سلام،، ببخشید من استخوان واژنم و پایین کمرم خیییییییلی درد میکنه، احساس میکنم استخونم داره میشکنه، چیکار کنم دردش آروم بشه؟
0
1400/02/30
مامان امیراردلان
بچه اومده پاین براهمین طبیعیه
0
1400/02/30
مامان امیراردلان
راه حل ندارم😑
0
1400/02/30
سوال کننده
کاشکه همین الان زایمان میکردم
0
1400/02/30
سوال کننده
دیه خسته شدم
0
1400/02/30
fatima ghasemi
😑😑😑😑
0
1400/02/30
nazgol solo
🥴🥴🥴🥴🥴
0
1400/02/30
mimi .
سلام حوله گرم کن بزار رو کمرت
0
1400/02/30
mimi .
دمنوش گل بابونه بخور با خوبه درد و تسکیم میکنه
0
1400/02/30
nazgol solo
یکمم کمرت با روغن سیاهدونه ماساژ بده
0
1400/02/30
mimi .
چ ربطی داره بچه الان کامله
من خودم 37 هفته بچمو به دنیا اوردم
من خودم 37 هفته بچمو به دنیا اوردم
0
1400/02/30
zizi ا
داری زایمان میکنی😐😐😐
0
1400/02/30
mimi .
آره زایمانش نزدیکه
بچه اومده تو لگن
بچه اومده تو لگن
0
1400/02/30
zizi ا
خوب چرا خونس باید بره بیمارستان🙄🙄
0
1400/02/30
mimi .
آره الان ممکنه دهانه رحمش نرم شده باشه
0
1400/02/30
zizi ا
خطرناکه
0
1400/02/30
zizi ا
یه وقت بدنیا میاد بعدم نباید دیگه را بره یهو بچه میاد حتی دسشویی هم نباید بره
0
1400/02/30
mimi .
آره بعضیا بدون دردای منظم و درد شکم فاز اول زایمان و شروع میکنن
سریع میرن سر اصل مطلب
سریع میرن سر اصل مطلب
0
1400/02/30
zizi ا
وای خدا کمکش کنن
0
1400/02/30
mimi .
فک کنم رفت بیمارستان
غیبش زد👀
غیبش زد👀
0
1400/02/30
سوال کننده
یا خدا
0
1400/02/30
سوال کننده
نه
0
1400/02/30
mimi .
عزیزم برو
0
1400/02/30
mimi .
چکت کنن
0
1400/02/30
سوال کننده
امروز چهلم پدرمه
0
1400/02/30
سوال کننده
خونه بابام هستم😞
0
1400/02/30
mimi .
الان احتمال دهانهی رحمت باز شده
0
1400/02/30
mimi .
خب برو خیلی خطرناکه
0
1400/02/30
سوال کننده
میترسم برم بیمارستان
0
1400/02/30
mimi .
چن هفتهای؟
0
1400/02/30
سوال کننده
شهرمون یه بیمارستان بیشتر نداره
0
1400/02/30
mimi .
ترس نداره که خونه باشی وحشتناک تره
0
1400/02/30
سوال کننده
پر از کرونا
0
1400/02/30
سوال کننده
از شنبه وارد 38 میشم
0
1400/02/30
mimi .
دور از جون شما یکی بچش تو دستشویی اومده بود خیلی وحشناک ناحیهی پرینش خیلی پارگی های بدی داشت
0
1400/02/30
سوال کننده
ایشالله شنبه میرم دکتر
0
1400/02/30
mimi .
خوبه یعنی الان 37 و 5 روزی؟
0
1400/02/30
mimi .
وای چقد تو خون سردی خداکنه چیزی پیش نیاد ولی اگه این علائمو داری همین الان باید پاشی بری
0
1400/02/30
سوال کننده
بنظرتون دکتر معاینه کرد گفت دهانه رحمت باز شده بگم دارو بده زایمان کنم یا بزارم هفته هام کامل شه؟
0
1400/02/30
سوال کننده
چون بچه اولم از 7 ماهگی یک سانت باز بود
0
1400/02/30
mimi .
دارو نمیده برا زایمان اگه دهانهی رحمت باز شده که کم کم دردات شروع میشه و زایمان میکنی دیگه کاری هم نمیتونی بکنی که جلو زایمانتو بگیری
0
1400/02/30
سوال کننده
بله دارو میده
0
1400/02/30
سوال کننده
سر بچه اولم بهم قرص زیر زبونی داد
0
1400/02/30
mimi .
خب اون به خاطر اینکه 7 ماهت بود
0
1400/02/30
کوثر 💜
ترشح خاصی نداری؟
0
1400/02/30
سوال کننده
نه منظورم 9 ماهم ک کامل شد بهم دارو داد داخل خونه خوردم درد هام کشیدم رفتم بیمارستان سریع زایمان کردم
0
1400/02/30
mimi .
من 36 هفته دهانهی رحمم 1 سانت باز شده بود و درد داشتم ولی دارویی بهم ندادن
دکترم گفت حتی اکه دردای واقعیت شروع بشن همون 36 هفته زایمان میکنی نمیشه دارو بدیم بهت
دکترم گفت حتی اکه دردای واقعیت شروع بشن همون 36 هفته زایمان میکنی نمیشه دارو بدیم بهت
0
1400/02/30
کوثر 💜
اگه منظمه باتغییرحالت خوب نمیشه بایدبری
0
1400/02/30
سوال کننده
بله دارم، ترشح سفید
0
1400/02/30
کوثر 💜
خب شایدسرپاخیلی وایستادی؟
1
1400/02/30
کوثر 💜
سفیدکه طبیعیه
0
1400/02/30
سوال کننده
نه اتفاقا
0
1400/02/30
کوثر 💜
من خودم الان استخون واژنم دردداره ولی قابل تحمله منظم نیس
0
1400/02/30
کوثر 💜
احتمال داره تاشب کیسه ابت پاره بشه ولی خب شایدم دوسه روزدیگه
0
1400/02/30
کوثر 💜
دخترداری؟
0
1400/02/30
mimi .
آره
ولی خودش باید بشناسه علائم زایمانشو
ولی خودش باید بشناسه علائم زایمانشو
0
1400/02/30
کوثر 💜
میدونی بچه اول ودوم شایدعلایم فرق کنه.من پسرم دوماه درد واذیت اخرم باهمین ترشح سفیدطبیعی یهوکیسه ابم پاره شد.الان دخترم انگارنه انگارگاهی میگیره کمرم ولی بازخوب میشه نمدونم دیگه
1
1400/02/30
کوثر 💜
بتونه بره معاینه بشه خیلی بهتره
0
1400/02/30
zizi ا
خانمی برو زودتر زایشگاه معاینه شو اینهمه برا بچه ت زحمت کشیدی
0
1400/02/30
zizi ا
چی شدی
0
1400/02/31
سوال کننده
هنوز درد دارم😢
0
1400/02/31
سوال کننده
ولی خیلی ملایم شده
0
1400/02/31
سوال کننده
شنبه انشاالله میرم دکتر
0
1400/02/31
zizi ا
وای عجب دلی داری
0
1400/02/31
zizi ا
من در شگفتم🙄🙄🙄
0
1400/02/31
zizi ا
انشاءالله
1
1400/02/31
zizi ا
دعا موقع زایمان ت برام بکن اسمم زهراس انشاالله بچه م صحیح و سالم بیاد بغلم😍🥰💖
0
1400/02/31
سوال کننده
حتما عزیزم
0
1400/03/01
پزشک اوما
سلام درد استخوان واژن در این سن بارداری طبیعی است و چاره ای جز تحمل نیست
0
1400/03/01
zizi ا
سلام عزیزم رفتی بیمارستان
0
1400/03/03
سوال کننده
سلام
0
1400/03/03
سوال کننده
رفتم دکتر بهم گفت یکسانت باز شدی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 💥خانومای باردار ۳۵ هفته ی لحظه بیاین💥
- درد در هفته هفت بارداری
- چند روزه پوست شکمم درد میکنه و احساس کشیدگی پوست دارم
- بچه ها من دردام شروع شد
- علت درد تخمدان بعد از تزریق آمپول اچ سی جی
- درد درهنگام پیاده روی
- سلام خوبید من هفته ۹ هستم امروز رفتم پیاده روی راهپیمایی
- هفته ششم بارداری دردسمت راست
- سلام من هفته ۱۱ هستم ۲ روز
- زانو درد و پا درد موقع خوابیدن



536

