سلام من ۱۶ روز به پریودیم ازمایش بتا دادم منفی بود ولی بی بیم مثبت ، دوماه قرص ال دی مصرف میکردم این ماه استفاده نکردم شکممیکم بزرگ شده مابین غذام حالت تهوع میگیرم نمیدونم ایا باردارم یا نه اخه ازمایش خونم منفی بود نمیدونم شما کمکم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



457
1400/03/08








