سلام شربت کامی کام ب بجم زیاد دادم میخاستم ۳ قطره بریزم یهو از دستم در رفت یکی دو سی سی رفت تو دهنش😭 الان از دماغ شیرشو بالا اوردچیکارکنممم. مشکلب پیش میاد اینقد دادم؟