سلام دوستان عزیز ،هفته ۲۰ هستم ،از دیشب درد شدیدی زیر دلم دارم ،انگار زیر دلم زخمه یا انگار یه فشاری روشه ،تا صبح نتونستم بخوابم ،درد به مقعدم هم فشار میاره ،چند روزه تکرر ادرار دارم و چند روز پیش سوزش ادرار داشتم 😭
1
1398/09/04
mina 👪
حتما برو دکتر
0
1398/09/04
سوال کننده
دکترم سه شنبه هست
0
1398/09/04
سوال کننده
انقدر مواظب خودم هستم که فکر نکنم عفونت باشه
0
1398/09/04
zahra m
اگر سوزش ادرار داری حتما عفونته
0
1398/09/04
سوال کننده
چند روز پیش داشتم الان ندارم
0
1398/09/04
سوال کننده
انگار زیر دلم یه چیز سفت داره فشار میاره ،چجوری بگم انگار دارم زور میزنم یه همچین حسی
0
1398/09/04
سوال کننده
دیشب سمت چپ زیر دلم با دست چپم باهم تیر میکشید ،انگار یه نبض میزد که درد ناک بود برام تا کی کلنجار رفتم تا بهش فکر نکنم
1
1398/09/04
طاهره بهرامی
فعلا ازاد از داروخانه شیاف بخرین.شیاف پروژسترون.برای بارداری استفاده میشه.
1
1398/09/04
طاهره بهرامی
از درد ولک واین چیزا جلوگیری میکنه.وغذای سفت نخورین.مایعات هم زیاد بخورین.
0
1398/09/04
سوال کننده
ممنون حتما میگیرم ،استفاده کردنش خطرناک نیست؟؟
0
1398/09/04
کاترین 😍
خب وقتی سوزش ادرار داری حتما عفونته
1
1398/09/04
کاترین 😍
اگه سوزش نداشتی میگفتیم بچه جا باز میکنه و فلان ...چون سوزش ادرار داری عفونته حتما ... برو آز بده منتظر دکترت هم نباش چون اونم همینو میگه
1
1398/09/04
ماری ج
ازمایش عفونت ادراری بده..دوساعته امادست جوابش..با جوابش برو بیمارستانی که دکترت هست...
0
1398/09/04
ماری ج
به نظرم عفونت داری
1
1398/09/04
ماری ج
این درد زیر دل نمیدونم چه دردیه همه گرفتارشن..از جمله خودم😢😢😢😢
0
1398/09/04
کاترین 😍
اره این واسه جا باز کردن بچه اس و نحوه قرار گیریش تو شکم ک هی میچرخه ... خودمون زیاد حساسیم
0
1398/09/04
ماری ج
یبوست نداری؟؟؟
0
1398/09/04
کاترین 😍
پاهامم خیلی درد
0
1398/09/04
ماری ج
شما بچتون بریجه؟؟
0
1398/09/04
ماری ج
من برا سرویکسم هم هست
0
1398/09/04
کاترین 😍
نه سفالیک ... جفتش قدامی
0
1398/09/04
کاترین 😍
الان بچه جاش باز و هی میچرخه ... وقتی سونو میشدیم اون شکلی بوده بعد اون کلی تکون میخوره
0
1398/09/04
کاترین 😍
گهگاهی جوری تکون میخوره تو لگنم میزنه خیلی درد داره
1
1398/09/04
لبیهحح عهالببخح
عفونت ادراری یه چیز طبیعیه ربطی به رعایت کردن نداره چون فشار روی مثانه میاد برگشت ادرار رو به بالا پیدا میکنی
یه آزمایش بده
میتونی بری آزمایشگاه بگی میخوام آز عفونت ادرار بدم ۲۵ اینا میشه با دفترچه اگه دکتر برات ننویسه
دکارعمومی هم میتونه بنویسه
حداقل خیالت راحت میشه عفونت هست یانه تادکترت بیاد
یه آزمایش بده
میتونی بری آزمایشگاه بگی میخوام آز عفونت ادرار بدم ۲۵ اینا میشه با دفترچه اگه دکتر برات ننویسه
دکارعمومی هم میتونه بنویسه
حداقل خیالت راحت میشه عفونت هست یانه تادکترت بیاد
0
1398/09/04
سوال کننده
وای چقدر بدبختی باید بکشیم 😭😭😭
0
1398/09/04
سوال کننده
آخه بگو بعد ۱۱ سال بچه واسه چیم بود
0
1398/09/04
ماری ج
سرویکس شما خوبع؟؟منم شبا میخوام بخوابم زیر دلم هی حباب میترکه..هی ضربه های ریز میزنه
0
1398/09/04
ماری ج
بچه اولتع؟؟
نعمت خداست..من که سه هفته ای هست این دردارو دارم
نعمت خداست..من که سه هفته ای هست این دردارو دارم
0
1398/09/04
کاترین 😍
نمیدونم عزیز دکترم چیزی نگفت در مورد سیروکس ... اره اون ک عب نداره ولی شما ک طول سیروکست کمه استراحتت بیشتر کن ... منم الان شیاف میزارم
0
1398/09/04
ماری ج
آز عفونت ارزونتره...فک کنم ۱۲ تومن اینا بود ازادش..کشت ادرار گرونتر میشه
1
1398/09/04
ماری ج
الان استراحت داده دکترم..ایشالا بهتر بشم..منم کلی دارو مصرف میکنم
0
1398/09/04
سوال کننده
بله بچه ی اولمه ،قرار نبود بچه دار بشیم ،ولی مثل اینکه تقدیر چیزه دیگه ای در نظر داره
1
1398/09/04
ماری ج
نعمت خداستتت..بارداری همینه دیگههه...تازه شما از دیشبه درد داری چیزی نیست
استراحت کن...و یه شال ببند دور کمرت شاید سرما خورده بهت..شیاف سیکلوژست هم استفاده کن
استراحت کن...و یه شال ببند دور کمرت شاید سرما خورده بهت..شیاف سیکلوژست هم استفاده کن
0
1398/09/04
سوال کننده
کلا راه سختی در پیشه ، فردا حتما میرم دکتر ،کلا جون دوستم تحمل درد ندارم ،چجوری میخوام زایمان کنم خدا میدونه🤣
0
1398/09/04
سوال کننده
نه اصلا
0
1398/09/04
کاترین 😍
شما ک سیکلوژست استفاده میکنی تو عوارضش ننوشته واس کسایی ک مشکل افسردگی داشتن بهتره استفاده نکنن؟من فرتیژست مصرف میکنم تو عوارضش اینو نوشته منم ک دارو میخورم
0
1398/09/04
سوال کننده
نشونه های افسردگی چیه؟؟
0
1398/09/04
سوال کننده
از کجا بدونیم افسرده ایم یا نه؟؟
0
1398/09/04
ماری ج
ایشالا بهتر میشید..من که سزارین میکنم..تحمل درد طبیعی ندارم
0
1398/09/04
سوال کننده
ولی من دوست دارم طبیعی زایمان کنم ،البته اگر برای بچه ضرر نداشته باشه
0
1398/09/04
ماری ج
ندیدم عوارضشو
0
1398/09/04
ماری ج
دارو افسردگی میخوری؟؟به نطرم به دکترت بگو
1
1398/09/04
ماری ج
پس باید تحمل دردتو ببری باللا❤❤❤
0
1398/09/04
کاترین 😍
افسردگی ندارم مشکل اضطراب دارم اره الان میخورم ... اره میرم هفته جدید
0
1398/09/04
ماری ج
اصطراب که همه دارن الکی قرص نخور..من خودم شبا خوابم نمیبره از بس فکرو خیال دارم
1
1398/09/04
کاترین 😍
ن مال من شدید متاسفانه ... بعد چند وقت ول میکنم ولی ی اتفاق بدی ک میوفته دوباره عود میکنه دوباره باس مصرف کنم ... من گوشام داغ میشه اصن نمیتونم ی جا بند شم اگه دارو نخورم .... زیر نظر پزشکم دارو مصرف میکنم خداروشکر گفتن ضرری نداره و دوزش هم خیلی پایینه
1
1398/09/04
کاترین 😍
ان شاالله نی نیم ب خوشی و سلامتی دنیا بیاد دوباره قطعش میکنم ... دکترم گف تو بارداری قطع نمیکنیم چون ممکنه حالت بدتر شه
1
1398/09/04
ماری ج
ایشاللااااا🙏🙏
0
1398/09/04
سوال کننده
ایشالا بهتر میشی عزیزم
0
1398/09/04
سوال کننده
ایشالا نی نی به سلامتی میاد 🎂🎂
0
1398/09/04
کاترین 😍
ممنون گلم ان شاالله .... امیدوارم حال شمام زودی خوب شه
1
1398/09/05
سوال کننده
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



583

