Ooma
پرسش (1400/03/21):

خونریزی هفته ۱۲ خطر

من هفته ۱۲ هستم
یه مقدار لباس زیرم خونی شد
قبلا هم اینطوری شده بودم بهم شیاف داد و استفاده کردم
الان فردا وقت غربالگری دارم
ممکنه چیزخاصی باشه؟

عزیزم انشالله که چیزی نیست
شیاف استفاده کن ، نزدیکی و پله و پیاده روی و سرپا ایستادن ممنوع ، فقط فقط دراز بکش
حتما با پزشکت مشورت کن
دوباره یعنی خودم برم شیاف بگیرم؟
آره اگه نداری شیاف بگیر
حالا گفتم فردا برم سونو غربالگری ببینم چی میگه بعدش برم دکتر
چون اون سری هم اول بهم گفت برو سونو
باشه ، به دکتر سونوگراف بگو ، اگر لکه بینی باشه مشکل حادی نیس اگر خونریزی داری که زیاده بتونی شبونه هم بری بیمارستان بهتره
بهش گفتی خونریزی داری؟
اره یه لکه بود خونریزی شدید نبود
اره اونسری هم لکه بود
گفت اول برو سونو
الانم به دکترم پیام دادم گفتم هنوز جواب نداده
هماتوم داری؟
شیاف بزن استراحت کن
تا بری سونو
نه
خوب پس جواب سونو رو پیشش ببر ، احتمالا بهت آمپول بده
خودتو نگران نکن عزیزم 😍😍
اره حالا فردا برم سونو ببینم چی میگه
ممنون از جوابتون
لطف کردید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه