من شربت بی بی کر دکتر داده روش نوشته بود یخچال ولی من ۲ روز بیرون گذاشته بودم و بهشم دادم خاستم بدونم الان فاسد شده یانه میتونم باز استفاده کنم یانه خطر داره؟؟؟ممنون میشم زود پاسخ بدین اگه خراب شده فردا بهش ندم
پرسش (1400/03/25):
سلام ضروری تروخدا درباره شربت بی بی کر
536
26
1400/03/25
سوال کننده
0
1400/03/25
nargesi 👨👩👧
استفاده اصلااا نکن دیگه
0
1400/03/25
nargesi 👨👩👧
ن وقتی بالا نیوورده و حالش خوبه یعنی چیزیش نیس شکر خدا ولی دیگ بش نده
0
1400/03/25
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
بنداز دور عزیزم یکی دیگ بگیر
0
1400/03/25
زهرا ا
من یادم میرفت یخچال بزارم همینجوری استفاده میکردم 🙈
0
1400/03/25
زهرا ا
طوبی کجایی چرا دیگه نیستی تو اون گروه
دخملی خوبه؟
دخملی خوبه؟
0
1400/03/25
سوال کننده
دیروز شیر ک دادم بالا اورد😐😐😐😐
0
1400/03/25
سوال کننده
خاک تو سرم نمیدونستم تو اوما دیشب سرچ کردم
0
1400/03/25
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی دخملا خوبن؟؟؟ کی میزاییی....زهرا درگیرم دخمل زردیش دوباره بردم دکتر گفت ۱۲ هس
0
1400/03/25
زهرا ا
دقبقا مث دختر من شده هیچمریضیو رد ندادع 😔
0
1400/03/25
زهرا ا
منم بچم بدنیا اومد اولش زردی گرفت بعد کولیک و دلدرد
0
1400/03/25
زهرا ا
بعدش رفلاکس
0
1400/03/25
زهرا ا
هنوز خیلی زوده استرس دارم خیلی طوبی
بهت گفتم قطره بیلی ناستر بده وقرص فنوباربیتال بهش دادی؟؟
بهت گفتم قطره بیلی ناستر بده وقرص فنوباربیتال بهش دادی؟؟
0
1400/03/25
سوال کننده
ان شاءالله بسلامتی میگذره نگران نباش...فقط قرصو داده دکتر قبی اون قطره رو داد
0
1400/03/25
سوال کننده
ولی تاثیر نداشته حتی دستگاهم گذاشتیم
0
1400/03/25
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
با عرق کاسنی بشورش
0
1400/03/25
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
خودتم کاسنی بخور
0
1400/03/25
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
چیزای خنکی زیاد بخور
0
1400/03/25
*** ♥️ندا♥️ ***
نه عزیزم اصلا دیگه ازش استفاده نکن، این قطره ها حتما باید تو دمای ۸ تا ۱۰ درجه یخچال باشن اگر بیرون بذاری خراب میشه و شاید خدانکرده موجب مسمویت نوزاد بشه
0
1400/03/25
زهرا ا
میدی مرتب؟من دخترم ۱۶بود بردمش دستکاه ۹مرخص شد بعد پنج روژ بعدشم رفتم یکی از دکترای خوب بهش فنوباربیتال داد گفت نصف صبح بخوره نصف شب
با قطره ی بیلی ناستر سه بار در روز باید بخوره ۵قطره
بعد ۵روزاز خوردن این قرصا خوب شد
با قطره ی بیلی ناستر سه بار در روز باید بخوره ۵قطره
بعد ۵روزاز خوردن این قرصا خوب شد
0
1400/03/25
زهرا ا
البته شیر خشکم زیاد میخورد دفع زیاد داشت
0
1400/03/25
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/25
زهرا ا
😘الهی نی نی نازت زود زود خوب شه
0
1400/03/25
پزشک اوما
سلام باید شربت بی بی کر در یخچال نگهداری شود از شربت دیگری استفاده کنید
0
1400/03/25
سوال کننده
ممنون
0
1400/03/25
سوال کننده
ینی این ۲ روز بهش دادم بد بوده برا بچم 😭😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




