Ooma
پرسش (1400/03/25):

سلام ضروری تروخدا درباره شربت بی بی کر

من شربت بی بی کر دکتر داده روش نوشته بود یخچال ولی من ۲ روز بیرون گذاشته بودم و بهشم دادم خاستم بدونم الان فاسد شده یانه میتونم باز استفاده کنم یانه خطر داره؟؟؟ممنون میشم زود پاسخ بدین اگه خراب شده فردا بهش ندم

استفاده اصلااا نکن دیگه
ن وقتی بالا نیوورده و حالش خوبه یعنی چیزیش نیس شکر خدا ولی دیگ بش نده
بنداز دور عزیزم یکی دیگ بگیر
من یادم میرفت یخچال بزارم همینجوری استفاده میکردم 🙈
طوبی کجایی چرا دیگه نیستی تو اون گروه
دخملی خوبه؟
دیروز شیر ک دادم بالا اورد😐😐😐😐
خاک تو سرم نمیدونستم تو اوما دیشب سرچ کردم
سلام عزیزم خوبی دخملا خوبن؟؟؟ کی میزاییی....زهرا درگیرم دخمل زردیش دوباره بردم دکتر گفت ۱۲ هس
دقبقا مث دختر من شده هیچ‌مریضیو رد ندادع 😔
منم بچم بدنیا اومد اولش زردی گرفت بعد کولیک و دلدرد
بعدش رفلاکس
هنوز خیلی زوده استرس دارم خیلی طوبی
بهت گفتم قطره بیلی ناستر بده و‌قرص فنوباربیتال بهش دادی؟؟
ان شاءالله بسلامتی میگذره نگران نباش...فقط قرصو داده دکتر قبی اون قطره رو داد
ولی تاثیر نداشته حتی دستگاهم گذاشتیم
با عرق کاسنی بشورش
خودتم کاسنی بخور
چیزای خنکی زیاد بخور
نه عزیزم اصلا دیگه ازش استفاده نکن، این قطره ها حتما باید تو دمای ۸ تا ۱۰ درجه یخچال باشن اگر بیرون بذاری خراب میشه و شاید خدانکرده موجب مسمویت نوزاد بشه
میدی مرتب؟من دخترم ۱۶بود بردمش دستکاه ۹مرخص شد بعد پنج روژ بعدشم رفتم یکی از دکترای خوب بهش فنوباربیتال داد گفت نصف صبح بخوره نصف شب
با قطره ی بیلی ناستر سه بار در روز باید بخوره ۵قطره
بعد ۵روز‌از خوردن این قرصا خوب شد
البته شیر خشکم زیاد میخورد دفع زیاد داشت
مرسی عزیزم
😘الهی نی نی نازت زود زود خوب شه
سلام باید شربت بی بی کر در یخچال نگهداری شود از شربت دیگری استفاده کنید
ممنون
ینی این ۲ روز بهش دادم بد بوده برا بچم 😭😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه