دوستان سلام.
باعرض معذرت از همتون
۲۸هفته ام
عکس خط بند نافمو میزارم...اولا اینکه خییییلی خارش داره،شکمم جوش زده،بعدشم یه جایی از این خط انگار بُرش خورده،هم خارشش بیشتره هم بعضی وقتا درد داره.
به دکترمم گفتم گفت اشکالی نداره.
یه سوال دیگه اینکه شماها چندتا تخم مرغ در هفته میخورید؟؟؟
پرسش (1400/03/27):
چرا خط بند ناف من اینجوریه؟و اینکه شما مصرف تخم مرغتون چندتا در هفته است؟
1152
101
1400/03/27
سوال کننده
0
1400/03/27
سوال کننده

خط بند نافم
0
1400/03/27
مامان آروشا کوچولو
برا من که فعلا اونطوری نیس
فک کنم طبیعیه
چون یه جا خوندم ولی نمیدونم اینطوری میشه یا ن
فک کنم طبیعیه
چون یه جا خوندم ولی نمیدونم اینطوری میشه یا ن
0
1400/03/27
زهرا 💖❤️💖
ای جان عزیزم با روغن زیتون چربش کن
0
1400/03/27
سوال کننده
والا هی چرب میکنم
0
1400/03/27
زهرا 💖❤️💖
طبیعی هست ولی چرب کنی کمتر خارش میگیری عزیزم
0
1400/03/27
مامان آروشا کوچولو
تخم مرغم حالا تو غذا اینا میریزیم به غیر اون هفته سه چار تا
0
1400/03/27
سوال کننده
ولی اونجایی که انگار برش خورده بعضی وقتام درد داره
0
1400/03/27
زهرا 💖❤️💖
کار خوبی میکنی برای عمه بیچاره من ترک خورد خیلی خون میومد میخارید بد بود
0
1400/03/27
سوال کننده
آخی
1
1400/03/27
مامان آروشا کوچولو
من خیلی کم شکم دارم
0
1400/03/27
مامان آروشا کوچولو
اونم قلمبه نیست کلیه
0
1400/03/27
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1400/03/27
سوال کننده
مال من گردی بزرگیه
0
1400/03/27
زهرا 💖❤️💖
عیب نداره گلم چون ترک خورده درد داری طبیعیه ولی هرچی بیشتر چرب کنی و کرم های ضد ترک بارداری بزنی بهتره کمتر جاشون میمونه سعی کن نخارونی
0
1400/03/27
زهرا 💖❤️💖
ای جونم من که فعلا شکم ندارم
0
1400/03/27
زهرا 💖❤️💖
هیچ کی تو سرکار نفهمیده باردارم
0
1400/03/27
سوال کننده
ضد ترک بارداری اسمش چیه؟
0
1400/03/27
زهرا 💖❤️💖
ولی کلی بالا میارم
0
1400/03/27
سوال کننده
نه من همه زود فهمیدن
0
1400/03/27
زهرا 💖❤️💖
دقیقا نمیدونم کدوم خوبه داروخونه یا از بقیه دوستان بپرس من نمیدونم
0
1400/03/27
سوال کننده
البته هنوز زوده برا شکم...از هفته ۱۸ و ۱۹ پیدا میشه
0
1400/03/27
زهرا 💖❤️💖
اره
0
1400/03/27
f g
از حموم ک میای حتمن چرب کن آبم زیاد بخور
0
1400/03/27
A.n .
عزیزم من از اول چندروز یبار با روغن زیتون چرب کردم هم نوک سینمو هم شکممو خیلی خوب بود خارشم ندارم البته شکم انقد نیست😁
0
1400/03/27
f g

0
1400/03/27
f g
من ب پیشنهاد چن نفر اینو گرفتم
0
1400/03/27
sepideh KM
سلام عزیزم برای منم از همین الان یه خط اینطور افتاده فکرکنم ماه های بعد بیشتر هم میشه مثل شما دکتر بهم گفت از چهار ماهگی روغن نارگیل بزن
0
1400/03/27
sepideh KM
جنسیت نی نی چیه 😍ببخشید می پرسم
0
1400/03/27
sepideh KM
روزی یدونه تخم مرغ میخورم من..گاهی دوتا
0
1400/03/27
❤ ❤
مننننم
0
1400/03/27
Fi Fi 🤱
منم شکمم خیلی کوچیک تر از شکم شماس. ولی همون روغن میزنی ادامه بده. مایعات و سبزیجات زیاد بخور برای پوستت و انعطاف پذیریش خوبه
0
1400/03/27
zahra hormozi
والا شکم منم از شما کوچیکتره ...نی نی دختره یا پسره ؟؟ سونو وزن رفتی؟؟
0
1400/03/27
zahra hormozi
کرم هیدرودرم ضد ترک بزن
0
1400/03/27
حورا جانان💏👼👼
بچت چیه
0
1400/03/27
سحر اقائی
عزیزم طبیعیه هم خارش هم اینکه اونجاش بیشتر و پررنگتره ترک برداشته خاروندی اینطور شده
0
1400/03/27
سحر اقائی
چربش کن همیشه بعد حموم هم فوری چربش کن چون بعد حموم چربیش میره خارش بیشتر میشه
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
بایو اویل بزن من راضیم البته برا من اینجوری نیست ولی هرکی یجوره تا سه ماه بعد زایمانتم بزن
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
تخم مرغم روزی یکی گااهی دوتا
0
1400/03/27
❤امیدم بخدا😍 😻
ماشالله شکم
من با شمام تقریبا نصف توام
من با شمام تقریبا نصف توام
0
1400/03/27
Fotosh *
برا منم اینطوره نگران نباش خارششم به خاطر اینکه میخواد ترک برداره
0
1400/03/27
Fotosh *

0
1400/03/27
Fotosh *
ولی من ترک زیاد برداشتم اوپ قهوه ای هم خیلی زمخت و درد اوره
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
از چ زمانی شدت گرفت میزان ترک ها
0
1400/03/27
Fotosh *
ااز هفته ۳۴، به بعد برا من یهو ترک براداشت روز به روزم بیشتر میشه من چون اصلن شکم نداشتم تخت بود خیلی ترک برداشت کلی هم میخواره
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اها
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
چیزی نمیزنی
0
1400/03/27
Fotosh *
مواظب ماه اخرباشین😂
0
1400/03/27
Fotosh *
چرا روغن زیتون کرم ضد ترک بارداری دو سه مدلم گرفتم اما دیگ چیکارمیشه کرد
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
هیچی کاری نمیشه کرد که همه میشن اینجوری...
0
1400/03/27
Fotosh *
عیب نداره بابا بیخیال من کلن ریختم بهم خورده ولی خب ارزش نینی کوچولومون بیشتر از ایناس
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ارهه😍😍😍
0
1400/03/27
پریا 🤱🧿
وااای چه وضعی شده شکمت
0
1400/03/27
پریا 🤱🧿
وااای از چند هفته این ترکارو خوردی
0
1400/03/27
پریا 🤱🧿
سه بار در هفته میشه تخممرغ خورد
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
🤔
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الان من بیشتر میخورم چ ایرادی داره
0
1400/03/27
پریا 🤱🧿
ایرادشو نمیدونم
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
گفتم شاد مضر باشه
0
1400/03/27
پریا 🤱🧿
هر چیزی زیاد که ایراد داره
0
1400/03/27
🤱 Hani Joonii💜
وای خوشبحالت چقد شکمت بزرگه ماشالله بچت چند کیلوعه
خودت چندی؟
خودت چندی؟
0
1400/03/27
Fotosh *
میشه گفت ماه نهم هفته ۳۴، به بعد
0
1400/03/27
Fotosh *
تخم مرغ زیاد کبد وناراحت میکنه باعث ایجاد خال هم میشه
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
خال چی
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
یعنی روزی یکی زیاده؟
0
1400/03/27
Fotosh *
خال قهوه ای کوچولو میشه
0
1400/03/27
Fotosh *
نمیدونم ولی سعی کن هفته ای ۳بار بخوری زیادش واسه کبد ضرر داره
0
1400/03/27
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اها باشه
0
1400/03/27
❤امیدم بخدا😍 😻
شکمت جوش زده خیلی گرمی نخور
0
1400/03/27
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ای جان من چقدر دوس داشتم شکمم ترک بخوره اصلا نخورد یه خط قهوه ای کمرنگم برام افتاد چقدر بارداریا و شکما باهم فرق داره ای خدا
0
1400/03/27
سحر تارات
بچه ات پسره یا دختر؟
0
1400/03/27
zhina 💙
من که اصلا تخم مرغ نخوردم بدم میومد😐
0
1400/03/27
سوال کننده
سلام به همگی
ببخشید دیر اومدم
ببخشید دیر اومدم
0
1400/03/27
سوال کننده
ممنون از همتون بابت راهنمایی های قشنگتون
دلم آروم گرفت
دلم آروم گرفت
0
1400/03/27
سوال کننده
بچم پسره
0
1400/03/27
سوال کننده
بعد از سونو آنومالی هنوز سونو نرفتم
0
1400/03/27
سوال کننده
ولی خودم۷۱کیلو ام
0
1400/03/27
سوال کننده
باور کن اصلا نمیخورم
0
1400/03/27
سوال کننده
شما باز خوبه جوش نزدین.
من مطمئنم ترک هم میخورم.جوشم خو زدم
من مطمئنم ترک هم میخورم.جوشم خو زدم
0
1400/03/28
sunsy 💜💜
اقا من ترک سفید کردم یکم
0
1400/03/28
sunsy 💜💜
چی بزنم اینجوری قرمز نشه
0
1400/03/28
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
بایو اویل
0
1400/03/28
sunsy 💜💜
واقعا تاثیر گداره
0
1400/03/28
sunsy 💜💜
از داروخانه بگیرم
0
1400/03/28
Fotosh *
عزیزم جوش از گرمیه گرمی زیاد نخور همم پسرطبعش گرمه جوشا از اونه درست میشن
0
1400/03/28
Fotosh *
تا جایی که من میدونم اول ترک قرمز میشه بعد سفید میشن
0
1400/03/28
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
من یسری ترک سفیدم دارم
0
1400/03/28
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
در اصل بابد زودتر استفاده میکردی ولی خب حالا الانم بگیر بزن ان شاءالله تاثیر داره
0
1400/03/28
sunsy 💜💜
مال من سفیده
0
1400/03/28
sunsy 💜💜
یکماهی هست داره ترک میکنه میرم بخرم بدتر نشه
0
1400/03/28
پزشک اوما
سلام خط سیاه نیگرا در بارداری طبیعی است بعد از زایمان برطرف میشود ، برای خارش پماد کالامین دی بزنید
0
1400/03/28
سوال کننده
آیا این کالامین دی برا جلوگیری از ترک هم خوبه؟
0
1400/03/28
سوال کننده
ترکیباتش روغن چیه؟
0
1400/03/28
Fotosh *
نه فقط واسه خارش خوبه
0
1400/03/28
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
کارتن و بروشورشو انداختم😁
0
1400/03/28
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر

0
1400/03/28
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
0
1400/03/28
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اینجا میتونی دربارش مطالعه کنی
1
1400/03/28
سوال کننده
مرسی عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




