سلام مازوجین تلاسمی مینور بتا هستیم یک بار سقط داشتم ب علت ماژور بودن جنین ک گفتن ۵۰,۵۰هست خواستم بدونم در ازمایش سی وی سی ماژور خفیف و شدید مشخص میشه ؟
اگر ب صورت طبیعی باردار بخوام بشم این مشکل ممکنه پیش بیاد ؟
پرسش (1400/03/17):
ایا در سی وسی ماژورخفیف و شدید مشخص میشود
616
83
1400/03/17
سوال کننده
0
1400/03/17
Fatemeh Banoo ...
سلام یعنی چی 50. 50 هست؟
0
1400/03/17
سوال کننده
یعنی معلوم نیست ماژور خفیف هست یا شدید
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
سلام بله معلوممیشه دخترعموم بچه اولش نمیدونستن که ماژور درمیاد اما برادومی و سومی همین آزمایش انجام دادن الان دوتا دختر سالم دارن
0
1400/03/17
سوال کننده
اره معلومه فقط میگن ماژوره برو سقط کن ولی ما دونوع ماژور داریم یه خفیف یه شدید ب من چون گفتن ما نمیتونیم تشخیص بدیم که شدید هست یا خفیف سقط کردم چپن نمیخواستم ریسک کنم
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
هردوتاشون هم مثل شما زوج مینوربودن
1
1400/03/17
سوال کننده
طبیعی باردار شد یا از روش های انتقال جنین یا همون پی جی دی جنین سالم استفاده کرد
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
بدون اینکه این ازمایش انجام بدی سقط کردی ؟
0
1400/03/17
سوال کننده
سقط کرداولی رو؟
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
ن طبیعی باردارشد
0
1400/03/17
سوال کننده
ازمایش دادم سی وی سی از پرز جنین
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
نه ۶ ماهه فهمیدن ماژور و کمخونه متاسفانه 😔
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
الان خداروشکرخوبه دخترهم هست ازدواج کرده
0
1400/03/17
سوال کننده
الا من اونجا گفتن اغلب تو بچه اول این اتفاق بیشتر میوفته منجر ب سقط میشه دوم سومی اینجوری نمیشه
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
اها اوکی
0
1400/03/17
سوال کننده
خون تزریق میکنه؟
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
شما حتما همین سی وی سی انجام بده
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
اره دیگه اگه نکنه که الان زنده نبود ماژور شدید هم هس
0
1400/03/17
سوال کننده
اره ما که پرونده داریم تحت نظر باید باردارشیم هربارداری هم سی وی سی انجام میشه
0
1400/03/17
سوال کننده
من بچم پسرم بود سقط کردم چون شدید و خفیف نتونستن تشخیص بدن بیمارستان دست غیب شیراز
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
خوبه انشالله که این بار سالمه خدابزرگه بخدا توکل کن
0
1400/03/17
سوال کننده
بنظر شما طبیعی باردار شم یا اون روشی ک بالا ذکر کردم
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
مگه موقع ازمایش قبل ازدواجتون بهتون نگفتن ماژور هستین ؟ معمولا نمیزارن همچین زوجای دیگ ازدواج کنن
0
1400/03/17
سوال کننده
ن ما زوجین مینوریم گفتن باردار شین احتمال ۲۵درصد جنین ماژور بشه ۷۵درصد سالم ک بازم ماژورخفیف و شدید داره
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
اگ هزینه ش داری پی جی دی دیگه ی جنین سالم بهت انتقال میدن اما اگ نداری طبیعی باردارشو سی ویسی انجام بده هفته ۱۲ بارداریت
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
خب حتما خفیف بودین
0
1400/03/17
سوال کننده
پی جی دی فقط ۴۰درصد احتمال بارداری هست هزینش هم بالاست هم باردار نشدی برنمیگرده بهت
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
این دیگ بنظر خودت و شوهرت بستگی داره پیش دکترژنتیک برو همه چی برات توضیح میده مشاور بگیری بنظرم مهمتره
0
1400/03/17
سوال کننده
عزیزم ما که مینوریم یعنی یه کم خونی نرمال جنین میگم کم خونیش گفتن نمیتونن تشخیص بدن ک شدید هست یا خفیف
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
مشاوره بگیر
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
دکتر ژنتیک بهتر راهنمای میکنن
1
1400/03/17
پزشک اوما
سلام نوع خفیف و شدید بودن ماژور در cvs مشخص نمیشه ، اغلب در بارداری دوم و سوم کمتر دیده میشه اما باید حتما تست انجام بشه
0
1400/03/17
Fatemeh Banoo ...
کوثر جون منم شیرازی هستم و دقیقا مثل شما شدم بچه اولم کم خون ماژور شد پسر هم بود که سقط کردم
توی بیمارستان دستغیب هم تمام آزمایش هام انجام دادم
پیاماتون خوندم یاد خودم افتادم
ان شاء الله بارداری بعدی هر دو بچه سالم بیاریم
توی بیمارستان دستغیب هم تمام آزمایش هام انجام دادم
پیاماتون خوندم یاد خودم افتادم
ان شاء الله بارداری بعدی هر دو بچه سالم بیاریم
1
1400/03/17
Fatemeh Banoo ...
دکتر ژنتیک به من گفت ای وی اف اما اونم یه ریسکه 40 درصد امکان داره بگیره
حداقل توی هر بار داری ما 25 درصد امکان داره ماژور بشه پس بهتره طبیعی باردار شد
حداقل توی هر بار داری ما 25 درصد امکان داره ماژور بشه پس بهتره طبیعی باردار شد
0
1400/03/17
Fatemeh Banoo ...
هیچ درمانی هم نداره متأسفانه
0
1400/03/17
Maryam Jaafari
شما موقع ازدواج از روی جواب ازمایش متوجه شدین هردو مینور هستین؟یا بعدا ازمایش خاصی دادین؟
0
1400/03/17
Fatemeh Banoo ...
از روی جواب آزمایش
0
1400/03/17
Fatemeh Banoo ...
پسر دایم هست شوهرم هر دو کم خونی مون مثل همه
1
1400/03/17
Maryam Jaafari
انشالا ک از راحتترین راه به خواسته تون میرسید💫
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
دکتر به منم گفت ۳۰ تومن هزینه کن بچه سالم انتقال میدیم .ی مشکل ژنتیک دارم ازطرف خودم ناهنجاری انگشتان دست وپا خفیف هستش .بازم مثل این خانوم میگفتن ۵۰ ۵۰ ممکنه بگیره ممکنه نگیره باید سی وی اس انجام بدم بعدازهربارداری هفته ۱۱ یا ۱۲ راستش ناامید نشدم بخدا توکل کردم طبیعی باردارشدم خداروصدهراربارشکر دخترم سالمه بنظرمن همون تست سی وی اس انجام بده درسته که خفیف یا شدید بودن هردوکم خونی هست اما اگ خدااگه بخاد میشه این تجربه منه چون ۱۷ سال ترس داشتم بچه خاستم
بماند که چقد حرف های دیگران عذابم دادن😔
بماند که چقد حرف های دیگران عذابم دادن😔
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
انشالله که خدا به هردوتاتون بچه سالم میده دکتر ب دخترعموی منم گفت که ۱۰۰ درصدبچتون ماژور شدید اما بجه دوم سومشون سالمه
0
1400/03/17
Fatemeh Banoo ...
خداروشکر عزیزم که الان بچه سالم دارید منم توکل کردم به خدا که بچه سالم بهم بده
0
1400/03/17
Fatemeh Banoo ...
ان شاء الله که بچه های بعدی ماهم سالم بشه 🤩🤩
0
1400/03/17
khatoon mahdavi
انشالله
0
1400/03/17
Fatemeh Banoo ...
😘😘😘
0
1400/03/24
سوال کننده
من هم عروسم مث خودم مینورن بتا ولی گفتن سقط کن نکرد الان بچه ها سالمن و نیازب تعویض خون ندارن
0
1400/03/24
سوال کننده
امین فاطمه جونم ولی ریسک کردم سقط کردم چون ایمان داشتم اگرم ماژورباشه خفیفه بخدا مادر شوهرم باهام سرسقطم حرف نمیزنه میگه اینا کلا این مدلین ک میزنه ماژور ولی دنیا میارن سالم
0
1400/03/24
سوال کننده
اره مریم جانم ببخشید من دیر جواب دادم اعلانش روگوشیمنمیاد بالا
1
1400/03/24
سوال کننده
فداتشم گلم یادت باشه دیگران رهگذرن این ماییم ک با بدوخوب زندگی میسازیم ن دیگران
0
1400/03/24
Fatemeh Banoo ...
راست میگی الان مشکلی نداره؟ گفتن سقط کن نکرده الانم سالمه؟.
0
1400/03/24
Fatemeh Banoo ...
من گفتم یه درصد اگه حرفشون درست باشه و ماژور باشه هم من عذاب میکشم هم اون بچه 😔
0
1400/03/24
سوال کننده
اره بخدا سه بار باردار شد گفتن سقط کن نکرد الان سه تاش نه خون تزریق میکنن ن هیچی
0
1400/03/24
سوال کننده
دیدی پزشکاوما چی گفت گفت شدید و خفیفش مشخص نمیشه چون خفیف ها مث من مث شما راحت زندگی میکنه دست غیب هیچی حالیش نیست میدونید اول زنگم زدن گفتن بچت سالمه بعد گفتن ی مبلغی بریزم واسشون بعد گفتن ن جا دیگه بردیم ماژوره میگم خفیف یا شدید میگه نمیدونیم نمیتونیم تشخیص بدیم بعد جالبه کمنو همسرم همه ازمایشا ژنتیک انجام دادیم دوتامون مینوریم الا اشکال از خودشون بود شوهرم کشیده. کنار میگه شما خون تزریق نمیکنی گفت ن گفت مطمنی گفت 30سال ازخدا عمر گرفتم مطمن نباشم معلومه کمطمئنم
0
1400/03/24
سوال کننده
تشخیص بلد نیستن بدن عیب میذارن رو شخص
0
1400/03/24
سوال کننده
اینقدر پشیمونم ولی خب با ناراحتی من چیزی عوض نمیشه این بار نذر امام حسینش میکنم
0
1400/03/24
Fatemeh Banoo ...
مامان و بابای شوهرم هم مینور هستن هر دو اما نه اون موقه ها آزمایشی بوده نه چیزی الان بچه ها فقط مینور شدن
مشکلی هم ندارن
مشکلی هم ندارن
0
1400/03/24
Fatemeh Banoo ...
منم خیلی ناراحتم و غصه خوردم نکنه سالم بوده 😔اما وقتی اینترنت نگاه میکنم میگم یک درصد اینجور باشه من تا آخر عمرم داغون میشم
خیلی بد شانسم بخدا
خیلی بد شانسم بخدا
0
1400/03/24
Fatemeh Banoo ...
من هفته 16 بهم گفتن
خیلی طولش دادن من گفتم حتما سالمه که نگفتن یهو زنگ زدن گفتن باید سقط کنین
خیلی طولش دادن من گفتم حتما سالمه که نگفتن یهو زنگ زدن گفتن باید سقط کنین
0
1400/03/24
Fatemeh Banoo ...
منم دوتا آزمایش کردن که ببینن از هر دومون گرفته یا نه
مثل شما دوبار هزینه رو گرفتن
مثل شما دوبار هزینه رو گرفتن
0
1400/03/24
سوال کننده
هم عروسم ک من باهاش حرف نمیزنم گفته ب خواهرم خاک توسرش سقط کرده اینا ب منم گفتن ولی نکردم
0
1400/03/24
سوال کننده
منم مث تو بهم زنگ زدن گفتن سالمه بعد یه هفته گفتن سقط کن ماژوره بعد کلی عیب گذاشتن رو من رو شوهرم چون نمیتونستن تشخیص بدن فقط پول میگرفتن. و بس
0
1400/03/24
سوال کننده
الا تا جریان دوبار هزینه رو بگم اینا با ازمایشگاه های دوست رفیق هاشون سودی کار میکنن واسه همین دوبار هزینه میگیرن الکی میگن میخوایم بفرستیم ازمایشگاه خصوصی بیا بریز ب این کارت و فکسش کن
0
1400/03/25
Fatemeh Banoo ...
خیلی زجر کشیدم خدا لعنتشون کنه
1
1400/03/25
سوال کننده
امین
0
1400/03/26
Fatemeh Banoo ...
توی اقدامی؟
0
1400/03/26
سوال کننده
من برج ۱سقط کردم برج ۵اقدام میکنم ان شالله
1
1400/03/26
Fatemeh Banoo ...
ان شاء الله که این بار یه نی نی سالم گیرت بیاد 😘😘😘
0
1400/05/25
Fatemeh Banoo ...
سلام کوثر جان خوبی
اقدام کردی؟
اقدام کردی؟
0
1400/05/25
سوال کننده
سلام فاطمه جانم نه واقعیتش شرایط بعد سقطم بعد شد دوماه بعدش مجدد رفتم کورتاش کردمیه سه سانت مونده بود نمی افتاد حس میکنم از لحاظ جسمی خستم نمیتونم
0
1400/05/25
سوال کننده
میذارم واسه سال دیگه
0
1400/05/25
سوال کننده
اقدام کردی تو گلم
0
1400/05/26
Fatemeh Banoo ...
برا منم چند سانتی موند اما کورتاژ نکردم
گذاشتم بار هر بار پریودی رفع شد
بعدش اقدام کردم 8 ماه اقدام بودم تا باز باردار شدم به امید اینکه این یکی سالمه
گذاشتم بار هر بار پریودی رفع شد
بعدش اقدام کردم 8 ماه اقدام بودم تا باز باردار شدم به امید اینکه این یکی سالمه
0
1400/05/26
Fatemeh Banoo ...
زیاد نزار دیر بشه عزیزم اقدام کن
بگیر نگیر داره
بگیر نگیر داره
0
1400/05/26
سوال کننده
نمیتونم چون تو سنوم کیستم زدم بعد کورتاژ الا باید اینو رفع کنم
1
1400/05/26
Fatemeh Banoo ...
ان شاء الله که رفع میشه و به زودی مامان میشی 🥰
0
1401/09/22
Fatemeh Banoo ...
سلام کوثر جان هستی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




