سلام دخترا من وقتی زیاد سر پا میشم پای سمت راستم همپف میکنه هم درد میکنه بنظرتون مشکلی هست میترسم دیشب یکم بیرون بودم نمیتونستم انگشتامو تا کنم آنقدر پف بود
آزمایش قند و چند تا آزمایش دیگه هست اگه میشه بگین مشکلی هست یا نه
پرسش (1400/03/03):
سلام خانوما میشه آزمایش منو تفسیر کنین ممنون میشم
259
13
1400/03/03
سوال کننده
0
1400/03/03
سوال کننده

0
1400/03/03
سوال کننده

0
1400/03/03
عاطفه موسوی
قند و تیروییدت که خوبه
0
1400/03/03
عاطفه موسوی
فشارت رو اندازه بگیر بالا نرفته باشه
0
1400/03/03
عاطفه موسوی
نمک رو خیلی کم کن
0
1400/03/03
سوال کننده
نه 12رو 7هست
0
1400/03/03
سوال کننده
😖
0
1400/03/03
عاطفه موسوی
همه چی تو رنج نرماله
0
1400/03/03
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/03/03
عاطفه موسوی
فدای تو
0
1400/03/04
پزشک اوما
سلام ویتامین دی پایین است اما جهت اطمینان فشار خون را چک کنید و آزمایش دفع پروتئین ۲۴ ساعتها بدهید
1
1400/03/04
سوال کننده
چشم مرسی خانم دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




