دوستان یه سوال داشتم من دیشب دندون عقلم و کشیدم هنوزم خونریزی داره چیکار کنم زودتر خونش بند بیاد؟غیر از بستنی خوردن
دکتر دارو بهم مسکن و آموکسیسلین داده و مترونیدازول
اینا برا شیردهی بد نیست چون شیرمیدم بچم خطری نداره ؟ یا طعمش عوض شه ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



298
1400/03/27



