سلام
با عسل و نمک مسواک بزنین
روغن میخک معجزس😐بزنی رو دندون
سلام عزیزم منم تو 6 هفته دندون درد شدید گرفتم وحشتناک 5روز درد خیلی شدید کلا گریه میکردم رفتم پیش استاد دانشگاه دندونپزشکی گفت تو بارداری تو هر ماهی که باشی مشکلی نداره برای درست کردن دندان هر کسی هم بگه که خوب نیست خطر داره برای خودش گفته من همین هفته رفتم دندونم بی حسی زد عصب کشی هم کرد پس فردا هم میرم پر کنم میگه هر دردی که یکساعت میکشی معادل 40 تا بی حسی
بعد گفت میخک استفاده نکن که خوب نیست دیگه نپرسیدم چرا در صورتی که من میخک میزاشتم و دردش خیلی بشتر میشد
سلام اگر درد با مصرف این قرص ها بهتر نمیشه حتما به دندانپزشک مراجعه کنید تا اگر شد پانسمان کنه و بعد از زایمان کارهاشو انجام بده