انشالله که همه چیتون نرمال منم دیروز جوابش اومد استرس داشتم
خب نگاه کردی مشکلی چیزی بود یانه بخدا خیلی فشار رومه
😑فقط خواستم بگم نگران نباش
تا اینجایی که من دیدم فقط پرولاکتین بالاست
اونم قرص میده رفع میشه ان شاءالله
زیادم بالا نیست ، استرس نگیر
سلام عزیزم
پرولاکتین بالاست
یه ذره هم تنبلی تخمدان نشون داده به نظر من
چون آزمایش منم شبیه مال شما بود گفتم
من قراره امروز برم دکتر دارو برای پرولاکتینه بنویسه
واسه مشخص شدن تنبلی تخمدان باید چ آزمایشی داد!
پرولاکتین خیلی بالاست دکتر قرص میده خوب میشی عزیزم
و مدت زمان خوب شدن چی هست
سلام ویتامین دی پایین است باید بالای ۳۰ باشه ، ذخیره تخمدان تنبلی تخمدان را نشان میدهد مابقی مشکلی ندارد