دختر من ۳ ماهش تمومه و حدودا ۴۳۰۰ هستش، فقط هم شیر خشک میخوره ،آپتامیل و گیگوز خورد وزن خیلی اضافه نکرد ، مامانای ک بچه هاشون با شیر خشک وزن اضافه کردن لطفا بگین من چه شیری واسش بخرم، خیلی ناراحتم ، همه میگن چقدر بچه ت ریزه س
راستی شکمش هم دو ۳ روز یبار کار میکنه
پرسش (1400/02/29):
مامانا لطفا شیر خشکی که بچه هاتون وزن داده معرفی کنین
491
19
1400/02/29
سوال کننده
0
1400/02/29
ارزو far
وزن اولیش چند بود؟
0
1400/02/29
ارزو far
من به پسرم نان میدم همه میگن خوب نیست ولی بنظرم خوب وزن گرفته
0
1400/02/29
سوال کننده
۲۳۰۰ بدنیا اومد
0
1400/02/29
سوال کننده
هفته ۳۶
0
1400/02/29
دیاری شامحمدی
من شیر خشک یارانه ایی میدم راضیم
0
1400/02/29
ارزو far
ببین اگه بهداشت و دکتر گفتن خوبه پس خوبه به حرف این و اون گوش نکن
0
1400/02/29
سوال کننده
نوزاد شما چند کیلو الان
0
1400/02/29
ارزو far
شاید ارثی باشه جثه ریزش. پسر منم قدش کوتاه هنوز دو ماهشه دیشب یکی از فامیل شوهرم رک میگفت کوتوله
0
1400/02/29
ارزو far
بدو تولد ۲۹۰۰الان پنج
0
1400/02/29
سوال کننده
ببخشید شما چند سی سی بش میدین و چند ساعت یبار؟
0
1400/02/29
مامان ارمیس
خوب دیگ خوب وزن اصافه کرده دیگ
0
1400/02/29
مامان ارمیس
سه و پونصد بدنیا اومد برا من سیزدهم بردم ۵۱۰۰شده بود
2
1400/02/29
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دختر من دنیا اومد ۲۸۶۰ بود الان شده ۴۷۶۰ ...دختر منم خیلی شیر خشک براش عوض کردیم من متوجه شدم ببلاک ۱ فقط داره بهش وزن میده با اینکه رفلاکس داره ولی من ببلاک ۱ میدم بهش
0
1400/02/29
ارزو far
هرچقد میخوره بهش میدم . من کلا شیرخشک میدم
0
1400/02/29
janan keya
من اپتامیل میدم راضیم .شما برا وزن دهی باید نان بدی ک باز میگی بچه دوروزه یبوسته ک نان سنگینه😕
0
1400/02/29
مریم غلامی
سلام من هم بچم موقعی به دنیاامد ۲۳۰۰ بچه من ۴۰ روز زود به دنیا آمد
0
1400/02/29
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
من پسرم نان میدم بهش افتاد غیر این شیر خشک دیگه نمیخوره وزن گیری خوبه کنارش قطره ویتامین میدم وزن تولدش 3100بود الان 3ماه ونیم،7800وزنش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




