سلام وقتتون بخیر،پسر من الان 8 ماهو نیمش هست حدود یک ماه خورده ای بود که وزن اضافه نکرده بود چند روز پیش وزن که کردم 150 گرم کم کرده بود یعنی در حال حاظر 7 کیلو 850 گرم هستش دکتر که رفتم براش سانستول و زینک سولفات و لیپوزوفر نوشته بهش میدم البته هنوز دندون در نیاورده و چند روزی هست که اصلا غذا نمیخوره یا ماجان بهش میدم یا شیر خودم و یا شیر خشک نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنونم
0
1400/03/05
پریسا .
دختر منم دو ماهه همون شیش و نیم کیلو مونده اصلا وزن نمیگیره البته تو این دوماه دوتا دندون دراورده و غذا هم میخوره و شیر خودمم میخوره ولی وزن نمیگیره منم موندم چکنم حالا این ماه دوباره میبرمش ببینم چی میگن
0
1400/03/06
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم بچه ها تو این ماه ها مثل قبل وزن نمیگیرن طبیعیه، دختر منم از ۸ ماهگیش زیاد وزن گرفت.
0
1400/03/06
مامان دخترای قشنگم❤️
چون دندون در میارن و تحرک دارن
0
1400/03/06
مامان دخترای قشنگم❤️
نگرفت
0
1400/03/06
خانم گل .
ماجان چیه
0
1400/03/06
سوال کننده
ماجان به غذای آمادس برای میان وعدش میگیرم بهش میدم خیلی دوست داره دکتر گفت براش میگیرم فقط داروخونه ها دارن
0
1400/03/06
سوال کننده
عکسشو میگیرم براتون میفرستم
0
1400/03/06
سوال کننده
عزیزززم اتفاقا منم گفتم باز ببرمش دکتر یا ببرمش بهداشت ببینم چی میگه
0
1400/03/06
z d
منم همین مشکلو دارم با دخترم
0
1400/03/06
z d
دخترم ۸ ماهگی ۹و۲۰۰شد شیرمو میخورد عالی وزن میگرفت تا اینکه باردارشدم شیرم بی خاصیت شدال
0
1400/03/06
z d
الان برای یک سالگیش بردمش نزدیک ۱۰بود
0
1400/03/06
z d
ینی تو کل این ۴ ماه فقط ۸۰۰گرم بزور
0
1400/03/06
سوال کننده
عزیزممممم ماشالا چه وزن خوبی داشت
0
1400/03/06
z d
آره تا شیرم خوب بود عالی بود اما چه فایده حالا انقد کوچولو شده دلم کباب میشه براش
0
1400/03/06
z d
شیر خشکم نمیخوره اصلا شیر پاستوریزه میخوره
0
1400/03/06
سوال کننده
کل خواهرای شوهرم میگن وایی چه سبک شده چرا انقدر لاغر شده واقعا نمیدونم چی بهشون بگم
0
1400/03/06
z d
کاملا درکت میکنم دختر منم از همه تپل تر بود الان هر کی میبینه هی میگه اصلا از بین رفته بچه و....
اه اه
اه اه
0
1400/03/06
سوال کننده
وایی هاااا
0
1400/03/06
z d
ولی دندون درآوردن خیلی بده
دخترمن از ۸ ماهگی افتاد به دندون درآوردن الان ۶ تا داره دوتا دیگه هم داره درمیاره روزی ۴ بار پی پی میکنه زیادم اشتها نداره
دخترمن از ۸ ماهگی افتاد به دندون درآوردن الان ۶ تا داره دوتا دیگه هم داره درمیاره روزی ۴ بار پی پی میکنه زیادم اشتها نداره
0
1400/03/06
سوال کننده

0
1400/03/06
سوال کننده
پسر من هنوز دندون درنیاورده در بیاره دیگه هیچی
0
1400/03/06
سوال کننده
پسرم خیلی این ماجان هارو دوست داره
0
1400/03/06
z d
و راه بیفته هیچی ترتر😅 یک لحظه یک جا بند نیستن این بچه ها
0
1400/03/06
سوال کننده
گفتم اگر غذا نخوره اینو بهش بدم فعلا
0
1400/03/06
z d
من تاحالا ندیده بودم فک کنم خوشمزه باشه
0
1400/03/06
z d
سعی کن بیشتر با شیر خودت یا شیر خشک سیر بشه تا زیر یکسال
0
1400/03/06
سوال کننده
همینجوری کارگاه میکنه نمیتونم جلوش بگیرم دیگه چه برسه به این که راه هم بره
0
1400/03/06
خانم گل .
مثله سرلاکه
0
1400/03/06
z d
دکتر دختر من میگفت تا قبل یک سالگی غذا فقط جنبه آموزش داره که بچه با غذای جامد آشنا بشه و بلع رو یاد بگیره و اصلا نباید با غذا سیر شه
0
1400/03/06
سوال کننده
شیر خودم حس میکنم سیرش نمیکنه شیر خشک هم متاسفانه اصلا شیشه پستونک نمیگیره فقط موقعی که خواب باشه بهش شیر خشک بهش بدم
0
1400/03/06
z d
ای خدا از دست این بچه ها که هر کدوم یه ناز و ادایی دارن
دختر منم از شیر خشک متنفره سعی کردم بهش بدم اما با همون بوش حالش بد میشد
دختر منم از شیر خشک متنفره سعی کردم بهش بدم اما با همون بوش حالش بد میشد
0
1400/03/06
سوال کننده
نه سرلاک باید آب بهش اضافه کنی بعد که جا افتاد بهش بدی وای ماجان نه آمادس نیازی به هیچی ندارن سرشو باز کن بریز تو سرلاک خوری یا کاسه بهش بده بخور من وقتی یه بیرونی دارم میرم که نمیتونم غذا درست کنم اینو همرام میبرم بهش میدم میخوره
0
1400/03/06
z d
نگهداریش چطوریه؟
باید تو یخچال باشه؟
باید تو یخچال باشه؟
0
1400/03/06
سوال کننده
ولی خدایی اصلا بوی خوبی نداره من خودم شخصا خیلی از بوش بدم میاد
0
1400/03/06
z d
آره خیلی خیلی ببخشید بعضیاش رسما بوی لجن میده🤮
0
1400/03/06
خانم گل .
اها پس رقیقه من فک. کردم پودره
0
1400/03/06
z d
موندم بچه ها چجوری میخورن
اونا که آهن داره افتضاحه بوش
اونا که آهن داره افتضاحه بوش
0
1400/03/06
سوال کننده
نه نیازی نیست ولی گذاشتی هم مشکلی نداره باید دور از آفتاب و گرما باشه من خودم تو یخچال میزارم ولی وقتی سرشو باز کردی باید حتما تا دو ساعت این ماجان رو بهش بدی و حتما باید تو یخچال باشه اگر بیرون باشه خراب میشه و باید بریزش دور فقط تا دو ساعت اونم در صورت تو یخچال بودن
0
1400/03/06
سوال کننده
خخخخخ واقعا
0
1400/03/06
سوال کننده
آره رفیق تر از سرلاکه و فوق العاده برای میان وعده خیلی مناسبه
0
1400/03/06
z d
آهان پس خیلی خوبه که من همیشه برای بیرون رفتن دردسر داشتم نمیدونستم بیرون چی بهش بدم
0
1400/03/06
سوال کننده
من که خیلی کارمو راحت کرده بعضی موقع ها شده که دو سه تا همرام میبرم نیاز بشه بهش میدم بخوره
0
1400/03/06
سوال کننده
قیمتشم به دردسر درست کردن غذا مبارزه😅😅😅😂😂
0
1400/03/06
سوال کننده
هر کدومش 6000 تومن
0
1400/03/06
خانم گل .
من سرلاکم زیاد بهش نمیدم
0
1400/03/06
سوال کننده
حالا من بهش میدم فقط صبحا بعضی از صبحا هم زرده تخم مرغ رو با شیر خشک درست شده قاطی میکنمکه از غلیظی دربیاد بهش میدم بخوره
0
1400/03/06
سوال کننده
پس چی بهش میدی؟
0
1400/03/06
خانم گل .
غذا
0
1400/03/06
z d
منم تاحالا سرلاک ندادم
0
1400/03/06
سوال کننده
چه جالب
0
1400/03/06
z d
خودم فرنی و سوپ و این چیزا درست میکردم براش
0
1400/03/06
سوال کننده
ولی برای صبحانش خیلی خوبه
0
1400/03/06
خانم گل .
خب ب جای اینا خودت برا صبحانش فرنی درست کن
0
1400/03/06
سوال کننده
منم تا 5,6 ماهگی درست میکردم دیگه ماجان که اومد جایگزینش شد😅
0
1400/03/06
سوال کننده
البته فرنی نشاسته براش درست میکنم میخوره
0
1400/03/06
خانم گل .
اینا درسته ک خوشمزس قیمتشم پایینه اما ارزش غذاییشش هیچ وقت مثل چیزی ک. خودت درست میکنی نمیشه
0
1400/03/06
خانم گل .
برا وقتی ک. مجبوری خوبه نه اینکه هر روز بدی
0
1400/03/06
سوال کننده
دکتر براش نوشت که رفتم خریدم
0
1400/03/06
سوال کننده
خود دکتر گفت روزی یک بار به عنوان میان وعده بهش بده
0
1400/03/06
خانم گل .
عزیزم میان. وعده نه صبحانه
0
1400/03/06
سوال کننده
نه من ماجان رو فقط میان وعده میدم صبحانه رو یا سرلاک یا فرنی نشاسته یا زرده تخم مرغ بهش میدم
0
1400/03/06
خانم گل .
خودت گفتی جایگزین شد من گفتم خوب نیست
برا میان وعده اگه دکتر گفته خوبه
برا میان وعده اگه دکتر گفته خوبه
0
1400/03/06
خانم گل .
ولی دکتر پسر من کلا با سرلاک و مکمل و غذای اماده مخالفه
0
1400/03/06
سوال کننده
جایگزیمچن منظورم اینه که برای حدود 5,6 ماهگیش که مثلاً خودم فرنی حریره بادوم درست میکردم یا فرنی های دیگه الان آماده ایش میخرم
0
1400/03/06
سوال کننده
جدی
0
1400/03/06
سوال کننده
آره خود دکتر گفت
0
1400/03/06
سوال کننده

0
1400/03/06
سوال کننده
نگاه مثبت چند غله با خرمالو من نمیتونم درست کنم ولی خب تنوع میشه تو میان وعدش
0
1400/03/06
سوال کننده
چند غله با خرما
0
1400/03/06
سوال کننده
حالا درکل امیدوارم از این وضعیت پسر من دربیاد
0
1400/03/06
سوال کننده
غذا رو خوب بخوره
0
1400/03/06
z d
ان شاالله که درست میشه
0
1400/03/06
z d
دختر من خوب غذا میخوره اما وزن نمیگیره
0
1400/03/06
z d
دیگه فقط باید بزنیم به بیخیالی
0
1400/03/06
سوال کننده
واقعا
0
1400/03/06
سوال کننده
ان شاء الله
0
1400/03/07
پزشک اوما
سلام بی اشتهایی گذرا کودکان در این سن طبیعی است و بعد از دو هفته درست میشه اگر ادامه دار بود شربت راسیپ ۲ سی سی قبل از شام بدهید
0
1400/03/11
سوال کننده
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



446

