تو بارداری ضربان قلب بالاتر میره چون باید میزان بیشتری خون رو پمپاژ کنه و به اندام ها و جنین برسونه. ولی استرس هم تشدیدش میکنه
سلام بله استرسی هستم دارو هم مصرف میکنم ولی بعد از مصرف دارو دیگه استرس نداشتم ولی ضربان قلبم همچنان بالا موند
وقتی فشار نرماله جای نگرانی نیست. تنفست رو عمیق کن و آب بیشتری در فواصل زیاد بخور. کمکت میکنه
اگر قبل از بارداری مشکل قلبی نداشتین طبیعیه
منم تپش قلب داشتم که قبل از بارداری دکتر قلب رفتم اکو شدم سالم بود بخاطر همین دکترم گفت چون رفتی دکتر و مشکلی نبود پس تپش قلب الانت طبیعیه
چون تو بارداری پمپاژ خون زیاد هست تپش قلب میگیریم
منم تپش قلب داشتم حتی رفتم تو ۱۷ هفتع اکو دادم هیچی نبود فقط دکتر قلبم گفت نذار گرسنه بمونی استرسم از خودت دور کن وقتایی ک تپش میگیری نفس عمیق بکش
الان خداروشکر خوب شدم ۹۰ تا ۹۵ شده منم ب خاطر استرس بود
خداروشکر پس نگران نباشم دیگه البته من کم خونی هم دارم
سلام در بارداری افزایش ضربان قلب و تنگی نفس طبیعی است اما اگر اذیت کننده است با متخصص قلب مشورت کنین