
لطفا اینو هم تفسیر کنید سنو برا چیه؟
سلام گلم.پرکاری تیروئید داری
نیاز به دارو داره فکرکنم.بهتره بری زیر نظر متخصص غدد تا تنظیم بشه توبارداری
عددش چنده ؟ نرمالش باید چه قدر باشه؟
مال شما۰.۳هست
توبارداری باید بین یک تا دو ونیم باشه فکرمیکنم
یه چن تا چیز بالا تر و پایین تراز حد نرمال هست ولی من متوجه نمیشم دیگه
سلام آزمایشات خوبه تیروئید هم لب مرز است دو سه هفته دیگه مجدد تکرار کنین