سلام عزیزم منم دقیقا همین لکه رو دیدم دوبار خیلی ترسیدم واسه پسر من مث لک خون بود ولی خداروشکر بعدش خوب شد فکر کنم طبیعی بود
اره دقیقا تازه واسه پسر من بیشتر بود
خداروشکر که خوب شد . من امروز شیرشو بیشتر کردم حتی شیرخشک هم بهش دادم که امروز تو پوشکش از این لکه ها ندیدم. فکر میکنم ممکنه از کم آبی باشه .
نوزادا اوایل این مدلی ادرار میکنن طبیعیه
ببخشید اینجا سوال پرسیدم ،نوزاد های شماهم تند تند پی پی میکنن یعنی این باعث نمیشه وزن گیری شون کم باشه
اوایل روزی چندین بار ۶ بار اینا پی پی میکنن بعدش میفتن رو قلتک
پسرمنم خیلی دستشویی میکرد وزنش خیلی خوب بود
طبیعیه عزیزم منم پسرم اینجوری بود بردم دکتر گفت طبیعیه مثانه اش داره پاک میشه
اگه سخت ادرار میکنه زودتر ختنش کنید
سلام این لکه ها بعلت کم آب بودن بدن نوزاد است شیردهی مکرر داشته باشید