سلام خانم دکتر من چهارشنبه رفتم عکس رنگی دادم پریشب اقدام کردم الان زیر شکمم درد میگیره دوباره خوب میشه
خواستم ببینم علتش چی میتونه باشه
پرسش (1400/03/11):
درد شکم و عکس رنگی
481
65
1400/03/11
سوال کننده
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
سلام دردم داشت؟
0
1400/03/11
Parisa ❤️
سلام به خاطر عکس رنگی هست. درد تا یکی دو روز طبیعیه
0
1400/03/11
سوال کننده
خیلی درد ش مثل درد پریودی شدید
0
1400/03/11
سوال کننده
نه از الان ۸ روزه
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
با بیهوشی انجام دادی؟
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
درد بعدش بده یا همون موقع؟
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
ینی غیرقابل تحمله؟
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
😥😥😥😥
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
من میخام این ماه برم عکس رنگی ترسیدم ک
0
1400/03/11
سوال کننده
نه بدون بیهوشی
0
1400/03/11
سوال کننده
بعدشم تا یه روز درد داری
0
1400/03/11
سوال کننده
نه قابل تحمله میتونی من چون هر دوتا لوله هام بسته بود سختم بود
0
1400/03/11
سوال کننده
نه برو انشالله چیزی نیی
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
ینی حتی اگر لوله هامم بسته باشه درد آنچنانی نداره که نتونم تحمل کنم ن؟
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
من گفتم برم پیش دکتر برام بنویسه برم حتما
0
1400/03/11
سوال کننده
نه بابا میتونی تحمل کنی
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
با بیهوشی هم اینکه همراه یکم سختمه واینگه هزینشم خیلی بیشتره
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
همراه بردی باخودت؟
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
چرا شیاف نزاشتی خیلی آروم میکنه
0
1400/03/11
سوال کننده
حتما برو من یکسال ونیمه فقط دارو هورمونی خورد دکتر اصلا برام عکس رنگی ننوشت
تا که دکترمو عوض کرد با دفعه اول که دید باردار نشدم عکس رنگی نوشت گفت شاید لوله هات بسته که همونم شد لوله هام بسته بود الانم تازه جواب گرفتم فردا برم پیش دکترم لوله راستم هنوز باز نشده ولی چپ باز شد
اما این عکس خیلی به دردم خوردم فهمیدم از چی بوده که باردار نمیشدم
شمام حتما برو
تا که دکترمو عوض کرد با دفعه اول که دید باردار نشدم عکس رنگی نوشت گفت شاید لوله هات بسته که همونم شد لوله هام بسته بود الانم تازه جواب گرفتم فردا برم پیش دکترم لوله راستم هنوز باز نشده ولی چپ باز شد
اما این عکس خیلی به دردم خوردم فهمیدم از چی بوده که باردار نمیشدم
شمام حتما برو
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
من اصلا دکتر نرفتم 😂
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
فقط دوسال پیش یه چک شدم ی دوره کلومفین و امپول
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
ک اقدامم درست نداشتم
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
وبعدش همش طب سنتی اما اقدام داشتم کم وبیش
0
1400/03/11
سوال کننده
خب چند وقته اقدامی
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
تازه میخام این ماه پری شم برم دکتر
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
یک شهریور میشه دوسال
0
1400/03/11
سوال کننده
برو پیش دکتر که برات بنویسه
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
همراه بردی باخودت؟
0
1400/03/11
سوال کننده
اووو اصلا میگن اگه تا ۱ سال اگه باردار نشی باید حتما عکس بدیم
از من یکسال ونیم شد
من دکتر اولی برام ننوشت وگرنه زودتر میفهمیدم
از من یکسال ونیم شد
من دکتر اولی برام ننوشت وگرنه زودتر میفهمیدم
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
منم یکسال و هشت ماه شده
0
1400/03/11
سوال کننده
بله شوهرم بود ولی نزاشتن بیاد تو
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
میخاستم برم خودسر بگیرم عکس
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
ولی گفتم قبلش یه دکتر سر بزنم بهتره
0
1400/03/11
سوال کننده
نمیگیرن دکتر باید بنویسه
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
ای بابا پس چیه بعضیا میگن حتما باید یه همراه باشه
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
عکس برداریه چیزی نگفت منم گفتم شاید نمیخاد
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
کدوم شهری شما
0
1400/03/11
سوال کننده
باشه بهتره حالا شما ببر
0
1400/03/11
سوال کننده
اصفهان
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
مشکل اینه کسی نیست باهام شوهرم فقط غروب ببعد هست ۷و۸ببعد
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
آهان اوکی عزیزم
0
1400/03/11
سوال کننده
اونا که چیزی نمیگن فقط قبلش باید بری که برات دارو بنویسه
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
اگ شبانه روزی باشه عکس برداری شبام انجام میدن؟
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
دارو باید مصرف کنیم؟
0
1400/03/11
سوال کننده
بعضی جاها هستن شبا
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
عزیزم شما ک تجربه داری راهنماییم میکنی من این ماه پریود شدم چیکار کنم دقیق
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
اول برم دکتر؟
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
دارو چی میده
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
کاش اینجام باشه من شیرازم که بتونم شب باشوهرم برم
0
1400/03/11
سوال کننده
برا خودشون یه دارو که باید تزریق بشه داخل لوله ها اونه
0
1400/03/11
سوال کننده
با یه امپول ۲۰ دقیقه قبلش میزنن برا دردش
خودتم میتونی مسکن بخوری قبلش که درد کمتر باشه
خودتم میتونی مسکن بخوری قبلش که درد کمتر باشه
0
1400/03/11
سوال کننده
بله
0
1400/03/11
سوال کننده
الان پریود روز چندمته
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
آهان مرسی عزیزم پس برم دکتر که برام بنویسه بهم بگه چیکارکنم آخه گفتن روز دوم پری برم
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
الان ۱۵سیکلم
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
یه ده دوازده روز دیگ پریمه
0
1400/03/11
سوال کننده
بله من روز اول پریودی رفتم پیش دکترم بعد بهم گفت روز ۸ برو عکس رنگی بده
0
1400/03/11
سوال کننده
شمام همون روز اول بری بهتره
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
آهان پس میرم حتما
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
مرسی عزیزم
0
1400/03/11
❣️sahar❣️ .
خیلی لطف کردی
0
1400/03/11
سوال کننده
خب صبر کن که پریود بشی روز اول برو دکتر
0
1400/03/11
سوال کننده
خواهش میکنم عزیزم
0
1400/03/12
پزشک اوما
سلام درد شکم بعد از عکس رنگی تا یکی دو روز طبیعی است ، اما درد شکم بیشتر بعلت اقدام است نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




