سلام خانم دکتر ممنون میشم راهنماییم کنید
من همیشه پریودی منظمی داشتم اما این ماه دو هفته زودتر پریود شدم .و زیر دلم درد میکنه .حتی الان چند روزه تمام شده پریودیم .حالت تهوع هنوز دارم و زیر دلم درد میکنه .از حالت تهوع که دارم غذا به زور میخورم .فقط باید چیزای نمکی بخورم که حالم خوب بشه ...یعنی این از پریودیمه که نا منظم شده؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



377
1400/03/08



