سلام دکتر خوب اوما ودوستان عزیز
من امروز ۱۱ سیکلم بود رفتم سونو الان عکسشو میفرستم
اندازه اندمترم پایینه راهی هست که تا زمان تخمک گذاریم ضخامت اندومترم بره بالا
لطفا راهنماییم کنید
پرسش (1400/03/08):
دوستان خواهشنا بیاید نظر بدید
341
8
1400/03/08
سوال کننده
0
1400/03/08
سوال کننده

اینم عکس سونوم
0
1400/03/08
😍Sheyda_mom+3 ❤️
قرص استرادیول برا ضخامته ولی الان فکر کنم دیره دیگه
0
1400/03/08
یکتا (مامان نلین ❤️)
گوجه فرنگی خوبه
0
1400/03/08
❤امیدم بخدا😍 😻
عزیزم استرادیول و دوفاستون
0
1400/03/08
سوال کننده
یعنی فایده داره؟
0
1400/03/08
سوال کننده
امیدوار بشم
0
1400/03/09
پزشک اوما
سلام ضخامت آندومتر تا سه چهار روز دیگه به ۵ میرسه و شما اقدام را داشته باشید ، برای سیکل بعدی قرص استرادیول تجویز میکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




