ازمایش دفع پروتئین هست
0
1400/03/17
سوال کننده

0
1400/03/17
yegi hp
دفع پروتئین داشته باشی چی میشه،؟؟
0
1400/03/17
سوال کننده
نمیدونم والا تو بارداری میگن خوب نیست
0
1400/03/17
yegi hp
مال من ۱۸۶😰😰😰
0
1400/03/17
yegi hp
باز مال تو یه دونه کمتر از رنج ازمایشگاهه
0
1400/03/17
سوال کننده
رنج ازمایشگاه چنده
0
1400/03/17
سوال کننده
میگن زیر ۳۰۰ برا زن باردار اوکی هس
0
1400/03/17
yegi hp
۱۵۰
0
1400/03/17
yegi hp
نمیدونم والا
پاهامم خیلی ورم میکنه
میترسم
پاهامم خیلی ورم میکنه
میترسم
0
1400/03/17
yegi hp
آخرین سونوگرافی و رفتی؟
0
1400/03/17
سوال کننده
دکترت چی گفت
0
1400/03/17
سوال کننده
۳۴ بود فک کنم
0
1400/03/17
yegi hp
امروز گرفتم جواب آزمایش و
0
1400/03/17
yegi hp
وزن نی نی چقد بود
0
1400/03/17
سوال کننده
اها نگران نباش دیگ اخرشی
0
1400/03/17
سوال کننده
۲۵۰۰
0
1400/03/17
yegi hp
خدا کنه مشکل ساز نشه
0
1400/03/17
yegi hp
ماشالله
دیگه سونو نمیری ؟
دیگه سونو نمیری ؟
0
1400/03/17
سوال کننده
دوستم ۶۰۰ بود سز شد ۳۵ هفته
0
1400/03/17
سوال کننده
اتفاقا همش میگم کمه نه دیگ تموم
0
1400/03/17
yegi hp
اگه بالا باشه زود زایمان میکنن؟؟
0
1400/03/17
yegi hp
واسه ۳۴ هفته خوبه دیگ
0
1400/03/17
سوال کننده
اره
0
1400/03/17
سوال کننده
اگب ۳ برسه خوبه
0
1400/03/17
yegi hp
اها
0
1400/03/17
yegi hp
ایشالله تا الان رسیده دیگ
0
1400/03/17
yegi hp
هفته ی بعده زایمانت ؟؟
0
1400/03/17
سوال کننده
ان شاء الله
0
1400/03/17
سوال کننده
اره یکشنبه نوبت زدم
0
1400/03/17
yegi hp
به سلامتی انشالله
زایمان راحتی داشته باشی
زایمان راحتی داشته باشی
0
1400/03/17
سوال کننده
۳۵ بودم🤦
0
1400/03/17
سوال کننده
قربونت عزیزم
0
1400/03/17
سوال کننده
البته سونو ۳۲ هفته ۲۰۷۱ گرم بود
0
1400/03/17
سوال کننده
جای معتبرتری هم بود
0
1400/03/17
yegi hp
اشکال نداره
بعد به دنیا اومدن تپل بشه خوب وزن بگیره
بعد به دنیا اومدن تپل بشه خوب وزن بگیره
0
1400/03/17
yegi hp
مهم تره
0
1400/03/17
سوال کننده
کاش ب ۳ برسه ک نمیرسه🥴🥴🥴
0
1400/03/17
yegi hp
مگه دکترت گفت کمه؟؟
0
1400/03/17
سوال کننده
دکترم گفت خوبه
0
1400/03/17
سوال کننده
شکممو هم هر سری معاینه میکنه میگه خوبه
0
1400/03/17
yegi hp
خب دیگه
نگرانی نداره که
از نرمالش کمتر نباشه
بقیه اش اشکال نداره
نگرانی نداره که
از نرمالش کمتر نباشه
بقیه اش اشکال نداره
0
1400/03/17
yegi hp
دکتر من اصن به شکمم دست نمیزنه
0
1400/03/17
yegi hp
دستیارش فقط ضربان قلب میگیره
همین
همین
0
1400/03/17
سوال کننده
ن گفت خوبه
0
1400/03/17
سوال کننده
ن من هرسری میزنه ماما هم داره ضربان و فشار و میگیره
0
1400/03/17
yegi hp
خوبه دیگ
این همه پول میگیرن
خودش از جاش تکون نمیخوره
دستیارش همه کارارو آماده میکنه
این همه پول میگیرن
خودش از جاش تکون نمیخوره
دستیارش همه کارارو آماده میکنه
0
1400/03/17
سوال کننده
ن دکتر من خوبه خداروشکر
0
1400/03/18
😍peransa😍 .
خوبه
0
1400/03/18
😍peransa😍 .
واسه ۳۴ خوبه
مال من ۳۴ وزنش ۲۱۰۰ بود
۳۸ و ۳ روز ۳۳۰۰
مال من ۳۴ وزنش ۲۱۰۰ بود
۳۸ و ۳ روز ۳۳۰۰
0
1400/03/18
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/18
سوال کننده
عه خداروشکر🤩🤩🤩🤩🤩
1
1400/03/18
پزشک اوما
سلام اگر فشار خون نرمال است نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



288

