این شربتو دوست همسرم گفته برای کولیک خوبه شوهرم خریده کسی میدونه چ مقدار میشه داد ،چند بار ،اصلا خوبه
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کوش
0
1400/03/24
سوال کننده

0
1400/03/24
سوال کننده
فرستادم ولی زمان میبره تا بیاد 🤭
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم گرایپ میکسچرخارجیه
0
1400/03/24
ارزو far
من دادم خیلی خوب بود
0
1400/03/24
سوال کننده
چه جالب پس همه میگن گریپ میکچر اینه😂😂
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اینم مال منه خخخ
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍

0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کلا تاچندوقتی بدردبخوره
0
1400/03/24
سوال کننده
میشه بهم بگی چطوری بدم
0
1400/03/24
ارزو far
من روزی ۱۵قطره ولی نی نی شما زیر یک ماه شاید کمتر باید بدی
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بایک قطره چکون من دوتا پرمیکردم اروم آروم میدادم روزی دو سه بار
0
1400/03/24
سوال کننده
روش نوشته ۵ سی سی با سرنگ کشیدم خیلی زیاد شد
0
1400/03/24
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
زیادا
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کمتربده هرچی کمتربدی بهتره بدنش عادت نکنه
0
1400/03/24
سوال کننده
خودمم حس کردم خیلیه
0
1400/03/24
سوال کننده
زمان نداره
0
1400/03/24
سوال کننده
هروقت گریه میکنه میشه بدم مثلا ۲ سی سی
0
1400/03/24
🌱 nstrn 🌱
نههه زیاده
0
1400/03/24
🌱 nstrn 🌱
هر ۸ ساعت یا روزی ۲ بار بده
0
1400/03/24
🌱 nstrn 🌱
من هر ۸ ساعت ۱ سی سی میدم
0
1400/03/24
🌱 nstrn 🌱
سر ساعت بدی نفخ نمیکنه دیگه.در ضمن اگر پی پی مثل همیشه نبود یا زیاد شد نگران نشو بخاطر اینه.معمولا زیاد پی پی میکنه اینو بخوره
0
1400/03/24
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
ببین اندازع ی قاشق چایخوری بیشتر نده
0
1400/03/24
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
روزی ک غذایی میخوری میدونی نفخ داره بده بچت
0
1400/03/24
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
ایزی کول بده جاش
0
1400/03/24
saf farah
سلام منم تز این بهش میدم خیلی خوبه. روش نوشته چقدر باید داد.
0
1400/03/24
saf farah
۱ تا ۶ ماه پنج میلی لیتر. ۶ تا ۱۲ ماه ۱۰ میلی لیتر
1
1400/03/24
m sun
سلام پسر من کولیک داشت از اولش بردم زیر نظر دکتر. اما دکتر شربت نداد تا 3ماهگیش. یه سری دارو برا کولیک داد . بعد 3ماه شربت داد. گفت زیر 1ماه هم اصلش گذمیچر و این شربتارو نباید بخوره.
بهتره ببری زیر نظر دکتر مصرف کنی
بهتره ببری زیر نظر دکتر مصرف کنی
0
1400/03/24
fatemeh ش
من زوزی 3بار هربار 1ونیم سی سی میدادم طبق دستور دکتر
0
1400/03/24
fatemeh ش
دیگه الان میتونی بدی دخترمنم از 25روزگی دکترواسش نوشت
0
1400/03/24
سوال کننده
اخه پنج میلی با سرنگ کشیدم خیلی زیاد شد
0
1400/03/24
سوال کننده
والا بخدا زیر نظر دکترم هستم یبار کولیک اید داد با پدی لاکت یبار کولیک ایز داد بارتفلور ولی اصلا فرقی نکرده شیرخشک بیومیل پلاس میدادم گفت عوض کن ببلاک کامفورت بده ،خودتم حبوبات ،سبزیجات ،کاهو،کلم ،میوه ،چای ،نسکافه ،قهوه ،نوشابه ،دوغ ،دلستر ،شکلات ،مغزیجات مث گرودو پسته ،گوشت گاو ،شیر ،پنیر و ماست نخور
0
1400/03/24
سوال کننده
خدایی خواب و استراحت که ندارم بخاطر بیقراری پسرم اینم از خوراکم که هیچی نباید بخورم موندم چیکار کنم
0
1400/03/24
سوال کننده
اهان راستی هندوانه،خربزه،سیر وپیاز کل ادویه ها
0
1400/03/24
nargess m
سلام عزیزم منم برای دخترم خارجی استفاده میکنم دکترش میگه سی سی باید نصف وزن باشه
0
1400/03/24
nargess m

من این شربتو دادم واقعا عالی بود
0
1400/03/24
...👑zahra👑 ...
بالای یه ماه میشه داد
0
1400/03/24
...👑zahra👑 ...
بزار یه ماهش رد شده گرمیچر بده
1
1400/03/24
سوال کننده
ممنون از همگی
1
1400/03/24
سوال کننده
stk: |~|11|~|178_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



488

