آی یو آی کردم باید ۱۰ شب فرتیژست میزاشتم۳ شب گذاشته بودم فرتیژست اومدم خونه مامانم شوهرم اشتباهی دیکلوفناک آورده برام از خونه منم نگاه نکردم ۲تا استفاده کردم دیشب فهمیدم دیکلوفناکه ضرر نداره؟؟ از واژن میزدم😢
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



764
1400/03/27





