فاکتورهای خونیت یه کم بالاست
قند ناشتات هم بالاست باید پرهیز غذایی رو رعایت کنی
باید بری متخصص غدد یکی از هم عوامل ناباروری همین پرولاکتین بالاست ولی نگران نباش با یه قرص حل میشه
پرولاکتین که باید زیر ۲۵ باشه از من ۲۱ چطور بالاس😐
ببخشید دقت نکردم حق با شماست اوکی هستش
دقیق نمیدونم اولی آزمایش خون هستش چند نورد رو زده Hیعنی بالا
باشه عزیزم مرسی خیلی استرس دارم
از پرولاکتین میترسیدم یه چیز دیگه مشکل پیدا کرد😢
آزمایش تیرویید ننوشت برات؟
اونو قبلا چن بار دادم اوکی بود
نسبت lhبه fsh اگه بالای ۲ باشه نشانه تخمدان پلی کیستیک هستش که برای شما خوشبختانه زیر ۲ هستش
اره سونو هم دادم گفت تنبلی نداری خوشبختانه خداروشکر
سلام قند پره دیابت را نشان میدهید رعایت کنید ، کمی غلظت خون دارید ، بهتره یک دوره فصد درمانی انجام بشه