سلام دکتر جان و دوستای عزیزم میشه لطفا به سوالاتم جواب بدین
۱، چند شب میشه توی خواب بدنم خیس عرق میشه ولی از داخل احساس سرما میکنم
۲،پسرم خیلی عطسه میکنه از کجا متوجه بشم سرما نخورده باشه
۳،همش وسط ملاج سرم درد میکنه تا پلک های چشمام میاد دردش توی گلوم احساس سنگینی میکنم ولی خلط و ابریزش و سرفه عطسه ندارم ،نمیدونم برم دکتر یا این سردرد ها هم عوارض بیهوشه
ممنون اگه جواب بدید واقعا کلافه شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



331
1400/03/02




