عزیزم انشالله که چیزی نیست
شیاف استفاده کن ، نزدیکی و پله و پیاده روی و سرپا ایستادن ممنوع ، فقط فقط دراز بکش
دوباره یعنی خودم برم شیاف بگیرم؟
حالا گفتم فردا برم سونو غربالگری ببینم چی میگه بعدش برم دکتر
چون اون سری هم اول بهم گفت برو سونو
باشه ، به دکتر سونوگراف بگو ، اگر لکه بینی باشه مشکل حادی نیس اگر خونریزی داری که زیاده بتونی شبونه هم بری بیمارستان بهتره
اره یه لکه بود خونریزی شدید نبود
اره اونسری هم لکه بود
گفت اول برو سونو
الانم به دکترم پیام دادم گفتم هنوز جواب نداده
خوب پس جواب سونو رو پیشش ببر ، احتمالا بهت آمپول بده
اره حالا فردا برم سونو ببینم چی میگه
ممنون از جوابتون
لطف کردید