سلام خانوما
من تکرر ادرار و ترشح داشتم
رفتم کشت ادرار و ازمایش ادرار دادم
جوابشو میدونید چی به چیه
تا ببرم پیش دکترم شنبه میشه
پرسش (1400/03/27):
جواب ازمایش کشت ادرار
302
15
1400/03/27
سوال کننده
0
1400/03/27
سوال کننده

0
1400/03/27
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
سلام فک کنم خیلی کم عفونت اداری داشته باشی
0
1400/03/27
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
آب بیشتر بخور
0
1400/03/27
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/27
سوال کننده
کلی هم تازه اب میخورم
0
1400/03/27
سوال کننده
همشم دستشویی
0
1400/03/27
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
کلا مشکلی نداره ادرارت عریزم 😘
0
1400/03/27
سوال کننده
ممنونم ازت
0
1400/03/27
مرجان sh
مشکلی نداره گلم ادرارت
0
1400/03/27
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/27
مرجان sh
💋
0
1400/03/27
Malihe____ 💙💖
عفونت نداری مشکلی نداری ینی
0
1400/03/27
سوال کننده
❣️❤️
0
1400/03/28
پزشک اوما
سلام عفونت ادراری ندارید و تکرار ادرار بعلت فشاری است که مثانه وارد میشود
0
1400/03/28
سوال کننده
سلام
ممنونم دکتر
ممنونم دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




