منم کلی دردپریودی داشتم هی نرفتم نرفتم
الان درد ندارم ولی ادرارم شدیدا تیره شده دیگه مثل نوشابه سیاه شده
منم ورم کلیه داشتم تو بارداری گفت شاید سنگ داشتی دفع شده
اره بخدا استرس دارم نمیدونم چی کنم
باید فردا برم ی دکتر کلیه ببینم اون چی میگه
ورم کلیه اغلب بخاطر دفع سنگ یا شن ریزه است
مایعات بخورید تا ازبین بره
جای نگران نیست
من چون کلیه چپم کوچیکه چندساله همیشه ورم دارم مشکلی نیست برید حتما دکتر ولی نگران نباشید مایعات به اندازه بخورید رنگ.ادرارتون به خاطر کم خوردن مایعات تیره شده
عزیزم منم ورم هردو کلیه ام داره درد دارم حتی رفتم فوق تخصص آزمایش ادرار نوشت و عفونت داشتم اما حاضر نبود دارو بده وقتی گفتم سوزش دارم و درد موقع دفع بهم یه قرص داد برعکس شنبه دکتر بودم و گفت طبیعیه و فقط باید تحمل کنی من دردی نیست تاالان تو بارداری تجربه نکرده باشم
نه من حتی سنگ هم نشون نداد سونو و میگن به دلیل هورمون بارداریه و از عوارض بارداری
من فوق تخصص رفتم و گفت طبیعیه کلیه سمت راست که بچه بیشتر فشار میاره متوسط رو به بالا ورم داره و چپ خفیف تر حتی مجاری ادراری هم ضخیم بود اما سنگ نداشتم و گفتن طبیعیه