سلام من هجدهم اسفند زایمان کردم و سزارین بیحسی شدم قبل زایمان انقدر پام ورم نداشت ولی الان هرروز بیشتر میشه کمتر نمیشه دکتر گفته پاتو موقع خواب بده بالاتر از سرت ولی تو این پنج روز تاثیری نداره حالا بنظرتون چرا اینجور شده چرا اینقدر ورم کرده
ورمش خوب میشه ؟عادیه؟خطرناکه؟؟
نیازی هست به دکتر مراجعه کنم ؟ عکس پامم می فرستم
پرسش (1399/12/22):
ورم پا بعد از زایمان عادیه ؟راه حلی دارین خطرناک نیست؟؟
1365
82
1399/12/22
سوال کننده
1
1399/12/22
سوال کننده

1
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
اووو سرپا اصلا واینستا
1
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
پاهاتو بده بالاتر ...
2
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
از سطح بدنت
3
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
نمک و محدود کن
0
1399/12/22
سوال کننده
خطرناکه
0
1399/12/22
سوال کننده
؟
0
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
زیاد نشین که پاهاتو بخاد پایین تر از بدنت باشه
0
1399/12/22
سوال کننده
راه نرم ورزش کنم برقصم ؟؟
1
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
طبیعی هست ورم ولی بهتره زودتر رفع شه
1
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
نه ...
0
1399/12/22
سوال کننده
تجربه ای کسی داره برای کسی از اطرافیان یا خودتون پیش نیومده
0
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
فشارت چنده
0
1399/12/22
سوال کننده
استرس گرفتم
0
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
تو بارداری مشکل فشار نداشتی
0
1399/12/22
سوال کننده
نمی دونم
0
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
برای رفع زودترش گفتم
0
1399/12/22
سوال کننده
نه همه چیم خداروشکر اوکی بود
0
1399/12/22
سوال کننده
مرسی
2
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
نمک و چربی و اینا رو محدود کن
1
1399/12/22
❤امیدم بخدا😍 😻
تا رفع شه
0
1399/12/22
سوال کننده
باشه
2
1399/12/22
nahid nt
به نظرم حتما برو دکتر
مخصوص ک سزارین بودی
آمپول بهت دادن واسه جلوگیری از لخته؟
من تو بهداشت دیدیم یه خانمه ورم داشت دکتر بهش امپول داده بود که میزد تو شکم
مخصوص ک سزارین بودی
آمپول بهت دادن واسه جلوگیری از لخته؟
من تو بهداشت دیدیم یه خانمه ورم داشت دکتر بهش امپول داده بود که میزد تو شکم
1
1399/12/22
nahid nt
بهداشت واسش تزریق کردن گفتن حتنا باید بزنی.... ولی خودم تجربه ای ندارم
1
1399/12/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام منم همین مشکلو دارم از وقتی نشستم رو مبل بتر شدم شبا خواب ندارم کلا رو مبلم یهو پام ورم کرد دقیقا مثل مال تو
1
1399/12/22
mahtab ...
سلام بهتره به دکتر نشون بدی چون ورم پاهات کمی زیاده نمیخوام بترسونمت ولی بهتره دکتر ویزیتت کنه تا ما چون ما تا خواستیم دکتر بشیم کرونا شددرسمون نصفه موند🤣 تجربیاتمون محدوده ولی دکتر درسشو خونده😊
1
1399/12/22
سما گلستانی
عزیزم منم ایطور شدم دکترم گفت شبا زیر پاهات بالشت بزار
1
1399/12/22
سما گلستانی
اینا اب اضافیه با ادرار از بدنت میره
1
1399/12/22
سما گلستانی
دکترم بمن گفت جوراب بارداری از داروخانه بگیرم اما من نگرفتم
1
1399/12/22
زهره مهدوی
منم اینجوری بودم بعد چند روز خوب شدم با دکترت مشورت کن ولی نگران نباش فک کنم طبیعیه
1
1399/12/22
زینب 🌺🌺
عزیزم منم همینطور بودم. خوب شدم. زیر پات بالشت بذار.
0
1399/12/22
سوال کننده
وااای نه
0
1399/12/22
سوال کننده
خب چیکار کنیم؟؟؟
0
1399/12/22
سوال کننده
عزیزم انشاءالله ک دکترم میشی
باشه نشون میدم
باشه نشون میدم
1
1399/12/22
yasna 💏
حتما فشارت چک کن یه ازمایش دفع پروتئین هم بده
1
1399/12/22
yasna 💏
من خودمم بعد زایمان مسمومیت بارداری گرفتم
0
1399/12/22
سوال کننده
میزارم فعلا ولی گاهی اززیر پام از روتخت میفته پایین خوابم متوجه نمیشم
0
1399/12/22
سوال کننده
باشه حتما
1
1399/12/22
باران بهاری
عزیزم منم ابنطور بودم از لحظه زایمان جوراب واریس پام کردن و تا چندروز گذاشتم خوب شدم
1
1399/12/22
سلنا 😍

0
1399/12/23
samira khanoom خانم
سلام
1
1399/12/23
samira khanoom خانم
باید امپولهای کتوناف میرننن
0
1399/12/23
samira khanoom خانم
برات دکتر مینوشت تا خون داخلت ک
0
1399/12/23
samira khanoom خانم
لخته شده تخلیه شه
0
1399/12/23
samira khanoom خانم
یا مصرف زیاد مابعات
0
1399/12/23
نازلی 🌹
سلام سمیرا زایمان نکردی
1
1399/12/23
زهرا ت
سلامسمیرا چرا هیچ خبری ازت نیس دختر.نگرانت شدیم.چند روزه هی سراغتو میگیریم ولی نیستی🙁🙁🙁
1
1399/12/23
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
من قراره دوشنبه برم ببینم چی میگه من که دولا دولا راه میرم هنوز چون شکمم قبل بارداری بزرگ بود افتاده رو بخیه کاریش نمیشه کرد من که فعلا تحملش میکنم
1
1399/12/23
پزشک اوما
سلام ورم پا بعد از زایمان معمولا در طول یک هفته خود به خود برطرف میشود ، نگران نباشید ، اما اگر ورم یک طرفه بود و همراه با درد شدید یا سرگیجه و اختلالات بینایی باید مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




