قطره اهن من خارجی میدم لیپوزفر طعمش خوبه ۱۵ قطره هم قطره اهن
عزیزم ۱ سی سی معادل چند میلی هست
۱ سی سی تقریبا ۲۰ قطره میشه
یبار امتحان کن ببین ۱۵ قطره چند میل میشه
کلا آ+د قطع کن جاش مولتی بده با قطره اهن
اره دیگه مولتی میدی اد رو. نباید بدی
چون. مولتی ویتامین ا و د داره
من. مولتی 25 قطره میدم اهنم چون خارجی میدم 20 قطره
بنظرم ویتامین بیشتری داره این فقد آد است
مولتی چی بدیم خوش طعم باشه من مولتی کید میدم یجوریه
دکتر پسر من یک روز در میون آد یک روز درمیون مولتی ویتامین داده آهن و پدی لاکت هم داده
دختر من هر روز آهن مولتی و اد میخوره از تقریبا ۵۰ روزگی داره میخوره فقط مولتی ۱۵ قطره بقیه یک سی سی
چرا از ۵۰ روزگی ؟
دکترداد؟
پسرمن الان ۵ ماه و یه هفته س فقط اد میدم بهش ک
ب دکترش بگم یا خودش میگ
از ۴ ماهگی ک واکسنو زدم فرنی و حریره بادوم و شروع کردم الانم صبحا بیسکوییت مادرم اضافه کردم از کی باید مولتی رو شروع کنم ؟
بله
همه چیز هم عالی بود
دکترم هم خیلی خوب عالی
منم اخر ۴ فرنی و بعد پوره میوه شروع کردم
آهن از هفته آخر ۵ شروع کرد
ببخشید یادم رفت اینو بگم