سلام من این چند هفته هست همش عطسه زیاد میکنم یعنی خیلی شدید هست و اینکه من جفتمم پایینه میترسم برای بچه خطری داشته باشه بنظرتون چی بخورم که خوب بشه یا اصلا نیازه برم دکتر براش
و اینکه به جنسیت ارطباتی داره
اصلا کسی مثل من بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



388
1400/03/24







