عزیزم شما ببشتر درست کن
ولی 1 قاشقش رو بهش بده بقیش زو خود بخور
مثلا نصف استکان با یه قاشق مربا خوری ارد بزن
واسه بچه هم کم شیرین تر درست کن
سلام یک قاشق مربا خوری آرد رو تو یه فنجون آب جوشیده ای ک سرد شده بریز تا حل شه بعد بریز تویه قابلمه کوچولو
اگه شیر پاستوریزه میدی بزار از قبل بجوشه بعد اندازه ۳ قاشق غذاخوری بریز تو موادت
اگه میخوای شیر خشک یا شیر خودت رو بدی وقتی از رو حرارت برداشتی باید بریزی
من از نصف پیمانه کمتر شیرخشک میریختم با توجه به میزان موادی که بهت گفتم
بخارنمیشه زیرش رو کم کن تا خوب بپزه
اندازه ۴ تا ق غ بهت فرنی یا حریره میده
حریره هم با توجه ب اندازه ای ک بهت گفتم ۵ تا بادوم درختی کافیه
این اندازه برای ۳ وعدش کافیه
ممنون بچه ها از راهنماییتون