توی بارداری درد لگن طبیعیه چون عضلات دارن کش میان
میگم شایددیسک یاسیاتیک باشه ۱۹سالمه
اگه باردار نیستی از عفونته حتما پیگیری کن
تب و گلو درد داری؟
سوزش و خارش واژن؟
ترشحات زرد و بدبو؟
اگه این علائم رو نداری عفونت نیست
دیگه دیسکه احتمالا
سلام اگر درد پیوسته است و هی تکرار میشه که احتمال عفونت لگن هست بهتره پیگیری کنید