Ooma
پرسش (1400/03/13):

دکتر جان و خواهرای‌گلم لطفا ازمایشات خواهرمو تفسیر کنید

همین بود سوالم

دکتر جان و خواهرای‌گلم لطفا ازمایشات خواهرمو تفسیر کنید
دکتر جان و خواهرای‌گلم لطفا ازمایشات خواهرمو تفسیر کنید
دکتر جان و خواهرای‌گلم لطفا ازمایشات خواهرمو تفسیر کنید
دکتر جان و خواهرای‌گلم لطفا ازمایشات خواهرمو تفسیر کنید
لطفا جواب بدین
عزیزم تیریید و قند و ویتامین دی خوبه
عفونت هم ندارن
دوستان بیان دقیق تر میگن
ذخیره تخمدانش چطوره
خیلی کمه ،البته سنشونم رو به یائسگیه
اره ۴۴ سالشه
میتونه باردار بشه یا نه
نرمالش چه قدره مال این چه قدره
سن رو که زده ۴۶سال
رنج ازمایشگاهیش زده بالاتراز ۴۵سال زیر ۱ هست که خواهر شما ۰/۳۹
شانسیه دیگه ممکنه باردار بشه ممکنه نشه
ویتامین دیش سر مرز و باید مصرف کنه
فککنم مینور هم باشه خواهرت
ذخیره تخمدانش هم پایین
مینور چیه
مربوط به کم خونی میشه
میگن کم خونی مینور یعنی پایینه و اینا
سلام آزمایش خوبه فقط تنبلی تخمدان و ذخایر تخمدانی پایین است که بعلت نزدیکی شدن به یائسگی هم می‌تونه باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه