سلام به همگی عزیزان
(لطفا پزشک اوما هم پاسخم و بدین)
من بچه ام پنج ماه و نیمه هست؛ بعد از زایمانم تو دوران شیردهی ریزش موی شدیدی گرفتم، بطوریکه هر دفعه حمام میرم حدود دو مُشت مو میریزه از سرم.. میخواستم بدونم شما راهکاری دارین برای جلوگیری از این ریزش که حداقل کمتر بریزه؟؟
یه سوال دیگم اینکه شما تو دوران شیردهی قرص کلسیم وقرص آهن میخوردین؟ من تمام استخوانهام بعد از زایمان درد میکنه، این درد استخوان و چطوری میشه برطرف کرد؟ ممنون میشم پاسخم و بدین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



458
1400/03/25





