سلام هشت روز از موعدم گذشته فقط نوک سینه هام دردمیکنه بی بی چک زدم ببینید درسته همون یک دقیقه اول هاله انداخت
1
1400/02/22
سوال کننده
فداتشم مرسی عزیزم
0
1400/02/22
سوال کننده
انشالله از ته دلم دعاکردم برا همه
0
1400/02/22
مریم مامان زهرا ...
چن وقت بود اقدام بودی
0
1400/02/22
سوال کننده
مرسی ممنونم گلم
0
1400/02/22
سوال کننده
بعداز سقطم حدودا هفت ماهه دیگه
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
شیداااااا خودتیییی گوشیم چون همه چیش پاک شد دوباره اومدم تاپیکای قبلی همه پاک شده بود وای عزیزم خیلی خیلی خوشحالم برات خیلیییی گریم گرفته بخدا خدایا شکرت خدایاااا شکرت
0
1400/02/22
sara jafari
من عاشق اینم که بی بی چک مثبت میبینم انگار مال خودمه ازبس خوشحال میشم
1
1400/02/22
سوال کننده
چشم چشم
1
1400/02/22
سوال کننده
چشم گلم حتما ممنونم ازت
0
1400/02/22
سوال کننده
اره سیما اره😭😭😭😭تواوج ناباوری دیدم خط افتاد اصلا فکرش نمیکردم خدایاشکرت
1
1400/02/22
sara jafari
خدایاشکرت
0
1400/02/22
مریم مامان زهرا ...
وای منم خیلی خوش حال میشم روزی که بی بیم مثبت شد یادممیفته
0
1400/02/22
سوال کننده
عزیزمی فقط امیدوارم ک درست باشه
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
انشالله صحیحو سالم بیاد بغلت انشالله تاپیک زایمانتو ببینم انشالله تاپیک واکسن دو ماهگیشو ببینم 😍😢❤
0
1400/02/22
sara jafari
درسته درسته
0
1400/02/22
سوال کننده
خیلی خوبه از بس منفی دیدم حالم بهم میخورد براهمین این خطیا گرفتم
0
1400/02/22
لعیا gh
بی بی چک قطره چکونی بگیر.ایناکاذبش زیاده
0
1400/02/22
مریم مامان زهرا ...
انشالله خدا به حق این شب عزیز ناامیدتون نکنه
0
1400/02/22
سوال کننده
مدیکور هس ینی کاذب نیس؟؟
0
1400/02/22
sara jafari
آره واقعا ادم ازشادی دیگران لذت میبره
0
1400/02/22
سوال کننده
😘♥️♥️😭😭😭امیدوارم ب خدا انشالله
0
1400/02/22
سوال کننده
واقعا؟
0
1400/02/22
سوال کننده
انشالله ب امیدخدا
0
1400/02/22
لعیا gh
بله ولی ان شاالله اونام مثبت باشن وبری حالشوببری
1
1400/02/22
sara jafari
شیدا جانم مثبته اگه شک داری الان برو آزمایش بده من صبح بی بی زدم مثبت بود غروبش رفتم آزمایش دادم بازم مثبت بود
0
1400/02/22
لعیا gh
شیداجون چون ازموعدت گذشته یه بی بی قطره چکونی هم بخربزن مثبت بودبروآز.الهی بسلامتی بغلش کنی
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
میتونی بری ازمایش بدی الان؟
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
به شوهرت گفتی مثبت شد؟
0
1400/02/22
sara jafari
الان بره خیالش راحتم میشه
1
1400/02/22
لعیا gh
خب هرجورصلاح میدونه
0
1400/02/22
sara jafari
کلا بی بی چک مثبت میشه آدم یه حسی داره میگه نکنه نباشه ولی آزمایش دیگه آدموخاطرجمع میکنه
0
1400/02/22
سوال کننده
بچه هااااااااا
0
1400/02/22
لعیا gh
بله میدونم
0
1400/02/22
sara jafari
جان
0
1400/02/22
لعیا gh
چیشده
0
1400/02/22
سوال کننده

این الان زدم فوری هاله زد
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
مبارکه عشقم
1
1400/02/22
sara jafari
مثبته دیگه
0
1400/02/22
سوال کننده

0
1400/02/22
لعیا gh
مثبته مبارکه💃💃💃😍😍😍
0
1400/02/22
سوال کننده
درسته ما دیوونه شدم
0
1400/02/22
sara jafari
مبارکت باشه
0
1400/02/22
سوال کننده
نگفتم
0
1400/02/22
سوال کننده
بخدامیترسم
0
1400/02/22
سوال کننده
بچه ها واقعااااا مثبتهیک
0
1400/02/22
sara jafari
بروآزمایش بده بعدجوابشوبهش نشون بده سوپرایزبشه
0
1400/02/22
لعیا gh
ترس یعنی چی بروتاخیالت راحتشه
0
1400/02/22
سوال کننده
یکی ب من حالی کنه
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
نترس عزیزم ترس نداره که بارداری عزیزم بارداااار مامان شدیییی😍😍😍
0
1400/02/22
سوال کننده
میترسم میترسم
0
1400/02/22
sara jafari
نترس بروبده دختر
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
😂😂😂😂😂 داده تموم شده
0
1400/02/22
پانیس پانیس
شیدا جووون تبریک.چشمت روشن.اینم عیدی تو هست
التماس دعا دارم ازت
التماس دعا دارم ازت
0
1400/02/22
سوال کننده

هی داره پررنگار میشه بچه ها
0
1400/02/22
sara jafari
دیوث🤪😁😁😁
0
1400/02/22
sara jafari
آخی عزیزم حستو دوستدارم
1
1400/02/22
سوال کننده
فداتشم عزیزدلم ممنونم بخدا ازته دل دعاکردم عزیزم
0
1400/02/22
سوال کننده
🤣🤣
0
1400/02/22
لعیا gh
هرچه خشک شه پررنگترم میشه
1
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
انشالله به زودی برای تورو بیینیم
0
1400/02/22
پانیس پانیس
چند وقت اقدام بودی
0
1400/02/22
سوال کننده
وای دیوونه شدم بخدا دارم گریه میکنم همینطوری اشکام میان
1
1400/02/22
sara jafari
انشاالله قسمت همه چشم انتظارهامخصوصا اونایی که دارن این تایپیک میبینن
0
1400/02/22
سوال کننده
بعداز سقطم هفت ماه
1
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
بزار بیان اشک شوق قشنگه 😢😍
1
1400/02/22
sara jafari
گریتم قشنگه مامان شیدا
0
1400/02/22
sara jafari
عزیزم اسم شماچیه
0
1400/02/22
لعیا gh
من لعیام
0
1400/02/22
پانیس پانیس
عزیزم ،همش بخودت بگو اگر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه رو دربغل سنگ نگه میدارد.
حالا که فکرش نمیکردی وبهت داد بدون خودشم حفظش میکنه انشالله
حالا که فکرش نمیکردی وبهت داد بدون خودشم حفظش میکنه انشالله
0
1400/02/22
sara jafari
لیلا جانم خوبی نی نی داری یا منتظری
1
1400/02/22
سوال کننده
وای مرسی بچه ها
0
1400/02/22
sara jafari
ببخش لعیا
1
1400/02/22
سوال کننده
خدایاشکرت بخدا اشکام بند نمیان لطف خدا شامل حال منم شد
1
1400/02/22
لعیا gh
یه سقط داشتم منتظرم شرایط زندگیم روبه راه شه اقدام کنم.فداتم
0
1400/02/22
پانیس پانیس
شیدا جوون میگم،بی خیال بودی این ماه؟چطوری؟
0
1400/02/22
لعیا gh
خواهش میکنم
0
1400/02/22
سوال کننده
دقیقااااا،،چشم انشالله خدا خودش برام سالم نگه داره
0
1400/02/22
پانیس پانیس
خداروشکر صدهزار بار.
چندسالته گلم
چندسالته گلم
0
1400/02/22
sara jafari
انشاالله به حق شیرخواره امام حسین همه چی بروفق مرادت میشه وبهترینهابرات رقم میخوره
1
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
شیدا جون اروم باش عزیزم دیگ اصلا استرسو اینا نگیر
0
1400/02/22
سوال کننده
اره واقعااا اینقدر بیخیال بودم ک گفتم باباپریودم پاشدم رفتم جلو جلو قرص لتروزول خریدم ک سرخود بخورم این ماه ک دیدم پریودی نمیاد
0
1400/02/22
لعیا gh
خیلی ممنون قربونت مرسی بابت دعای قشنگت
0
1400/02/22
sara jafari
فدای تو
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دیدی گفتم بیخیال بشی باردار میشی
0
1400/02/22
سوال کننده
سیما نمیدونی ک چ حالی دارم
1
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خیلی خوب میدونم عزیزم
0
1400/02/22
سوال کننده
اره خیلییی فقط توکلم ب خدا بود همینو بس
0
1400/02/22
پانیس پانیس
میشه بگی چطور بیخیال بودی که من یاد بگیرم.هرکاری میکنم فکرش از ذهنم بیرون نمیره
2
1400/02/22
sara jafari
بااین حالت برای همه چشم انتظارها دعاکن
1
1400/02/22
لعیا gh
الهی تااخربارداریت این حس خوبوداشته باشی
1
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
انشالله مهسا هم بیاد بگه بارداره منتظر بی بی مثبت اونم هستم
1
1400/02/22
وندا ❤️
سلام شیدا جون مبارک باشه من ک پریود شدم ان شالله ک بارداری راحتی داشته باشی 🌹
0
1400/02/22
sara jafari
پانیس جان خودتوسرگرم کن مخصوصا باذکرگفتن
0
1400/02/22
پانیس پانیس
مثلا ذکر میگفتی دیگه بهش فکر نمیکردی واقعا،چطوری بهم بگو
0
1400/02/22
پانیس پانیس
نمیتونم بفهمم بیخیال بودن چطوریه
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
من خودم یک سالو نیم جلوگیری نداشتم باردار نمیشدم رفتیم دکتر ببین ۹۹ درصد مشکل داشتیم بیخیال بارداری شدم همون ماه باردار شدم بیخیالی خیلی تاثیر داره ...اصلا نزدیکی داری به این فکر نکن که برای بارداریه
0
1400/02/22
sara jafari
همش به خودم میگفتم اگه قراره بشه میشه پس چرا ناراحت بشم
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
به این فکر کن که نیازتون میخواد برطرف بشه نه اینکه برای بارداری نزدیکی میکنی
0
1400/02/22
پانیس پانیس
من تو نزدیکی بهش فکر نمیکنم.اما همش به این فکر میکنم که دیگه این ماه باردارم
5
1400/02/22
sara jafari

اینوبگو
2
1400/02/22
لعیا gh
ان مع العسر یسرا من ازاین نتیجه گرفتم اروم شدم
0
1400/02/22
sara jafari
قلبت آروم میشه فقط این حسو داشته باش که میشه به چیزای خوب فکرکن
0
1400/02/22
پانیس پانیس
اینو به من بگید لطفا
مثلا کسایی که بیخیال بودن و بهش فکر نکردن،یعنی حتی یه بارم بهش فکر نکردن
مثلا کسایی که بیخیال بودن و بهش فکر نکردن،یعنی حتی یه بارم بهش فکر نکردن
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
من اصلا واقعا بیخیال بودم حتی نگفتم ااا این سری باردار چیشم
0
1400/02/22
لعیا gh
فکرکردیم ولی درگیرش نشدیم سپردیم به خدا
0
1400/02/22
sara jafari
چرا بهش فکرمیکردیم ولی نه مدام من اولاش خیلی فکرمیکردم بعد کلا گفتم بیخیال یامیشه یانه
0
1400/02/22
sara jafari
فقط سپردم به خدا
1
1400/02/22
پانیس پانیس
الان جوابایی که میخواستم رو گرفتم ،ممنونم ازتون
1
1400/02/22
sara jafari
بهترینها برات اتفاق میفته پانیس عزیزم
2
1400/02/22
پانیس پانیس
واقعا ممنووووووون.
هرچی ازخدا میخواین بهتون بده.
برا منم دعا کنید
هرچی ازخدا میخواین بهتون بده.
برا منم دعا کنید
1
1400/02/22
Maryam ..
سلام عزیزم خیلی مبارکه 😍😍😍لطفا بااین حال خوبت برام دعا کن
1
1400/02/22
Maryam ..
عزیزم بقول شوهرم حتما خدا داره یه بچه خوشگل انتخاب میکنه برات تا حالا پیدا نکرده😍امیدت به خدا باشه گلم
0
1400/02/22
سوال کننده
همش باخودم میگفتم برم کلاس سرگرم بشم تفریح بیرون میرفتیم تامیخاستم بهش فکرکنم خودمو میزدم ب یه کاری
0
1400/02/22
سوال کننده
چشم چشم
2
1400/02/22
سوال کننده

نگاه کنین بچه ها بعداز پنج دقیقه
0
1400/02/22
سوال کننده
مرسی لعیاجون انشالله قسمت خودت باشه
0
1400/02/22
سوال کننده
انشالله ب امیدخدا
0
1400/02/22
سوال کننده
سلام ارزوجون خوبی عزیزم،فدات ممنونم انشالله قسمت خوب باشه ب زودیه زود
0
1400/02/22
سوال کننده
ممنونم عزیزم چشم حتما بخدا همه رو دعاکردم
0
1400/02/22
وندا ❤️
مرسی عزیزم
2
1400/02/22
وندا ❤️
ان شالله ک قسمت همه منتظراا
1
1400/02/22
N ❤
ایشالا
0
1400/02/22
فاطمه ......
مبارکهههه😍😍
0
1400/02/22
سوال کننده
ایشالله عزیزم
0
1400/02/22
سوال کننده
مرسی عزیزم فدات،انشالله قسمت خودت باشه
0
1400/02/22
سوال کننده
انشالله قسمت تو باشه گلم
0
1400/02/22
کیمی رشیدی
مبارکه عزیزم ان شاالله صحیح وسلامت بغلش کنی
0
1400/02/22
سوال کننده
مرسی عزیزم ممنونم انشالله شماهم صحیح و سلامت نینیتو بغل بگیری
1
1400/02/22
مامان آیلین 🥰😍🥰
خیلی خیلی مبارکت باشه عزیزم
التماس دعا
التماس دعا
0
1400/02/22
مَلی 👶👨👩👧👦
مبارکهههه
0
1400/02/22
💗masumeh💗 👨👩👧
مبارکه عزیزم به سلامتی بغل بگیریش ❤
0
1400/02/22
سوال کننده
مرسی عزیزم سلامت باشی،،چشم حتما انشالله روزی خودت
0
1400/02/22
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/02/22
سوال کننده
ممنونم گله من انشالله روزی خودت باشه
0
1400/02/22
Eli B
بعلههه ک مثبته
مبارکه 😍
ب سلامتی بیاد بغلت غرغر کنه الهی 😍 🙏🏻🙏🏻
مبارکه 😍
ب سلامتی بیاد بغلت غرغر کنه الهی 😍 🙏🏻🙏🏻
1
1400/02/22
سوال کننده
ممنونم خانومی تشکر،الهیی امین
0
1400/02/22
سمیررررررراااااا sh
عزیزم مثبته برو از بدع
0
1400/02/22
سوال کننده
😘😘😘مرسی از لطفت انشالله شنبه میرم از
0
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
سلام شیدا خوبی
0
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
همونی ک شهریور باهم سقط داشتیم ؟؟؟
0
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
خیلی خوشحال شدم براااات😍😍😍😍😍
1
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
واسه منم دعا کن با این حال خوبت
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام مهسا اره خودشه انشالله قسمت توهم میشه برات دعا کردم
0
1400/02/22
سوال کننده
سلام عزیزم اره منم
1
1400/02/22
سوال کننده
فدات توخوبی خیلی دنبالت بودم
1
1400/02/22
سوال کننده
فدات انشالله روزی خودت باشه عزیزم
1
1400/02/22
سوال کننده
چشم حتما عزیزم انشالله ب زودیه زود توهم باردار بشی و بیای خبرشو بدی
0
1400/02/22
سوال کننده
سلام شیمایی ببخشید من از بس صبحی حالم دگرگون بود یادم رفت بپرسم دخترمون چطوره،،اذیت ک نمیکنه مامانشو؟؟
0
1400/02/22
سوال کننده
عکسش برام بفرس
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام عزیزم چرا گلم بزرگتر شد اذیت میکنه خیلیییی 😂😂😂 انشالله بزار نینیت دنیا بیاد میبینی خودت
0
1400/02/22
سوال کننده
بخاطر صبح اصلا نمیفهمیدم از خوشحالی و گریه
0
1400/02/22
سوال کننده
عزیزم داغش نبینی
0
1400/02/22
سوال کننده
اسمش چی گذاشتی گلم؟
1
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خوشحالی تو خوشحالی منم هست
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
نیکو
0
1400/02/22
سوال کننده
وای عزیزم چ ریزه ماشالله نمک فندق ما😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
0
1400/02/22
سوال کننده
به به خوشنام باشه زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه،طبیعی بودی یا سز شدی؟
0
1400/02/22
سوال کننده
عزیززززم😘😘😘😘😘😍😍😍♥️♥️ماشالله نمگ نیکو خانوم کوچولو،،عزیزدلم
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
فداتشم مهربون اول طبیعی بعد سز
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
قربونت برن
0
1400/02/22
سوال کننده
ینی نتونستی طبیعی؟
0
1400/02/22
سوال کننده
وای سختت نشد؟
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
نه هم نیکو داشت میمیرد هم خودم فشارم بالا بود
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اصلا طبیعی رو نمیتونستم تحمل کنم درد خیلی بدی داشت
0
1400/02/22
سوال کننده
ای وای ،خدانکنه،بلا ب دور چ دکترا خرن
0
1400/02/22
سوال کننده
بازم خداروشکر ک صحیح و سلامتین
1
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دکترم نبود که ماما بود اتفاقا سریع فهمید منو اماده کرد برای سز تا دکترم بیاد
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
بند ناف داشت خفش میکرد
0
1400/02/22
سوال کننده
بازم خداروشکر
0
1400/02/22
سوال کننده
ای وای🥺🥺
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اره خداروشکر
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
یه فینگیلی دادن دستم
0
1400/02/22
سوال کننده
چندکیلو بود؟
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
۲۸۰۰
0
1400/02/22
سوال کننده
خیلی ریزه ک😁
0
1400/02/22
سوال کننده
عزیزم پس همون فینگیلی بوده
0
1400/02/22
سوال کننده
خداروشکر فینگیل خانم سالمه
1
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خیلی ریز بود
0
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اره خداروشکر دستگاه نرفت بعدشم زردی گرفت وزن نمیگرفت بعدش خودم عمل شدم دیگه اصلا وزن نگرفت تا اینکه شیر خشکی شده
0
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
فداتشم سیما جون مرسی ازت ایشالله خدا روزی منم بکنه دوباره🌹🙏
0
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
خداروشکر عزیزم خیلی خوشحال شدم برات. منم خیلی بفکرت بودم همش دنبالت بودم توی چت ها ولی ندیدمت اصن. ایشالله صحیح سلامت بگذره برات همچی.♥️♥️♥️
0
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مرسی عزیزدلم با دعای شما عزیزان، چند روزیه ک اومدم مشهد. دعا میکنم برات صحیح و سلامت بیاد بغلت♥️😍
0
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
از اون مریم ک دوقلو داشت با ما سقط داشت خبر داری؟؟
1
1400/02/22
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
زیارتت قبول
0
1400/02/22
سوال کننده
اوخییی،،حالا بازم خداروشکرش ک سالمه داغش نبینی
0
1400/02/22
سوال کننده
من نبودم مدتی رفتم تا یکم فکرم ازاد بشه ،،انشالله ب زودیه زودی توهم باردارباشی دویاره تاپیک خوب بزنیم
0
1400/02/22
سوال کننده
فداتشم مرسی مهربونم،برام دعا کن که سالم باشه همه چی خوب پیش بره مرسی عزیزم سلام منو ب امام رضا برسون
0
1400/02/22
سوال کننده
توی اقدامه اونم ولی وضعیتش ک نزده بارداری هنوز دیگه نمیدونم نیستش انگاری
0
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مرسی عزیزم
1
1400/02/22
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
سلامت باشی نگران هیچی نباش همچی عالی پیش میره برات😍♥️🙏
0
1400/02/22
سوال کننده
فدات گله من،انشالله امیدوارم،از تو چ خبر
0
1400/02/22
سوال کننده
چیکارکردی
0
1400/02/22
سوال کننده
دکترمیری؟؟کی باید پریود بشی؟؟
0
1400/02/23
پزشک اوما
سلام بی بی چک هاله دارید تیتر بتا بدهید
0
1400/02/23
سوال کننده
سلام دکتر بله ممنونم حتما
0
1400/02/23
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
منم دکترمو عوض کردم این ماه بهم دارو داد. ۸روز دیگه باید پریود بشم.
1
1400/02/23
سوال کننده
خیلیم عالی،انشالله ک اگه خدا بخواد نشی و باردارباشی
0
1400/02/23
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
فداتشم عزیزم هرچی خیره انشالله
0
1400/02/24
رها حسینی
سلام عزیزم
مبااارکت باشه
یک سوال
شما با لتروزول باردار شدی؟؟چند وقت مصرف کردی تا باردار شدی؟؟
مبااارکت باشه
یک سوال
شما با لتروزول باردار شدی؟؟چند وقت مصرف کردی تا باردار شدی؟؟
0
1400/02/24
سوال کننده
سلام عزیزم،ممنونم،ن طبیعی،خوردم چندماه پیش جواب نگرفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1068

