سزارین مگه خودشون نمیگن کی بری
چرا ولی ۲ هفته دیگه دکترم وقت داده
درد زایمان خیلی منظمه،هم کمر و هم شکم ودرد میگیره بافاصله منظم،وب مرور درد بیشتر میشه،،از همون اول ک احساس کنی تا زایمان کم کم چار پن ساعت میکشه
استرس چرا،لذتشو ببر،همه اینا میشن خاطره
استرسشو نداشته باشین درد رایمان خیلی تابلوعه😅
وقتی هی گرفت ول کرد شکم سفت شد و مث دلپیچه یه دردی پیچید تو دل و کمرتون حتی دراز کشیدین و استراحت کردین خوب نشد😁 بلکه تایمش تندتر و شدو درد بیشتر شد درد زایمانه
از انقباضای اولی هم شروع میشه تا لحطه زاییدن خیلییی زمان هس نترسین که دیر میشه طبیعی هرچی خودتو تو خونه سرگرم کنی و دیرتر بری بیمارستان بهتره
من شب تا صبح انقباض داشتم صبح رفتم دوش گرفتم و کلی زیر دوش قردادم بعدم صبحونه خوردم و خونمومرتب کردم و رفتم بیمارستان تازه بعد ۴ ساعت زایمان کردم 😍