سلام دکتر اوما و بچه ها من الان واسه ۱۲ روز دیگه نوبت سزارین دارم وزنم بالاس ۱۲۰ کیلو ام دیابت بارداری ام دارم انسولین مصرف میکنم توی هفته ۳۰ بخاطر کم شدن اب دور جنین امپول تشکیل ریه زدم دو تا ۳ تایی الان دکترم گفته زایمان سزارین برای منی که خیلی چاقم خطرناکه یک دو اینکه گفته این دوهفته ام خیلی حواسم به قندم باشه چون دیابتی ام ممکنه ریه بچه تشکیل نشه تا ۳۹ هعته خواستم ببینم اولا کسی بوده هم وزن من سزارین یدون مشکلی داشته دوما افراد دیابتی که ۳۸ هفته و ۳ روز زایمان کرده باشن و ریه بچشکن کامل شده باشه ؟
0
1400/03/15
mona 💙
ریه بچه ب طور عادی ۳۷ببعد کامله ونیاز ب دستگاه نداره
0
1400/03/15
سوال کننده
تو افراد دیابتی ام بنظرت اینطوره
0
1400/03/15
mona 💙
اره...ربطی نداره...
0
1400/03/15
mona 💙
اگ وزنشم خوب باشه ک اصلا مشکلی نیست
0
1400/03/15
سوال کننده
تو ۳۵ هفته ۳ کیلو بود
0
1400/03/15
نسیم م
سلام عزیزم اولا تبریک میگم پیشاپیش و امیدوارم به سلامتی بغلش کنی. ولی به طور کلی وزن ربطی به تشکیل ریه نداره، چندبار تو اوما تجربه خودم رو گفتم. پسرم 36هفته و چند روز اومد و نزدیک 4کیلو بود ولی ریه نارس بود و رفت دستگاه و.... ولی وقتی 37 هفته تموم بشه خیالت راحتتره. خیلی ها رو دیدم با وزن بالای 100کیلو که سزارین شدند. اصلا نگران نباش و بسپار به خدایی که خودش این پسر نازنین رو بهت داد
0
1400/03/15
سوال کننده
خیلی میترسم مخصوصا از دستگاه رفتن بچه
0
1400/03/15
نسیم م
وزن بالا فقط جایی کمک میکنه به نوزاد نارس که دستگاه که میره چون قوی تره، زودتر خوب میشه وگرنه وزن ربطی به تکمیل ریه نداره
0
1400/03/15
سوال کننده
خودم هر چی ام شد شد دیگه با خداس
0
1400/03/15
نسیم م
اصلا نگران نباش نمیره. 12 روز دیگه 38 هفته ای درسته؟
0
1400/03/15
سوال کننده
یعنی من الان ۳۶ و ۶ روزم دنیا بیاد میره دستگاه
0
1400/03/15
سوال کننده
اره ۳۸ و ۳ روز
0
1400/03/15
نسیم م
من 36 و 4 روز به دنيا آوردم
0
1400/03/15
سوال کننده
میترسم یهو دردم بگیره زود دنیا بیاد
0
1400/03/15
نسیم م
عالیه عزیزم، اصلا نگران نباش
0
1400/03/15
سوال کننده
ای خدا این دو هفتم به سلامت بگذره خیلی میترسم
0
1400/03/15
سوال کننده
خدایی نکرده اتفاقی بیفته
0
1400/03/15
نسیم م
انشاالله دردت نمیگیره. تو که سز میخوای بشی استراحت کن این چند روز رو و ریلکس باش عزیزدلم
0
1400/03/15
سوال کننده
انشالله که نگیره
0
1400/03/15
نسیم م
همه راه رو رفتی، این چند روزم سپری میشه... برات دعا میکنم
0
1400/03/15
نسیم م
چندمه زایمانت؟
0
1400/03/15
سوال کننده
۲۶ ام
0
1400/03/15
سوال کننده
الهی امین ممنون فدات شم
0
1400/03/15
سوال کننده
کوچولوت چند روز دستگاه بود
0
1400/03/15
نسیم م
10 روز. به جرات میگم بدترین اتفاق زندگیم بود. ولی قوی بود و خوب شد. اصلا نگران نباش
0
1400/03/15
نسیم م
توکل به خود خدا. زایمان کردی و تونستی بیا اینجا خبر بده عزیزم
1
1400/03/15
فرشته 🤰👶
منم خواهرشوهرم الان دیگه ۸ماهشه۱۱۰کیلویه دکتر گفت خطرناکه عفونت میکنی طبیعی بیارش گفت نمیتونم دکترم سری اول گفت ۳۷۰۰هزینمه الان گفت ۵میلیون گفت خیلی اذیت میشم چون چربی شکم خیلی داری
0
1400/03/15
سوال کننده
خداروشکر که الان کنارته
0
1400/03/15
سوال کننده
حتما عزیز دلم
0
1400/03/15
سوال کننده
وای من اصلا قید و بند هزینش نیستم فقط از اتفاقات بعدش میترسم
0
1400/03/15
مهدیه ❤️
عمه من دیابتی بود انسولین هم میزد آمپول ریه هم اصلا نزده بود 37هفته زایمان کرد بچه سالم،
الکی ب خودت استرس نده خانمم
الکی ب خودت استرس نده خانمم
0
1400/03/15
سوال کننده
خدا از زبونت بشنوه دکترم خیلی منو نگران کزده
0
1400/03/15
زهرا ا
عزیزم من زایمان کردم سزارین ربطی نداره
0
1400/03/15
mimi .
عزیزم من 37 هفته و 4 روز زایمان طبیعی کردم بچم کامله
وزنشم 3100 بود
37 هفته رو که رد کردی مطمئن باش بچه کامله
وزنشم 3100 بود
37 هفته رو که رد کردی مطمئن باش بچه کامله
0
1400/03/15
زهرا ا
من با وزن ۱۰۶زایمان کردم تو ۳۸هفته و دوروز
بچمم ۳۶۴۰بود دستکاهم نرفت
راحتم سزارین شده بودم
دیابت بارداری هم تقریبا داشتم همش رژیم میگزفتم ولی قرصوانسولین نمیزدم
بچمم ۳۶۴۰بود دستکاهم نرفت
راحتم سزارین شده بودم
دیابت بارداری هم تقریبا داشتم همش رژیم میگزفتم ولی قرصوانسولین نمیزدم
0
1400/03/15
زهرا ا
امپول ریه هم نزده بودم
0
1400/03/15
زهرا ا
الهییی مبارکاا
برای منم دعا کن به بچت شیر میدی
من سر این بچه دومم خیلی اذیتم
الانم اسباب کشی دارم بچمم خیلی اذیته توشکمم دعا کن منم بتونم این ۴هفته رو بگذرونم
برای منم دعا کن به بچت شیر میدی
من سر این بچه دومم خیلی اذیتم
الانم اسباب کشی دارم بچمم خیلی اذیته توشکمم دعا کن منم بتونم این ۴هفته رو بگذرونم
0
1400/03/15
سوال کننده
یعنی ۳۷ پر کنم اوکیه
0
1400/03/15
سوال کننده
باسلامتی عزیزم میگفت به من که سزارین واسه وزن های بالا هم سخته هم خطر داره خیلی درد داشت؟
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
من خودم ۱۱۸ بودم تو بارداری و اینکه ۳۸ هفته هم دنیا اوردم سزارین شدم بچم ۲۸۶۰ بود فقط دیابت نداشتم
0
1400/03/15
سوال کننده
سزارین کردی
0
1400/03/15
سوال کننده
سخت نبود با وزن بالا
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ببین من صد بارم برگردم عقب باز میگم سزارین
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اصلا
0
1400/03/15
سوال کننده
به من میگه خطر امبولی و اینا داره
0
1400/03/15
سوال کننده
نمیدونم ممکنه سکته مغزی کنی و فلان
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
وا
0
1400/03/15
سوال کننده
من خیلی ترسیدم
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
شاید نمیخواد سزارینت کنه
0
1400/03/15
سوال کننده
بخدا بدجور منو ترسونده
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
بالاتر از وزن منم بودن زایمان کنن
0
1400/03/15
سوال کننده
نه دیگه الان قبول کرد اخه بیمارستان خصوصی ام میخام برم بهشم گفته بودم از اول حاملگی که من درد طبیعی نمیتونم تحمل کنم
0
1400/03/15
سوال کننده
من اصلا فوبیا معاینه دارم
0
1400/03/15
سوال کننده
گفته بود بیا لگنتو معاینه گنم که ببینم میتونی طبیعی یا ن گعتم نمیام
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
منم داشتم ولی درد طبیعی رو کشیدم
0
1400/03/15
سوال کننده
یعنی چی
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ببین چون سزارین قبول نمیکردن اول طبیعی بودم که نشد
0
1400/03/15
زهرا ا
اتفاقا خیلی خوب بود خدایی
فقط بعدش بخاطر چایی شکمم می افتاد روبخیه عرق میکزد اذیت میشدم ولی در کل خیلی خوب بود
میگن زایمان دوم خسلی سخته😭خدا بدادم برسع
فقط بعدش بخاطر چایی شکمم می افتاد روبخیه عرق میکزد اذیت میشدم ولی در کل خیلی خوب بود
میگن زایمان دوم خسلی سخته😭خدا بدادم برسع
0
1400/03/15
سوال کننده
واییییی نه فک کن درد دوتاشو بکشی خیلی بده
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خیلی مخصوصا به زور میخواستم کیسه اب پاره کنناخ
0
1400/03/15
زهرا ا
خخخ منم هرکار کردم درد طبیعیم نگرفت دیگه دکتر فرستاد منو برای سزارین
0
1400/03/15
سوال کننده
انشالله اینم به سلامتی زایمان میکنی عزیزم نمیشه شکمو بست که نیفته روش
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اخر دیدن بچه حالش بد شد سز شدم
0
1400/03/15
زهرا ا
بیمارستان گیر داد باید اول مرحله طبیعیو بزی
0
1400/03/15
سوال کننده
چند هفته بودی
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
۳۸
0
1400/03/15
زهرا ا
بچم دوسه روژ بعدش زردی گرفت همش بودمبیمارستان کودکان پیشش اصن وقت استزاحت و اینا نداشتم
0
1400/03/15
سوال کننده
خدا لعنتشون کنه ادمو عداب میدن
0
1400/03/15
سوال کننده
پس یعنی میشه شکم بند بست
0
1400/03/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اره
0
1400/03/15
زهرا ا
منم خصوصی بودم
میگفتن حتما باید درد طبیعی بکشی هرچی بهم امپول فشارو زور زدن زیر زبونی گذاشتن
ولی هیچ دردم نگرفت دوبارم دست گذاشتن توم معاینم کردن میگفتن اصن سر بچه تولگنم نیومد دیگع دکترم اومد گفت بروسژراین
ولی خود بیمارستان گیر داد اول طبیعی
میگفتن حتما باید درد طبیعی بکشی هرچی بهم امپول فشارو زور زدن زیر زبونی گذاشتن
ولی هیچ دردم نگرفت دوبارم دست گذاشتن توم معاینم کردن میگفتن اصن سر بچه تولگنم نیومد دیگع دکترم اومد گفت بروسژراین
ولی خود بیمارستان گیر داد اول طبیعی
0
1400/03/15
سوال کننده
خدایا همه یه زایمان راحت داشته باشیم
0
1400/03/15
زهرا ا
اره ولی درد میاد شکم
0
1400/03/15
زهرا ا
الهی امییین
0
1400/03/15
سوال کننده
وای نگنه با منم این کارو کنن من اصلا نمیخوام معاینه شم
0
1400/03/15
سوال کننده
معاینه دستشونو کامل میکنن تو؟؟
0
1400/03/15
زهرا ا
۴انگشت بود فکر کنم😁
0
1400/03/15
زهرا ا
کدوم شهری شاید شهر شما خصوصی گیر ندن برای طبیعی
0
1400/03/15
محدثه .
نذار معاینت کنن. بگو دکترم بیاد معاینم کنه . یکمم داد و بیداد کن اگ اومدن سراغت😆
یکی از دوستای من اینکارو کرد
یکی از دوستای من اینکارو کرد
0
1400/03/15
سوال کننده
وووییی خدا
0
1400/03/15
سوال کننده
تهران
0
1400/03/15
سوال کننده
من نمیخام ماماها همه بیان انگشتم کنن خدا
0
1400/03/15
زهرا ا
فکر کنم تهران بشه طبیعی نرفت اصن
0
1400/03/16
پزشک اوما
سلام بله مادر با وزن بالا هم سزارین شدند اما باید پزشک متبحر باشه ، خودتان هم همکاری کنید که قند و فشار بالا نره، در ۳۹ هفته ریه جنین دیگه تشکیل شده است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- رفع دیابت بارداری و قطع قرص
- دیابت بارداری و وضعیت نوزاد
- مادرا با دیابت بارداری مواجهه شدید؟
- لطفاً خانمهای تپل کمکم کنین مادرانی بارداری که تپل هستند
- معاینه لگن و نوع زایمان
- بررسی آزمایش قند بارداری
- منم می رم که فارغ شم😊
- عوارض احتمالی دیابت باردری
- سلام قندم لب مرز هست چه مواد غذایی نباید بخورم
- تفسیر سونو رشد جنین



528

