سلام همه چی خوبه تو رنج نرماله
نه عزیزم ، برای چی این آزمایشو داده بود؟
کم خون که نیس، گلبول سفیدش خوبه، کارکرد کلیه هم خوبه
یه ور کلیش خیلی درد میکنه سنو داده نرمال ازمایشش هم نرماله نمیدونم چرا درد میکنه
شاید عضلاتش گرفته، نمی دونم ولی آزمایشش خوبه