من الان ۸ روزه عقب انداختم .زیر دلم مدام حالت مورچه مورچه میشه .و اصولا هیچ وقت پریودی کامل منظم نبوده .
و نوک سینه هام فقط درد میکنه .
خود سینه ام درد نمیکنه .
میترسم بی بی بزنم .
هرچند حس میکنم حامله نیستم
پرسش (1400/03/25):
آیا معده درد شدید میتونه علامت بارداری باشه
566
128
1400/03/25
سوال کننده
0
1400/03/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اره
0
1400/03/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
بی بی بزن،منم نوک سینم درد داشت الانم داره
0
1400/03/25
سوال کننده
سلام
0
1400/03/25
سوال کننده
واقعا
0
1400/03/25
سوال کننده
من خود سینم اصلا درد نمیکنه
0
1400/03/25
سوال کننده
فقط نوک سینه هام انگار زخم شده
0
1400/03/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ساام گلم
1
1400/03/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
میتونه از علایمش باشه بی بی نزدی اصلا؟؟
0
1400/03/25
سوال کننده
نه از بس زدم ناامید شدم بدم میاد
0
1400/03/25
سوال کننده
شما چه علائمی داشتی
0
1400/03/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اخی
0
1400/03/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ناامید نشو هیچوقتتتت
0
1400/03/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
عقب افتادن پری،نوک سینم درد میکرد و سینه هام باد کردن،یکمم بغلای سینم درد میکرد الانم دارم علایما
0
1400/03/25
sara jafari
بله میشه
0
1400/03/25
sara jafari
عزیزم بی بی بزن توکل به خدا به ماهم خبربده خوشحال بشیم
0
1400/03/25
سوال کننده
توروخدا دعا کنید
0
1400/03/25
سوال کننده
میترسم
0
1400/03/25
سوال کننده
دوست ندارم بی بی بزنم
0
1400/03/25
سوال کننده
عزیزم شما چه علائمی داشتی
0
1400/03/25
سوال کننده
اخه حس میکنم توهم بارداری هست
0
1400/03/25
سوال کننده
پریودیتون منظم بود
0
1400/03/25
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
به نظر منم بارداری
0
1400/03/25
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
ماه پیش عقب انداختی؟
0
1400/03/25
سوال کننده
ماه پیش یک روز
0
1400/03/25
سوال کننده
ماه قبل هم یک روز
0
1400/03/25
سوال کننده
ماه قبلش ۷ روز
0
1400/03/25
فاطمه f
منم نوک سینم درد میکرد
وقتی میخواستم پریود بشم کامل سینه هام درد میکرد
اما وقتی حامله شدم فقط نوکش درد میکرد
وقتی میخواستم پریود بشم کامل سینه هام درد میکرد
اما وقتی حامله شدم فقط نوکش درد میکرد
0
1400/03/25
سوال کننده
الهی قربونتون بشم
0
1400/03/25
سوال کننده
چقدر بهم حس خوب دادید
0
1400/03/25
سوال کننده
تورو خدا حامله هستید دعا کنید
0
1400/03/25
سوال کننده
کی بی بی بزارم ؟؟؟ الان ب نظرتون میتونه نشون بده ؟
0
1400/03/26
💞👪farzaneh👼 a
صبح بزن دقیق تره
ان شاءالله خیره
ان شاءالله خیره
1
1400/03/26
نسترن ..
سلام من علایم بارداریم معده درد بود
0
1400/03/26
سوال کننده
جدی !!!!
0
1400/03/26
سوال کننده
خدا خودش حاجت دل همه و بده
0
1400/03/26
سوال کننده
حاجت دل منم بدهتو
0
1400/03/26
سوال کننده
تورو خدا دعا کنید
0
1400/03/26
سوال کننده
استرس دارم
0
1400/03/26
سوال کننده
میشه لطفا علائمت و بگید
0
1400/03/26
yase zahra
سلام عزیزم نوک سینه که درد بگیره علائم بارداریه
0
1400/03/26
yase zahra
بی بی بزن نشون میده
0
1400/03/26
Elli M
وای منم نوکش دس میزنم دردمیگیره
0
1400/03/26
سوال کننده
سلام توکل ب خدا
0
1400/03/26
سوال کننده
الان بی بی میزنم
0
1400/03/26
سوال کننده
هرچند اصلا امید ندارم
0
1400/03/26
سوال کننده
و از بی بی زدن خسته شدم
0
1400/03/26
yase zahra
زدی؟؟؟
0
1400/03/26
سوال کننده
نه میترسم
0
1400/03/26
yase zahra
ای بابا بزن گلم
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
اوووف
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
بزن مثبت میشه
0
1400/03/26
yase zahra
ترس نداره بالاخره باید تکلیفت روشن بشه
0
1400/03/26
سوال کننده
خخخخخخ
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
انشالا
0
1400/03/26
سوال کننده
بله
0
1400/03/26
سوال کننده
الان میرم میزنم
0
1400/03/26
سوال کننده
تورو خدااا دعا کنید
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
پ بزن چون نوک علائمشه
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
برو دست ب دعام
0
1400/03/26
سوال کننده
وای الهی توکل ب خدا
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
برو دیگ
0
1400/03/26
yase zahra
ان شالله ذوق زدی برمیگردی
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
انشالا خدا دلشوشادکنه
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
شما مشگلی داری واس بارداری؟
0
1400/03/26
yase zahra
تنبلی دارم
0
1400/03/26
yase zahra
ولی این ماه خیلی به دلم افتاده😀
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
اقدام ب دکتر نکردی؟
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
انشالا
0
1400/03/26
yase zahra
جرا گلم زیر نظر دکترم این ماه هم متفورمین کلومیفن لتروزول تاموکسیفن خوردم
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
اوه چه همه
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
آمپول hcgهم میزنی؟
0
1400/03/26
yase zahra
اره خیلی
0
1400/03/26
yase zahra
نه نزدم سونو هم نرفتم
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
عه من زدم دوماهه میزنم بی فایدس
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
امروز یازده روزه که زدم هیچ علائمی ندارم
0
1400/03/26
yase zahra
الان چند سیکلی
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
۱۲سیکل زدم امروز ۲۳سیکلم سیکمم ۳۰روزه ست ولی باآمپول بعد ۱۶روزش پری میاد
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
انگار ۲۸روزه ک میشه سیکلم پری میاد
0
1400/03/26
yase zahra
بی بی نزدی؟؟
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
هنوز زوده سری قبل روز دوازده هاله انداخت روز چهارده منفی شد ازاثرامپول
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
مارال چیشدیییی مثبته ک نمیاااایییییی😍😍😍😍
0
1400/03/26
yase zahra
خب پس دو روز دیگه بزن
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
یک سقط داشتم هفت ماهه پیش اونو زود باردارشدم بعداون دیگ نشد که نشد😔🥺
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
ناامیدم ولی خب میزنم
0
1400/03/26
yase zahra
ناامیدی کار شیطونه
0
1400/03/26
yase zahra
منم سه تا سقط داشتم
0
1400/03/26
yase zahra
ولی خیلی امید دارم به لطف خدا
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
عههههه چه ناراحت کننده
1
1400/03/26
yase zahra
اره خیلی سخته
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
اره ولی حسم میگ فعلا دیگ نمیده بهم
0
1400/03/26
yase zahra
حس منفی رو از خودت دور کن
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
خب چندماه مثبت فک میکردم همش خیط میشدم
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
دیگ دلم شکست گفتم همش باروحیه ام دارم بازی میکنم
0
1400/03/26
yase zahra
بهش فکر نکن
0
1400/03/26
yase zahra
هرچی بی خیال تر بهتر
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
اگ بتونم ک خوبه
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
ماراااااااااال
0
1400/03/26
yase zahra
سعی خودتو بکن
0
1400/03/26
سوال کننده

0
1400/03/26
سوال کننده
خیلی محکم و استوار منفی
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
بدون هاله؟
0
1400/03/26
yase zahra
هاله نداره
0
1400/03/26
سوال کننده
😔😔😔😔😔😔
0
1400/03/26
سوال کننده
نه هیچی نداره
0
1400/03/26
yase zahra
چند دقیقه س زدی؟؟
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
ناراحت نباش دوستم منم هفت ماهه منتظرم نمیشه دیگه 😔
0
1400/03/26
سوال کننده
۲ دقیقه
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
ده دقیقه وایسا
0
1400/03/26
yase zahra
اوووو زوده صبر کن
0
1400/03/26
yase zahra
تا نیم ساعت جا داره
0
1400/03/26
maria🫄🏻 💜
اره
0
1400/03/26
سوال کننده
بعیید میدونم
0
1400/03/26
سوال کننده
مگه میشه تغییر کنه
0
1400/03/26
yase zahra
من دفعه اول بعد ازنیم ساعت هاله زد باردار بودم
0
1400/03/26
سوال کننده
البته من چند سال پیش بی بی زدم منفی بود
تا نیم ساعت هم گذشت باز منفی بود
بعد تو اشغال ها دیدم مثبت شده
رفتم آزمایش دادم مثبت شد
تا نیم ساعت هم گذشت باز منفی بود
بعد تو اشغال ها دیدم مثبت شده
رفتم آزمایش دادم مثبت شد
0
1400/03/26
سوال کننده
چی بگم والا کار خدا بی حکمت نیست
0
1400/03/26
سوال کننده
توکل ب خدااا
0
1400/03/26
سوال کننده
راضی ام ب رضای خدا
1
1400/03/26
yase zahra
حالا باز نگاهش بکن ببین هاله کی میزنه
1
1400/03/26
سوال کننده
من ک مطمعنم هاله نمیندازه
0
1400/03/26
پزشک اوما
سلام احتمال بارداری هست اما دو روز دیگه تیتر بتا بدهید
0
1400/03/26
سوال کننده
سلام یعنی ممکن هست ک بی بی نشون نده
0
1400/03/26
سوال کننده
دوستان احتمال داره الان بی بی منفی باشه؟؟ بعدا حامله باشیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




