۱۶ روزه عقب انداختم تستام منفیه دمنوش چی درست کنم که یک دو سه پریود شم؟
0
1400/03/27
یکتا (مامان نلین ❤️)
ازمایش هم دادی؟
0
1400/03/27
سوال کننده
نه ولی هر سری تستم منفی بود رفتم ازمایش اونم منفی شد
0
1400/03/27
سوال کننده
شاید ۱۳ بار تستم منفی بود رفتم ازمایش اونم منفی میشد
0
1400/03/27
سوال کننده
تست مدیکور زدم
0
1400/03/27
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب باید بری دکتر بهت دارو بده
0
1400/03/27
m sun
اگه مطمئنی باردار نیستی، تخم شوید زیره بابونه باهم مخلوط کن بجوشون بخور. اینا باد شکنه زود پریود میشی
0
1400/03/27
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ن عزیزم بابونه تنها گیاهیه ک نباسد جوشونده شه ،جوشونده بابونه خیییلییی خطر ناکه
0
1400/03/27
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
*نباید
1
1400/03/27
setare ..
هیجی نخور تا خودت پریود بشی
من ی ماه بعد موعدم بی بی مثبت شد
بتا هم دو ماه بعد اخرین پزیودم114 بود
شاید پریود نشی ولی این ماه تخمک گذاری داشته یاشی
سعی کن ی زوز در میون اقدام داشته باشی
من ی ماه بعد موعدم بی بی مثبت شد
بتا هم دو ماه بعد اخرین پزیودم114 بود
شاید پریود نشی ولی این ماه تخمک گذاری داشته یاشی
سعی کن ی زوز در میون اقدام داشته باشی
0
1400/03/27
سوال کننده
اها من بومادران دارم و دارچین و زنجبیل و زعفرون و زرشک و زیره و چهار زیره .. بابونه و شوید ندارم
0
1400/03/27
setare ..
از تجربه خودم میگم
0
1400/03/27
سوال کننده
واقعا
0
1400/03/27
setare ..
اره
0
1400/03/27
سوال کننده
اخه پریود نمیشم بدنم پف میکنه صورتم حالم از خودم بهم میخوره
0
1400/03/27
سوال کننده
علائم چی داشتی
0
1400/03/27
سوال کننده
عکس تستاتو اگه داری بفرس بی زحمت
0
1400/03/27
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ببین بابونه رو نری بجشونی هاااا،بابونه فقط باید دم داده بشه عزیزم
جوشونده بابونه ی سم تولید میکنه ک اگه بهش الرژی داشته باشی حتی باعث مرگ هم میشه
جوشونده بابونه ی سم تولید میکنه ک اگه بهش الرژی داشته باشی حتی باعث مرگ هم میشه
0
1400/03/27
سوال کننده
بعد یه ماه مثبت شدی؟🤔
0
1400/03/27
سوال کننده
😱😱😱😱😱 مرسی گلم اطلاع دادی .. نه درست نمیکنم بومادران دارم بابونه ندارم
0
1400/03/27
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سابقه عقب انداختن داشتی؟
0
1400/03/27
setare ..
شایدم پریود بشی
من پریودم نا منظم بود دارو گیاهی خوردم منظم شد شیش ماه پریودم منظم بود ی ماه باز پریودم ده روز عقب افتاد پزیود شدم
ماه بعدش سر موعد پریود شدم
ماه بعد اون باز عقب انداختم ده روز بعد موعد تست زدم منفی بود خواستم برم دکتر امپول بزنه پریود بشم دیگ کار پیش اکمد نرفتم
بعد ی ماه ک از موعدم گذشت تستم مثبت شد
من پریودم نا منظم بود دارو گیاهی خوردم منظم شد شیش ماه پریودم منظم بود ی ماه باز پریودم ده روز عقب افتاد پزیود شدم
ماه بعدش سر موعد پریود شدم
ماه بعد اون باز عقب انداختم ده روز بعد موعد تست زدم منفی بود خواستم برم دکتر امپول بزنه پریود بشم دیگ کار پیش اکمد نرفتم
بعد ی ماه ک از موعدم گذشت تستم مثبت شد
0
1400/03/27
setare ..
هیچی
فقط یکم شکمم درد کرد منم فک کردم عادیه
فقط یکم شکمم درد کرد منم فک کردم عادیه
0
1400/03/27
setare ..
اره
0
1400/03/27
setare ..
من هشت شهریور اخرین پریودم بود
درست هشت ابان تستم مثبت شد اون روزم رفتم سونوگرافی نشون نداد گف هنوز ساک تشکیل نشده دو هفته دیگ بیا
بتا هم114 بود
درست هشت ابان تستم مثبت شد اون روزم رفتم سونوگرافی نشون نداد گف هنوز ساک تشکیل نشده دو هفته دیگ بیا
بتا هم114 بود
0
1400/03/27
سوال کننده
من ۸ ماه بود مرتب پریود میشدم و البته کلی دارو میخوردم این ماه فقط ۵ دونه لتروزول خوردم که دوره سومم میشه دیگه هیجی نخوردم نه دوفاستون نه امپول هیجی هیچی دوره اولم که لتروزول خوردم فولی ۲۴ و ۱۸ و ۱۱ داشتم
0
1400/03/27
سوال کننده
😍😍😍😍
0
1400/03/27
سوال کننده
اوه چه دیر
0
1400/03/27
سوال کننده
بخدا سر دو راهی ام ☹☹☹☹
0
1400/03/27
سوال کننده
دمنوش بخورم یا نخورم
0
1400/03/27
setare ..

اینم عکس بی بی چکم دو ماه بعد اخرین پریودم
0
1400/03/27
setare ..
بنظرم اگ تو اقدامی هیچی نخور خودت پریود بشی
0
1400/03/27
سوال کننده
میدونی چون این ماه خیلی سردیجات مصرف کردم میگم شاید سردیم شده که پریود نمیشم
0
1400/03/27
سوال کننده
ای جانم ان شاالله به سلامتی فارغ بشی🌹
0
1400/03/27
setare ..
ممنون ان شا الله شما هم زود باردار میشین
0
1400/03/27
سوال کننده
اره چند روز پیشا وحشتناک ترشح داشتم
0
1400/03/27
سوال کننده
توکل به خدا
0
1400/03/27
سوال کننده
نه سینه درد دارم نه تکرر ادرار
0
1400/03/27
سوال کننده
فقط گاهی کمر درد و ترشح و دلدرد
0
1400/03/27
setare ..
منم هیچ علائمی نداشتم
البته نیت هم تو بارداری خیلی مهمه
البته نیت هم تو بارداری خیلی مهمه
0
1400/03/27
سوال کننده
نیت چی ؟
1
1400/03/27
setare ..
مثلا من نه ماه اقدام بودم باردار نمیشدم
همون ماه ک نخواستم باردار بشم شدم😂
مثلا با شوهرت دعوا کن
بعد بگو من دیگ بچه نمیخوام
همون ماه باردار میشی😂😂
همون ماه ک نخواستم باردار بشم شدم😂
مثلا با شوهرت دعوا کن
بعد بگو من دیگ بچه نمیخوام
همون ماه باردار میشی😂😂
0
1400/03/27
سوال کننده
خدا نکشت مهری جون😆😆😆😆😆😆😆😆
0
1400/03/27
setare ..
والا
یعنی وقتی دیدم بی بی پکم مثبت شد اونقدر گریه کردم 😳😳 نا شکری نباشه
یعنی وقتی دیدم بی بی پکم مثبت شد اونقدر گریه کردم 😳😳 نا شکری نباشه
0
1400/03/27
سوال کننده
عه واقعا نمیخواستی
0
1400/03/27
setare ..
ن والا نمیخواستم
حتما حکمت خدا بوده
وگرنه درست و حسابی هم اقدام نکرده بودم اون ماه
حتما حکمت خدا بوده
وگرنه درست و حسابی هم اقدام نکرده بودم اون ماه
0
1400/03/27
سوال کننده
اها چه جالب
0
1400/03/27
setare ..
یعنی درجا بعد رابطه پا میشدم خودمو میشستم
دکترا مبگن به پهلو بخوابین و فلان
ماه های قبلش هی پاهامو بالا میدادم ک چیزی بیرون نریزه
ماهی ک نمیخواستم کلا زود میرفتم دسشویی
دکترا مبگن به پهلو بخوابین و فلان
ماه های قبلش هی پاهامو بالا میدادم ک چیزی بیرون نریزه
ماهی ک نمیخواستم کلا زود میرفتم دسشویی
0
1400/03/27
سوال کننده
قربون حکمت خدا بشم
0
1400/03/27
setare ..
ان شا الله زود باردار میشی
اگ تا الانم نشدی حکمت خدا بوده
اگ تا الانم نشدی حکمت خدا بوده
1
1400/03/27
setare ..
اگ خدا قسمت کنه میخوام طبیعی بیارم
و اگ خدا قدرتشو بده و بتونم تو لحظه درد دعا کنم حتما دعا میکنم برات زود باردار بشی
و اگ خدا قدرتشو بده و بتونم تو لحظه درد دعا کنم حتما دعا میکنم برات زود باردار بشی
0
1400/03/27
سوال کننده
ان شاالله اره راست میگی ها یه تلنگری بهم خورد چرا به عقل خودم نرسید😅😅
0
1400/03/27
سوال کننده
چرا برا من نزده ۲ سال اقدام؟
1
1400/03/27
setare ..
چون میگن موقع زایمان طبیعی وقتی بچه میخواد دنیا بیاد مادر دعا کنه قبول میشه
0
1400/03/27
setare ..
حتما تو مشخصات درست پر نکردی
0
1400/03/27
سوال کننده
وای عزیزم بهترین دعایی که میتونی برام بکنی اسم اصلیم فاطمه هستش😍😍 ان شاالله به راحتی فارغ بشی
0
1400/03/27
سوال کننده
اره ان شاالله😍😍
0
1400/03/27
سوال کننده
کو برم ببینم
0
1400/03/27
setare ..
فداتشم گلم
0
1400/03/27
setare ..
تو اطلاعات کاربری اونجا وارد میکنی
0
1400/03/27
سوال کننده
🌹🌹🌹
0
1400/03/27
سوال کننده
اره درست شد مرسی عزیزم
0
1400/03/27
سوال کننده
ممنونم که راهنماییم کردی
0
1400/03/27
سوال کننده
الان من دمنوش بخورم اگه نطفه درحال تشکیل باشه سقط میشه؟
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
هیچی نخور
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
منو یادت نیست؟🤣🤦
0
1400/03/27
سوال کننده
عه مژگان اومدی
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
خوبی عزیزم
0
1400/03/27
haniye ...
آقا منم پری نشدم
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
ان شااء الله هردوتون باردارید
0
1400/03/27
سوال کننده
مژگان بعد چند وقت مثبت شدی؟
0
1400/03/27
سوال کننده
قربونت تو خوبی فسقلی چطوره
0
1400/03/27
سوال کننده
عه چند روز تاخیر داری؟
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
۲۴ مرداد پریود شدم ۲۹ مهر تستم مثبت شد
0
1400/03/27
سوال کننده
توکل به خدا
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
خداروشکر خوبیم عزیزم
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
میدونم چقد سخته تاخیر پریودی ادم عصبی میشه
0
1400/03/27
سوال کننده
اوه یعنی بعد ۳۳ روز 😱😱😱 وای خدا من تاحمل ندارم که ☹
0
1400/03/27
haniye ...
۲۰ ام باید میشدم نشدم
دیروزم از و بی بی منفی
دیروزم از و بی بی منفی
0
1400/03/27
سوال کننده
🌹🌹
0
1400/03/27
سوال کننده
اره واقعااا
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
بعد ۶۶ روز
0
1400/03/27
سوال کننده
اها پس صبر کن هانیه جون تا ببینیم خدا چی میخواد
0
1400/03/27
haniye ...
بچه ها من الان چیکار کنم
رحمم ی جوریه انگار ورم داره و یکم میگیره
دارو گیاهی بخورم؟؟
رحمم ی جوریه انگار ورم داره و یکم میگیره
دارو گیاهی بخورم؟؟
0
1400/03/27
سوال کننده
اها من از روزی که باید پریود میشدی اما نشدی حساب کردم😅
0
1400/03/27
سوال کننده
بخدا منم میخوام بخورم اما میترسم
0
1400/03/27
سوال کننده
من چند روز پیشا یه لیوان ناشتا بومادران دم کردم خوردم ولی هیچی نشد☹
0
1400/03/27
haniye ...
میترسم چیزی باشه
آخه این ماهم عکس رنگی دادم
میترسم رحمم عفونت کرده باشه
آخه این ماهم عکس رنگی دادم
میترسم رحمم عفونت کرده باشه
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
من ۴ لیوان زعفرون غلیظ خکردم
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
و
0
1400/03/27
سوال کننده
چقدر ما زنا بدبختیم
0
1400/03/27
سوال کننده
یا خدا
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
خدا خیلیییییییی بزرگه
0
1400/03/27
سوال کننده
من یه یه فنجون غلیظ خوردم فشارم رف رو ۱۵ نزدیک بود برم کما😅
0
1400/03/27
سوال کننده
من این ماه چله شهدا برداشتم
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
هیچی نخور خودش بخاد بیاد میاد ان شاء الله نمیاد و بارداری
0
1400/03/27
سوال کننده
ان شاالله
0
1400/03/27
سوال کننده
اخه میدونی چیه مژگان
0
1400/03/27
setare ..
خواهش میکنم عزیزم
0
1400/03/27
setare ..
مثل من
0
1400/03/27
سوال کننده
من شوهرم ۲ سال پیش با ماشین چپ کرد بعد وقتی فهمیدم یه شوکی بهم وارد شد که باعث شد ۵ ماه پریود نشم دلم خوش بود حامله ام تست و ازمایش نشون نمیده رفتم سونو گفت هیجی نیس خیلی داغون شدم بعد دکتر بهم امپول داد پریود شدم بعد ازمایش دادم و سونو همه چی نرمال بود همه چی فقط دکتر گف استرسی که بهت وارد شده رو تخمدونات تاثیر گذاشته و باعث شده پریود نشی ... میترسم این سری هم اینجوری باشه قبلا چون دارو خیلی میخوردم دکترم بهم دوفاستون میداد که اونا رو میخوردم سر ۳۰ روز پریود بودم این ماه یهو همه چی رو ول کردم قرص اهن و اسید فولیک ید و فولیک ویتامین e و دارو های محرک و امپول میگم شاید اینجوری بدنم شوک وارد شدع هورمونام بهم ریخته
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
عزیزم میفعمم چی میگی منم داروهام ک قطع کردم اینجور شدم.توکلت ب خدا باشه ان شاء الله بحق فاطمه زهرا بارداری
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
❤️❤️
0
1400/03/27
سوال کننده
خوب بعدش چکار کردی؟وقتی داروهات قطع شد و تو شرایط من بودی؟
0
1400/03/27
سوال کننده
خیلی سخته😔😔
0
1400/03/27
سوال کننده
سخت تر اینه که رژیم میخوام بگیرم پولم واریز کردم ولی پریود نمیشم که شروع کنم😅😅😅😅
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
من داروهامو قطع کردم ب جز فولیک اسید گفتم ی ماه فرصت بدم ب خودم چون شوهرمم همزمان دارو میخورد ..سونو دادم بیبی زدم ازمایش دادم همههههههه منفی ...رفتم دکتر ۳ تا امپول داد ۴ لیوان زعفرون خوردم بعد ۱۶ روز ک از امپولم گذشت همینجوری گفتم ی تست بزنم ببینم چی میشه ک اک منفی بودم برم دکتر دوباره ک مثبت بود
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
ذقبقااااااا منم رژیم گرفتم ی هفته ۳ کیلو هم تو همون ی هفته کم کردم
0
1400/03/27
سوال کننده
الهیییی قربون خدا برم
0
1400/03/27
سوال کننده
ایولا
0
1400/03/27
سوال کننده
چقدر شبیه هم😅😅😅
0
1400/03/27
Mozhgan 🙋🤩🤩
ان شاء الله توهم بارداری و اگ نیستی ماه بعد بشی
0
1400/03/27
محیا 💞
سلام
0
1400/03/27
محیا 💞
آزمایش بده
0
1400/03/27
محیا 💞
دخترعمه ام باردار بوده هرچی تست زده منفی ویار هم داشته نمیدونسته شروع کرده به خوردن قرص جلوگیری که رمضان پریود نشه اونم چندمدل قرص خورده آخرش جنین سقط میشه
0
1400/03/27
🧿🤱👑👶 Maman Soni
سلام عزیزم
اگه مطمئنی باردار نیستی
مرزه خشکدم کن بخور پریود میشی
اگه مطمئنی باردار نیستی
مرزه خشکدم کن بخور پریود میشی
0
1400/03/27
Atefe kiani
منم عقب افتاده پریودم الان 10روزه عقب افتاده بی بی هم منفی کمردردودل درد وترشح شیری دارم همش خوابم میاد وزیر چشمام گودافتاده از ریخت افتادم
0
1400/03/27
سنجد و کنجد 😍
تخم شوید از همه چی بهتره برا پری شدن
و زعفرون
و زعفرون
0
1400/03/27
🥰 فاطمه 🥰
عزیزم به نظرم چیزی نخور ، شاید باردار باشی
به جاش برو دکتر آمپول بده بزن ، اگه باردار باشی ضرر نداره برات اگه نباشی هم پریود میشی
به جاش برو دکتر آمپول بده بزن ، اگه باردار باشی ضرر نداره برات اگه نباشی هم پریود میشی
0
1400/03/27
🥰 فاطمه 🥰
جاری آبجیم پریود نمیشد ، بی بی هم میزد منفی بود آزمایشم داد منفی بود ، رفت دکتر آمپول داد زد ، پریود نشد ، من گفتم حامله ای گفت نه بابا و این حرفا ، بعد نصفه شب بیدار شد بی بی زد یه خط خیلی کمرنگ افتاد
رفت دکتر گفت لقاحت دیر بوده
رفت دکتر گفت لقاحت دیر بوده
0
1400/03/27
🥰 فاطمه 🥰
الان فکر کنم با من باشه شایدم یکی دو هفته بزرگ تر از من باشه بچه ش
0
1400/03/27
تارا محمدی
سلام عزیزم منم این ماه ۹ روز عقب زدم زیره بادیان راریانه دم کردم اما نیومد شب یه لیوان زعفرون غلیط دم کردم صب پریود شدم امروز روزدوممه😄
0
1400/03/27
setare ..
ان شا الله ک خوب میشی گلم خدا بزرگه
0
1400/03/27
setare ..
ان شا الله خوب میشی گلم
0
1400/03/28
maral eb.
سلام مگه میشه !!! یعنی بی بی میزدی منفی میشد ؟
چه علائمی داشتی
چه علائمی داشتی
0
1400/03/28
پزشک اوما
سلام ابتدا تیتر بتا بدهید اگر منفی بود به پزشک مراجعه تا آمپول پروژسترون تجویز بشه
0
1400/03/28
setare ..
اره چون تخمک گذاریم دیر بود
ماهی ک پریود نشدم تخمک گذاری کردم
هیچ علائمی هم نداشتم فقط ماهی ک باردهر شدم ترشح خیلی داشتم همین
و روز قبل اینکه تست بدم یکی دو بار شکمم خفیف درد کرد
منم فک کردم از ناراحتیه
مادرمم گف تست بده منم گفتم دو ماه گذشته تست چی اخه دادم منفی بود دیگ چرا بدم بزور مادرم گذاشتم دیدم مثبت شد
ماهی ک پریود نشدم تخمک گذاری کردم
هیچ علائمی هم نداشتم فقط ماهی ک باردهر شدم ترشح خیلی داشتم همین
و روز قبل اینکه تست بدم یکی دو بار شکمم خفیف درد کرد
منم فک کردم از ناراحتیه
مادرمم گف تست بده منم گفتم دو ماه گذشته تست چی اخه دادم منفی بود دیگ چرا بدم بزور مادرم گذاشتم دیدم مثبت شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



695

