
این قسمت بین کمر و سرشانه
من پیاده روی زیاد کردم کمرم خیلی درد گرفته هرچیم استراحت میکنم فایده نداره شاید شمام تحرک زیاد داشتی
از وقتی وارد هفته ۲۶سدن این دردا هم شروع شده یه روز خوبه یه روز درد دارم
منم همین طور
با ماساژ یکم خوب میشه دوباره چند دقیقه بعد دوباره شروع میشه
شما از دکتر نپرسیدی از چیه باید چیکار کنیم
برو به دکترت بگو تا امپول و قرض بهت بده خیالت راحت شه
برا جلوگیری از زایمان زودرس،و برای تشکیل ریه، دکتر خودش بهتر میدونه.اخه چن هفتس درد کمر داری بهتره پیگیری کنی
عزیزم از فشار نینی برا منم همینوره فقط استراحت کن
خواهرمم میگه بخاطر سنگین شدنتع استراحت کن و نگران نباش
سلام منم داشتم اره تااخر بارداری برا من موند خیلی درد بدی بود اصلا نمیتونستم یزرع بشینم حتما باید دراز میکشیدم از هفته های بیست و هشت اینا شروع شد برا من تا اخر
اره عین مال من میگم این قضیه خطرناک که نیست برای نینی درسته
برا منم همینطوره از ۵ماهگی تا الان همونطوره اگه زیاد تکیه ندم یا سرپا باشم زود شروع میکنه به دردگرفتن فقط استراحت کن😍
سلام هنگام کار و فعالیت سنگین از شکم بند مخصوص دوران بارداری استفاده کنید و با یک ارتوپد مشورت کنید
اکثر وقتا شکم بند استفاده میکنم موقع استراحت فقط تنم نیست
باشه دکتراوما ممنونم