سه روزه زایمان کردم پاهام ورم کرده مخصوصا پای چپم کسی اینطوری بوده
7
1400/02/28
دریا وخورشید
سلام مبارکه تو هم ترکیدیییییی💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼🌹🌹🌹
2
1400/02/28
دریا وخورشید
از عوارض بی حسیه
1
1400/02/28
مهربانو. ..
سلام قدم نو رسیده مباااارک😍❤
0
1400/02/28
سوال کننده
اره والا اونم چه ترکیدنی
0
1400/02/28
سوال کننده
داغونم
0
1400/02/28
مهربانو. ..
😂😂😂😂
0
1400/02/28
سوال کننده
خوشبحالت الان راحتی ؟
0
1400/02/28
سوال کننده
اینقدر امروز گریه کردم
2
1400/02/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
مبارک باشه عزیزم تولد گل پسرت هزارماشالا نازه🧿🧿🧿
0
1400/02/28
مهربانو. ..
الهی
مسکن میتونی بخوری؟
مسکن میتونی بخوری؟
0
1400/02/28
azin 🧚♀️
عزیزم چه گوگولی نازی مبارک باشه😍🥰
0
1400/02/28
fatemeh 👨👩👧👦
عزیزم مبارک باشه ماشاالله خدا حفظش کنه❤
0
1400/02/28
Mami Sh ....
مبارک باشه عزیزم انشالا خوشیاشو ببینی
0
1400/02/28
Masoume N
چرا؟ سزارين کردی؟ قدم نو رسیده هم مبارک عزیزم
0
1400/02/28
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
قدم نو رسیده مبارک باشه.یه چیزی بذار زیر پاهات که بالاتر از بدنت باشه.ورم پای من ۱۰ روز طول کشید تا خوب شد.با روغن زیتون هم ماساژ میدادم خوب بود
0
1400/02/28
marjan maman Atoosa
سلام قدمش مبارک ، من وقتی از اتاق عمل اومدم دکترم بهم جوراب واریس داد ، همونجا پام کردن ، تا ۱۰ روز پام بود ، میرفتم حموم درمیاوردم میشستم دوباره پام میکردم و اصلا ورم نداشتم
0
1400/02/28
marjan maman Atoosa
سعی کن پاهات بالا باشه ، یه بالش زیر پات بزار و راه برو که خون جریان پیدا کنه
0
1400/02/28
fatima ghasemi
سلام عزیزم مبارکه.... بیا از زایمانت برامون بگو... منم هفته دیگه میخام بزام...
0
1400/02/28
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
سلام عزیزم مبارکه
1
1400/02/28
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
بیا توضیح بده
0
1400/02/28
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
سز بودی؟
0
1400/02/28
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام مبارکه منم پاهام ورم میکرد از نشستن بود بعدش پاهامو هم سطح بدنم میزاشتم دیدم ورم پام رفت
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
سلام
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
عشقم
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
زدد پوشم
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
زرد
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
چه خبر
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
ببوسمت محمکم
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
مبارکه
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
منم ورمداشتم
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
ای حووونم
0
1400/02/28
samira khanoom خانم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💝💞💃💃💃
0
1400/02/28
🌱 nstrn 🌱
سلام عزیزم ب سلامتی.اره ورم طبیعیه به مرور خودش کمتر میشه .گریه هم طبیعیه 😁خوب میشی ایشالا
0
1400/02/28
دریا وخورشید
گریه تا یکماه راحت گریه میکنی. از حالا بگم خواهر جان نی نی پوستتو میکنه خخخ😜😜😜😂😂😂😂😹😹😹
0
1400/02/28
fatemeh ش
طبیغیه درست میشی.
0
1400/02/30
سوال کننده
اینقدر اینروزا داغونم خونه ام شده مث کاروانسرا خانواده خودم و شوهرم از روز اول اینجان یه لحظه ارامش ندارم هرکی یچیزی میگه دیگه دیوونم کردن 😔😔
0
1400/02/30
سوال کننده
بخدا وقت نمیکنم بیام دوتا پیام بدم تا نق میزنه میگن شیرش بده این همه آدم هیچ کس بچه رو عوض نمیکنه میگن بلد نیستیم حموم نمیبرن میترسن همه کارا باخودمه انگار دارن خاله بازی میکنن دور هم میشینن پفک و تخمه میخورن حرف میزن میخندن
0
1400/02/30
fatima ghasemi
من چون میفهمیدم رفت و امد زیاد میشه میخام از روز اول برم خونه مامانم اینا راااحت
0
1400/02/30
fatima ghasemi
خوب با هرکدومش ک راحت تری بهشون بگو... مگه اومدن دعوتی ک حتی یه پوشک بچه رو عوض نمیکنن.. چه بد اخه.. اگه من بودم ب شوهرم میگفتم ب خانوادش بگه و ب مامانم اینام خودم میگفتم
0
1400/02/30
سوال کننده
بنظرم هرکسی یجوری تجربه میکنه ولی اینو بهت بگم اصلا امپول بی حسی درد نداره هیچی
0
1400/02/30
fatima ghasemi
من از آمپوله میترسم
0
1400/02/30
fatima ghasemi
تاپیکتو روشن گذاشته بودم ج بدی بفهمم
0
1400/02/30
سوال کننده
افرین بهترین کار همینه بیای خونه خودت مث من اسیر میشی بخدا زندگیمو به گند کشیدن منم وسواسی دوست دارم همه جا تمیز باشه بخدا هر روز با این شیکم پاره دستشویی توالت میشورم
0
1400/02/30
fatima ghasemi
واا یعنی درکت نمیکنن حتی همون شوهرتم میتونه ب مادر و خواهرش بگه آسیه نمیتونه یکیتون پاشین فلان کارو کنید
0
1400/02/30
سوال کننده
بخدا شوهرم از من کلافه تره از سرکار میاد وایخ اینکه من غصه نخورم جارو میزنه خونه رو مرتب میکنه میگه یکم تحمل کن نوه اول شونه یچیزی بگیم ناراحت میشن حالا این وسط دلخوری ام پیش بیاد درست نیس میگه هرکاری داری بگو من برات انجام میدم چی بگم والا
0
1400/02/30
سوال کننده
باید خودشون بفهمن دیگه
0
1400/02/30
سوال کننده
فقط خدا کنه زود برن دیگه مامانم میگه جمعه میره ولی مادرشوهرم دست بکش نیس تازه یه خواهرشوهر ۱۳ ساله دارم میگه خودمم برم یگانه رو میزارم فعلا بمونه 😔
0
1400/02/30
fatima ghasemi
خوب توهم یکاری کن... یجا بشین خودتو بزن ب درد اصلا بلند نشو... دوبار ک بچه گریه کرد بلندش نکردی خودشون میان کمکت... با این شکم پاره والا خوب طاقت اوردی عزیزم ایشالا زودی بهتر شی...
0
1400/02/30
سوال کننده
بخدا اصلا درد نداره حیف استرسی که الکی ب خودتو نی نی بدی،اینقدر بعدش سخته الان فقط ارامش داشته باش و استراحت کن
0
1400/02/30
fatima ghasemi
خوب توهم با خنده خنده بگو من ک دیگه خودم از پس کارام برمیام.. الانم همه کارامو میکنم... نه شبا نی نی بیدارمیشه اذیت میشه نمیخاد بمونه
0
1400/02/30
سوال کننده
دلم واسه بچه میسوزه اخه گریه میکنه نافش خون پس میده
0
1400/02/30
سوال کننده
همون دیگه
0
1400/02/30
fatima ghasemi
صدا یکیش بزن بگو بیاین نی نی رو بدین بهم... همش ناله کن ک درد داری اصلا بلند نشو
0
1400/02/30
سوال کننده
راستی حتما دلستر تلخ بگیر بعد عمل عالیه واسه شیرت
0
1400/02/30
fatima ghasemi
اها باشه ممنون
0
1400/02/30
fatima ghasemi
الان بخیه هات درد ندارن؟ یا قابل تحمله
0
1400/02/30
سوال کننده
بخدا اینقدر جای بخیه هام میسوزه میگن اشکال نداره میخواد جوش بخوره
0
1400/02/30
fatima ghasemi
مرتب روزی دوسه بار توی حموم با شامپو بچه بشور با شسوار خشک کن
0
1400/02/30
سوال کننده
من شیاف میزارم همش نمیتونم تحمل کنم اخه دوتا عمل داشتم فیبرومم عمل کردم
0
1400/02/30
fatima ghasemi
اها ایشالا ک زود زود خوب شی ب آرامش برسی
0
1400/02/30
fatima ghasemi
همین الانم میتونی بگی من جمعه با مامانم میخام برم خونشون.. والا باهاش برو حداقل اونجا بهتره خونه موندنه
0
1400/02/30
سوال کننده
عشق جون من برم پسرمو ببرم بهداشت واسه تشکیل پرونده تاپیکو روشن بزار بیام باز جوابتو میدم😘
0
1400/02/30
fatima ghasemi
باشه عزیزدلم...
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



663

