سلام خدمت دکتر اوما و خانومای گل. معذرت میخوام من امروزبعد از دستشویی اول قسمت کلیم یه درد گرفت بعد زد به زیر دلم و ببخشید انگار تو رحمم درد میکنه. همش حس میکنم تو رحمم آب جمع شده. چیکار کنم؟ یه دارو گیاهی هس بگید بخپرم خوب بشم.
البته یک ماه پیش دکتر زنان رفتم مشکلی نداشتم. امروز اینجوری شدم
ممنونم که راهنمایی میکنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



389
1400/03/02


