Ooma
پرسش (1400/02/16):

وجود ساک حاملگی و عدم مشاهده جنین در 7هفته

خانم دکتر من آخرین پریودیم 7اسفند بوده بعد الان تو7هفته هستم سونو بم گف7هفته ای دوبار سونو شکمی برای تشکیل قلب دکتر برام نوشته هر دوبار که رفتم گفتن ک ساک حاملگی شکل گرفته ولی جنینی نمیبینن
حالا دکتر بهم گفته باید بری بیمارستان بستری بشی سقط کنی دارم اصلا دیوووونه میشم من میگم شاید هنوز 8هفتم نیست بمونم شاید بچم رشد کرد ایشالله خیلی ناراحتم دارم نابود میشم توروخدا اگ میشه کمکم کنید احتمالش هست بیشتر بمونم بچم رشد کنه

توام صبر کن به نظر من یه هفته دیگه برو ان شاء الله تشکیل شده جنینت. من درکت میکنم واقعا سخته.
توکلت بخدا باشه
البته من نمیدونم 7 هفته ای یا 11 هفته
ولی هر چی سونو گفته ان شاء الله دوباره برو و تشکیل شده
منم 8 هفته رفتم هیچی ندیدن ولی 11 هفته رفتم همه چی تشکیل شده بود و گفتن تازه 7 هفته هستی
سلام ما یه آشنای داشتیم ۸هفته رفت سونوقلب بچه تشکیل نشده بود صبرکرد ۱۰هفته اش که شد رفت باز تشکیل نشده بود دکتر بهش گفته بود باید سقط کنی ولی خانوادش نذاشتن گفتن ۱۲هفتگی برو اگه قلبش تشکیل نشده بود اونموقع سقط کن خداروشکر ۱۲هفتگی که رفت تشکیل شده بود شماهم عجله نکن انشالله بزار ۱۰هفته ات که شد برو انشالله قلب نازش تااونموقع تشکیل میشه.
عزیزم بارداری پوچ خودش خودبه خودت باعث خونریزی نمیشه؟ سواله برام فقط خودمم استرس دارم
خود ب خود ب لک میفته طرف ب 8 هفته ب زور میرسه
دوتا سونو دادی. هر دو پشت سر هم بوده یا بافاصله؟ بعد تو هر سونو سن بارداری چقد بوده؟
ن بین ۶تا ۹ هفته به خونریزی می افته و همه هم اینجوری نیستن
خیلیا خونریزی ندارن میرن بیمارستان با قرص سقط می کنن
کیسه زرده تشکیل بشه ۹۰ درصد جنینم تشکیل میشه😍
الان چیشده کی میخواد سقط کنه چرا
سلاممم
سلام هیچکی نمیخاد سقط کنه دکتر گفته مشکوک ب سقطه
چطوری خوبی خودت
شکر خدا خوبم
خب خدارو شکرررر
همیشه خوب باشی
این زهرابه رفت نیومد نگرانم همش مگفت دعا کن برام
آخه چندنفر رو دیدم پوچ ولی خونریزی نداشتن البته شیاف استفاده میکردن میتونه دلیلش این باشه؟
انشالله و همینطور تو عزیزم
چ خبرا
منم بیخبر سلامتی داراز کشیدیم
100 درصد اون وقتی میخاستم بگم مگر اینک شیاف استفاده کنن ک گفتم نکم استرس نگیری
کیسه زرد همون کیسه آبه؟ چرا بمن گفت ساک و کیسه آب هست؟
نه کیسه زرده جدای اونه
یا مینوسه کیسه زرده یا جسم زرد
کیسه زذو همونه ک جنینی باید باشه توش
نه هانی من شیاف نمیزارم جز سه روز اول دیگه دکترم نذاشت گفت وقتی لکه بینی نداری شیاف نزار تا بعد قلب
تو 5 هفته کیسه. زرده همدیده نمیشه
اها فک کردم میذاری فقط شیاف میتونه جلوی لک رو بگیره مگر اینک دیگ هفته خیلی بره بالا ک حتی با وجود شیافم خونریزی میشه
نکنه همون نقطهه بوده😐چه دلخوشم به اون نقطهه😂
نقطه چیه😂
نه من الان تقریبا یک ماهه شیاف نمیزارم خداروشکر لکه بینیم ندارم، میدونی دلخوشم به همین یه نکته فقط😂که بدون شیاف لکه بینی ندارم
خودش کم چیزی نیس امیدوار باش
بمن گفت ساک هست کیسه آبم هست یه نقطه هم توشه معلوم نیس جنین بشه یا نه😂
چاره ایم ندارم😂😂
همونه دیگ🤦‍♀️🤦‍♀️خیلی زود رفتی سونو هم تو مطب بوده درست ندیده
دیگه الان 8عزیزم باید نشون بده مگه چ وقتی رفته
خب خداروشکر😐درد پری هم دارم دو روزه طبیعیه دیگه؟😂ببخشید انقدر سوال میپرسم دو روزه واقعا حالم خوب نیست😂
البته به یه دکتر دیگه گفتم، گفت تو بیست روز نشده از بتا گذشته رفتی برا سونو قلب😐کسخلی😂
اما هانی من حسش میکنم میفهمم هس تو شکمم سمت راستم می نبض میزنه
آره طبیعیه درد داشتن اتفاقا خوبه ی نوع واکنشه
خاهرشوهرم الان 10 هفتس اصلا سونو هم نرفته و نمیره درد هم گاهی داره
تا غربالگری نمیره اصلا فکرش مشغول قلب و اینا نیس
راست گفته خدایی
منم تو نه هفته زیر دلم نبض میزد
کاش منم میتونستم مثل اون باشم😐
چی خوب بیخباله
اره ازمنم میفهمم هس تو شکمم
بخدااااا
منم حسرت بیخیالیشو میخورم من دارم بهش اصرار میکنم بره سونو قلب نیگ ول کن پولم اضاف نکرده ک 😐
خب چی سقط کردی
قلبش ایست کرد 😒
سونو قلبم رفته بودم😔
ولی خب اومد خدای نکرده قلب نداش بعد 500تومن پول باید بده برا غربال
ای خدا هم تو همون هفته رفتی گفتن ایست کرده
نه دیگ اگ نداشت تا الان ب خونریزی میفتاد
نه هفته 7 رفتم قلب داشت لک بینی داشتم رفتم گفتم مرده
من که ازبس فکر کردم داغونم میخوام فکر نکنم نمیشه، امروز بسجاد میگم اگه قلبش تشکیل نشه چیکار کنم آخه میگه باز دیوونه شدی؟ هانی غیر من اگه خدایی نکرده اتفاقی بیفته مامانمم داغون میشه بیشتر از ما ذوق داره بابام تا فهمیده حامله ام رفته بوده برام سیسمونی بگیره😭مامانمم که یه سر این کتاب دعا از دستش نمیفته اصلا یجوری عذاب وجدان دارم بخدا
ها پ قلب نداشته باشه آدم ب خونریزی میوفته پس ابنای ک مبگن مال ما بی علامت بود از چیه
ای خدا انشالله یکی دیگه نمی‌دونستم فک میکردم خودت نمخای بچه
میفهمم بخدا
منم بعد 3 سال بود مامانم فهمید ک سقط شده انقدددد زجه میزد انگار نوزادم مرده
میومد خونمون مثل کلفت برام کار میکرد رفتیم سیسمونی قیمت کنیم. اومدیم خونه بابا گفت چرا نخریدین پس
من بعد سونو قلب خیلی مطمئن بودم ک همه چی اوکیه ولی...
مرسی شما چطوری
اونا هفته پایینه یا شیاف دارن کسی ک هفته ش بالا بره و شیاف نداشته باشه خود ب خود خونریزی میکنه اگ قلب نداشته باشه
عزیزم گفته بودم ک 5 سال اقدامم
ن من تازه دیشب فهمیدم
چی بگم والا انشالله
الانم فقط بخاطر پدر مادرمه ک میخام بخدااا
انشالله دامنت سبز بشه به زودی ادم تو اقدام باشه راحت تره تا خدا تو ناامیدی بهش بده و ازش بگیره
میده شک نکن
شوهرت نمخاد
آره بخدا تکلیف معلومه
من خاهرم بارداری اولش پوچ بود ب خوتریزی افتاد مامانم نگران بود برا من
وقتی رفتم سونو قلب بهش خبر دهدم انقددد خوشحال شد ک دیگ رفت دنبال سیسمونی بیچاره
ای خدا
🤦‍♀️🤦‍♀️عزیزم جفتمون میخایم ولی اگرم خدا نده راضیم ب رضاش فقط برای پدر نادرم بیشتر بخدا التماس میکنم ک بهم بده
انشالله امامرضاا همین زودی بهت ی بچه خوشگل سالم بده
چشم میخونم حتما ممنون
این مامانو بیشتر آدمو پیر میکنن هانی😭😭کاش خدا به هممون نگاه کنه بخدا دلم همه آشوبه من که وحشتناک خسته ام
انشالله توکل بخدا
دعا کنید این مرکز ک میخام برم زودتر راه بیفته
ن میده بهتون بعد میبینی با بچه زندگیت شیرین تر میشه
انشالله
گاهی میگم کاش انقد رابطمون باهم خوب نبود مثل بعضیا ولی ی جوری دلسوز زندگیمونن ک خودم شرمنده میشم
بخدا تو حیاط روستاشون درخت هلو سال اولی چند تا بیشتر نداده بود 3 تاشو آورده بود برام نمیتونستم بخورم از بغض
میدونم بچه بیاد زندگیم شیرین میشه ولی بازم خدا بهتر میدونه
هیی خوشبحالت
مامانمو بابام بیش از حد خوبی میکنن گاهی اذیت میشم
میده خدا میده بهت انشالله با کیت دوخط قرمزززززز میای میگی باردار شدم
از روستا میان ی چیز کوچیکم باشه میارن میگن تنهایی از گلومون پایین نمیره
انشالله خدا از زبونت بشنوه
مطمعنم شک ندارم
دلم میسوزه براشون خبر بارداری کسی رو بهشون نمیدم میدونم ناراحت میشن برام
کی پس😢
از خدا ما امید نشو ی جای ی جوری بهت میده ک خودت باورت نشه
وای آره بخدا منم همیشه میگم من راهم دوره هرچی درس میکنن بابام میگه سهم سمیرا رو بزارین تو فریزر بعد یه بشقاب برامن بیارین، وای خدایا توروخدا منو شرمنده نکن من اگه اتفاقی بیفته رو ندارم تو چشم پدر و مادرم نگاه کنم
انشالله ک همه چی خوبه
الهی ک خدا شرمنده پدرمادرمون نکنه
زن همچین من ده سال شایدم بیشتر بچه نیورد بعد ی دفعه گفتن حامله اس الآنم فک کنم دومی توراهه
گناه دارن طفلیا همش میگ بیارین ک تا زنده ام ببینم بچه هاتونو
صبرم خیلی زیاده ولی دیگ 5 سال تموم شد
مبینننن اینقدر از سرکولشون بالا برن
ای وی اف کردی
خونمون سوت و کور مثل دیوونه ها از بیکاری ب شوهرم میپرم همش
بعد ماه رمضون میزم تو سیکل
انشالله ک میشه دیگه مطمعنم
ای جااان انشالله تصورشم قشنگه
همش میگم باز نرم منفی بشه
انشالله و انشالله بزودی برای خودت
ن مطمعن باش مثبته
من برم جیش کنم الان میام😁😁😂
مگ مشکلش چیه
من نمیدونم روزی 20بار میرم
وای من حتی الان نمیتونم تصور کنم بچه امو بردن بغل باباش بدن بخدا حاملگی خیلی خیلی سخت تر از اقدامه یا شاید نمیدونم من خیلی انتظار کشیدم الانم دارم سخت میگیرم
بخدا خسته میشم یهو 4صب از فشار جیش بیدارم
خیلی زیاد میرم چخبره
آدم ک حامله میشه ک غذا میخوره
😐😐😐😐خیلی خوابت میاد خدانکنه یه ماه دیگه بزام😂😂😂😂من هشت هفتمه همش😂هشت ماهم بود غمم نبود که😂😂
اره واقعا
الهی منک هیچچچچچ ن تهوع دارم هیچی همین جیش و اینکه میفهمم تو شکمه نبض میزنه
😂😂😂اشکال نداره خیلی خوابت میاد😂😂
خداروشکرر همه چیش خوب بود انشالله غربالمم خوب باشه
ی دفع رشد مکنه برامنم خیلی خیلی دعا کن غربالم خوب باشه
خب بخاب
ب زور بیدار موندیچرا
اره نگران وزنش نباشه
هانی رفتی دسشوی یا خابیدی
خخخخ آفرین ب چشمات میگن ن ن مقاومت مکنن
اونه طبیعی سخته خیلیییییییییی
بهش بگو بلخره پاره میشی
انشالله توام زودی مامان شی
پاره میکنن خواهر جر میدمت کثافتا
این ماه جلو ننداختی ورودی تو
بعدم از این کیتا استفاده کن عالین
خوش بحالت من دنبال سر اختیاری میگردم
چطور بچه توان سر بودی
کیتا تخمک گذاری
,آها یعنی اگ باردارم بشی میتونی دوتا بچه باشه هر کدوم تو بکی
خرجش اره اما نمیکنن بیشعورا
قانونه
چی باحال
ببخشید من این گوشیم تازه گرفتم کیبوردش باید عوض کنم میگم اگ‌دخترش بخای س روز قبل اقدام مکنی ولی ام پیر سر موعد ک کیت نشون میدع
ن مشهد سخت گرفتن
ن بره قبرستون من نمخام زود خوب شم درد کردمو مکشی تک تک استخوان ازهمه جدا میشه
جوری قیچی میندازه پارت مبکنن انگار پارچه پاره میکنن
ولی من هم دنیا آوردم دیگه سر پا بودم خودم بچم بغلم نرفتم دسشویی میومدم
ولی دردش یا خدا
بروبخاب عزیزم
شبت عالی معلومه دیگه چشامتم میگن لخاب
من سابقه بارداری پوچ داشتم
برای منم سن سونو و lmp دو هفته تفاوت داشت
همه علائم بارداری رو هم داشتم
لکه بینی و خونریزی نداشتم
تو پاتولوژی معلوم شد مولار بوده نه پوچ
نه اصلا اینجوری نیست من تا 11هفته هم رفتم بدن لک بینی تازه برای من دوقلو بود اخرش با دمنوش و داره تازه لک بینی شروع شده اتفاقا در این شرایط بدتره چون بدن تشخیص نمیده باید دفع کنه و عفونت پیش مياد
سلام اگر لکه بینی و خونریری ندارید یک هفته دیگه صبر کن مجدد سونو واژینال بده
سلام عزیزم
چی شد وضعیتت؟
سلام عزیزم گذاشتم هفته دیگ طبق دکتر اوما برم سونو واژینال بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه