
این هست
سلام عزیزم، نگران نباشید، بره دکتر زنان بهش قرص میده کیستش برطرف میشه
تخمدان چپش یه کیست هست، بقیش نرماله
اما برای موقعیت رتروفلکس چیه؟؟
چون توی نت چیز خوبی ننوشته بود😥
من خودم زیاد اطلاعات نداشتم تو اینترنت زدم
به خودش بگو نرماله کیستتم با یکی دو دوره دارو خوب میشه که نترسه
نوشته خیلی خانمها اینطورین برای خیلیها مشکلی ایجاد نمی کنه فقط موقع رابطه یا پریود درد دارن
اره همیشه موقع پریودی خیلی درد میکشه
حالا باز دکترش بیشتر بررسی می کنه انشالله مشکل خاصی نیس
ممنونم عزیزم
براش وقت گرفتیم