خانم دکتر گفتم پسرم مدتی هست حالش خوب نیست که وقتی میخواد دستشویی کنه حالت دلپیچه داره و مدفوعش روان هستش گفتید بهش میترونیدازول و پدی لاکت بدم امروز ۳ روزی میشه دارم بهش میدم مدفوع و دلپیچه اش خوب شده ولی هنوز حال روز خوبی نداره گاهی میناله و ایراد میگیره و انگار خوابش میاد و دیشب تب خفیفی داشت که با استامینوفن اومد پایین امروز هم بازم تب کرده چیکار کنم دارو هاش رو بهش بدم ؟؟بازم ببرمش دکتر ینی راستی همراه دارو هاش زینک سولفات هم بهش میدم صبح و عصر
تو رو خدا زودتر جواب بدید مرسی!
پرسش (1400/03/25):
سلام خانم دکتر دارو هایی که گفتید رو دادم ولی؟؟
377
9
1400/03/25
سوال کننده
0
1400/03/25
سوال کننده
یه ۱۰ روزی هست که از شیر گرفتمش
0
1400/03/26
سوال کننده
خانم دکتر منتظرم
0
1400/03/26
پزشک اوما
سلام اگر تب و بی حالی و بی اشتهایی دارید باید آزمایش بدهد ، مترونیدازول نیازی نیست اما پدی لاکت را بدهید
0
1400/03/26
سوال کننده
خانم دکتر هم تب تم بی اشتهاست هم بی حال هستش
0
1400/03/26
سوال کننده
خانم دکتر چه آزمایشی باید بده تا ببرم دکتر بهم بگه خطرناکه ؟؟خیلی نگران شدم
0
1400/03/26
سوال کننده
ینی مشکلش چیه خدایی حالم داره خراب میشه از بس بی حال هستش
0
1400/03/27
پزشک اوما
آزمایش خون بدهد و اگر اسهال هم ادامه دار هست کشت ادرار
0
1400/03/27
پزشک اوما
نگران نباش بعلت عفونت است و دارو میدهند و برطرف میشود
0
1400/03/27
سوال کننده
مرسی ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




