سلام خانمها
یک هفته هست درد سینه و سوزش دارم و سه روزه پرخور شدم اصلا سیر نمیشم و اینکه امروز روز موعدم بود و نشدم اما هی درد زیر دل دارم می گیره ول می کنه فکر می کنم الان پریود میشم اما نشدم ... ترشحات آبکی بود اما الان حالت تخم مرغیه و مثل رد قاعدگی زیر دلم و کمرم می گیره ول می کنه...
درضمن بی بی زدم منفی بوده....
کسی مثل من بوده چرا اینطور شدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



329
1400/02/23



