بارداریت مبارک عزیزم
در اولین فرصت برای تیرویید برو دکتر
تیروییدت کم کاره قرص نمیخوری؟
قندت خوبه اما مراقب باش لب مرزی
کم کار تیروئدم یه مدت قرص میخوردم دیگه خوب شدم نخوردم.
الان مشکل داره؟ باید باز قرصمو بخورم؟
بله
سرخود نباید قرص رو ول کنی
الان باز کم کار شدی
سریع برو دکتر چون باید تحت نظر باشی
ممنونم از راهنماییت دوست خوبم.
قربونت عزیزم مراقب خودت باش
سلام تیروئید باید زیر ۲.۵ بیاد ، قند هم کمی رعایت کنید ، کشت ادرار هم خوبه
ممنونم دکتر عزیز...که وقت گذاشتین
اونقسمت که نوشته plt کمتر از حد طبیعی یعنی چی؟
پلاکت خون هست معمولا در بارداری نوسان دارد در آزمایش بعدی اگر باز پایین بود با هماتولوژی باید مشورت کنید
خیلی ممنونم وقت میذارید ⚘⚘⚘❤