اونیکه تکونشو حس میکنی فعالیتش بیشتره
برا من حرکاتشون یک به ۱۰ بود
انقد تفاوت
بعد تولدم همینطوری بود
الانم همینطور 😁
اون بچت که کم تکون حس میکنی آرومتره
بعدنا هم آرومتر خواهد بود
یکیشو بیشتر حس میکنی اون یکی تنبله😁همه دوقلوها همینطورن
منم خیلی دوست دارم بارداری بعدی دو قلو دار بشم
سلام
مال منم یکی زیاد تکون میخورد یکی کم
الان که دنیا اومدن هم یکی شر وشیطون ویکی اروم وصبور
پس مهم نیس که تعداد حرکت ها چقد باشه مهم اینه که حرکت کنه شما دوقولو هاتون هم سان هستن؟؟؟
بچه های شما هم سان هستن؟؟؟
بیا تاپیک مامانای دوقلو اونجا شرایط شمارو دارن بپرس ازشون

بیا اینجا
بله عزیزم
جفت و کیسه مشترک بود
اما ی پرده حائل بینشون تو کیسه بود
منم دوقلو دارم
خدا بهتون قدرت و صبر بده
بزرگ کردنشون سخته
اما به شیرینیش میارزه تمام خستگی های دنیا
😍😍😍
سلام به هر سمتی بخوابید معمولا حرکت یکی از قلو ها را احساس میکنید
ببخشید چجوری بیام توی گروه